100happydays #5

szombat, július 05, 2014 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

Sziasztok Lányok!

Egy kisebb kihagyás után végre újra itt vagyok. Bevallom, kicsit hiányzott már blogolás, de hirtelen azt sem tudtam, hogy mivel kezdjek, végül egy kis személyes bejegyzés mellett tettem le a voksok, így megmutatom a #100happydays kihívás utolsó 20 képét, valamint a bejegyzés végén egy kis aktualitást is megosztok veletek. :) A bejegyzés olvasásához kattintsatok a tovább gombra.



81. Végre tudtam szakítani egy kis időt pihenésre
82. Évfordulót ünnepeltünk
83. Csomagok érkeztek. Az ecsetekről már olvashattatok ITT
84. Anya unatkozott :D

85. Ritkán iszok kakaót, de olyankor olyan jól esik
86. Itt már a végső simításokat végeztem a szakdolgozaton
87. Gyönyörű naplemente
88. Itt nagyon gondolkoztam, hogy melyik képet mutassam meg, mert aznap adtam le a szakdolgozatom is, de ez a kép a blog miatt fontos nekem, hiszen részt vehettem a Schwarzkopf Professional bemutatóján

89. Nagyon szeretem ezt a filmet kicsi korom óta
90. Nagyon rá voltam kattanva a Mizo vajkrémre
91. Imádtam ezt a manit, a blogon ITT találjátok
92. Tanulás után jól esett egy kis könnyed olvasmány

93. Megérkeztek az első Barry M lakkjaim. Hamarosan meg is mutatom őket
94. Zabpehely+gyümölcsös joghurt= imádom
95. A szezon első görögdinnyéje egy kis eperrel
96. Egy szuper barátnős napról tartottam haza

97. Szörnyű ez a diéta :D
98. Eper és fagyi
99. Végre találtam szandált, és csomagot kaptam a Schwarzkopf Professional-tól
100. Mi ♥

Ezek voltak az utolsó képek a kihívásból, remélem, hogy tetszettek nektek. Bevallom, nem volt könnyű minden nap találni valami jót, de sikerült végigcsinálni a kihívást és jó érzés visszanézni a képeket. Ha szeretnétek, hogy továbbra is legyen képes összefoglaló, kérlek, írjátok meg a kommentár formájában. :)

Sokan tudjátok, hogy ezen a héten államvizsgáztam, emiatt sajnos szünetelt egy kicsit a blog, de túl vagyok rajta, így remélem, hogy most már minden visszatér a régi kerékvágásba. Viszont nagyon izgalmas időszak elé nézek, ugyanis még kb. az államvizsga előtt 3 héttel voltam egy állásinterjún, ami sikerrel zárult, így hamarosan munkába állok. Addig viszont rengeteg tenni való van, ugyanis másik városba költözöm, így most lakást kell keresni, költözni stb. Nagyon izgatott vagyok, és nagyon boldog, mert régebben többször is álmodoztam arról, hogy majd ennél a cégnél fogok dolgozni, és most ez valóra válik. 

Nektek milyen volt az elmúlt időszak? Kíváncsi vagyok nagyon rátok. :)

Szép napot!

Ági

18 megjegyzés:

  1. Gratulálok csajszi! :) sok sikert mindenhez amit eddig kitűztél magad elé: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igyekszem elérni őket. :)

      Törlés
  2. Szuperek a képek és nagyon gratulálok ehhez a sok szép sikerhez! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek és köszönöm szépen! :)

      Törlés
  3. gratulálok mindkét eredményhez! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok és sok sikert kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok, és további sok sikert :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok és az a mani nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  7. Gratulálok, és remélem, hogy minden a tervek szerint fog menni! A költözéshez pedig kitartást kívánok <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Már előre félek tőle. :D De azért vicces, hogy pont ez beszéltük. :D

      Törlés
    2. Igen, ez nekem is beugrott :-D Ha el tudsz jönni valamelyik talira, jól ki is faggatlak majd a részletekről :-)

      Törlés
    3. Oké ;) Eddig úgy néz ki, hogy tudok menni. :)

      Törlés
  8. Jajj Ági! Nagyon gratulálok Neked! Sokat gondoltam rád mostanában!:) Örülök a sikerednek, de bevallom őszintén kicsit szomorú is vagyok, hogy elköltözöl, mert Te voltál az egyetlen blogger társam akiről tudtam, hogy a közelemben él, és reméltem, hogy majd össze futunk itt-ott stb..

    Nagyon sikert kívánok az új munkádhoz és kitartást!:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen. :) De nem csak én vagyok ám a környéken rajtad kívül. Ha össze tudjuk egyeztetni, még akár össze is futhatunk költözés előtt, de jövök még azért Győrbe később is. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...