'14 Augusztusi Pixibox

vasárnap, július 06, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments


Úgy vettem észre, hogy érdekelni szokott Titeket, hogy mit rejtett az aktuális Pixibox, így ma ezt láthatjátok. Jobbkor nem is jöhetett volna, ugyanis pont az államvizsga napján kaptam meg, mire hazaértem már itthon várt, így rögtön meg is volt a jutalmam.  Izgatottan bontogattam a kis dobozomat, bár bevallom, közel sem olyan izgalommal, mint szoktam, mert még teljes igalomban voltam a vizsga miatt, még most is alig hiszem el, hogy végre túl vagyok rajta. De jöjjön a lényeg, kattints a tovább gombra a folytatásért! 

A külső doboz kinyitásakor szokás szerint a Piximagazin fogadott. Szeretem ezt a kis magazin, mert néhány perc alatt végigfutom és sok hasznos információ van benne a kapott termékekkel kapcsolatban.


Clinique Age Defense BB krém SPF30 (15ml-utazó méret)
Arra számítottam, hogy a Clinique valamilyen "színes" termék lesz, de nagyon örülök így is. Szuper, hogy kipróbálhatom ezt a BB krémet, mert nagyon szimpatikus, hogy SPF30 van benne, valamint végre olyan szín került a dobozba, ami jó nekem. Már kipróbáltam egyszer és a fedése is egészen jó.



Vichy Capital Soleil napvédő krém arcra mattító hatással SPF50(minta)+Vichy strandtáska
Igazság szerint a Vichytől fényvédőt vártam, de nem minta kiszerelésben. Ennél a pontnál egy kicsit csalódott voltam, de ez most így alakult. Szerencsére volt más, ami viszont nagyon tetszik ez a kiadás. 
A standtáska miatt nem bánkódok. Bár strandra ritkán járok, de bevásárláshoz pl. tökéletes lesz, úgyis mindig viszek magammal táskát, hogy ne szennyezzem a környezetet a műanyag szatyrokkal. A képen két nagyméretű törölközőt van benne, de még így sincs teljesen tele.  


Schwarzkopf Professional Essensity Color&Repair sampon és balzsam(50-50 ml-utazó méret)
Elméletileg festett hajra való mindkét termék, de nem aggódok amiatt, hogy nekem nincs festve a hajam, így is el fogom tudni használni. A kis mérete miatt különösen jó, ha néhány napra elutazok, mivel nagyon hamar zsírosodik a hajam, kétnaponta muszáj megmosni, nyaraláskor pedig inkább megmosom minden nap.

Essie körömlakk(13,5 ml teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő, változatos színekben)
Ez volt az egyik termék, aminek kifejezetten örültem. Közvetlenül a rendelés megnyitása előtt tudhattuk meg, hogy ez a márka is bekerül ebbe a kiadásba, és nagyon megörültem neki, mert régóta szerettem volna Essie lakkot, de az ára túl van az én lélektani határomon. :D Szerencsére a színe is szép, fukszia színű, enyhe lilás fénnyel. Az enyém a 791 Sure Shot árnyalat.

Bomb Cosmetics Little Hotties illatpasztilla(3 db minta)
Ha jól sikerült beazonosítanom a mellékelt kis füzet alapján, én a következő illatokat kaptam: Nyári friss fű, Lime és Áfonya. Mindegyiknek nagyon finom illata van, de én nem igazán tudom a nevükhöz párosítani őket, valószínűleg azért, mert egymás mellet már keveredtek az illatok. Kíváncsian várom, hogy kipróbáljam őket. Kaptam egy kupon is, mely 10% kedvezmény biztosít a Little Hotties termékekre a www.furdogolyok.hu oldalon.
Bomb Cosmetics Szappantorta (200 gr teljes kiszerelésű termék, dobozonként eltérő változatokban)
A külső doboz kinyitásakor már éreztem valami nagyon finom illatot. Sejtettem, hogy ez valami Bomb termék lesz. :) Én a málnásat kaptam és valami isteni illata van. Bár ritkán használok szappant, egyszerűbb az eleve folyékony tusfürdőt használni, biztos vagyok benne, hogy nem fog a fürdőszoba poncon tétlenkedni. Alig várom, hogy kipróbáljam. :)


Karl Lagerfeld női és férfi parfüm (1,2-1,2 ml minta)
Amikor bontogattam, a Párom hamarabb kiszúrta, hogy neki is van ám itt valami, mint én. :) A női illat elegáns, zöld virágos illat, míg a férfi aromás páfrányt tartalmaz, érzéki, elegáns és vibráló illat a leírás szerint. Az én orrom nem tudja szétválasztani az illatokat, annyit tud megállapítani, hogy : tetszik/nem tetszik. És mindkét illat határozottan tetszik.  Nagyon gondolkozunk mindketten nagyobb méret beszerzésén, csak előtte legalább 1 felbontott üveget illene elhasználni(mindkettőnknek).

Összességében, bár kicsit csalódtam a Vichy miatt, de most sem bántam meg, hogy előfizettem erre az évre. 

Ti megrendeltétek ezt a dobozt? Mi a véleményetek róla? Szeretnétek valamelyik termékről részletesebben olvasni?

Ági







16 megjegyzés:

  1. Nekem is ez a szappan torna volt a dobozomban, és nagyon fincsi, bár én már
    ilyen fagyis dobozszerűségben használtam, nem tudom lesz-e közte különbség.:) Essie lakkról hozol majd posztot?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, hogy lenne különbség a szappanok között, de nem félek a minőségétől. :)
      Ha szeretnéd, persze, hogy hozok. :) Szerintem a héten kint is lesz. :)

      Törlés
  2. Az a lakk meseszép! *.*
    Szuper doboz volt ez is, de sajnos megint lemaradtam róla. :( A DM dobozt pedig feladtam, miután állandóan lefagyott a rendszer. :-/ Nincs szerencsém ezekkel a dobozokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dm dobozzal én is kínlódtam ma, már épp fel akartam adni, mikor nagy nehezen, 3. próbálkozásra elküldte az adatokat. Majd kiderül, hogy sikerült-e bekerülni, abban reménykedek, hogy sokaknál csinálta ezt. Mindenesetre tényleg fel lehetne jobban készülni a rohamra. :(
      Remélem, következőleg sikerül majd lecsapnod valamelyikre, van egy olyan érzésem, hogy a szülinapi Pixi megint szuper lesz. ;) (De biztos megint gyorsan fog fogyni)

      Törlés
  3. Nagyon szép a te lakkod színe is, nekem rózsaszín volt benne, az is nagyon szép :) A fényvédővel kapcsolatban én is ugyanígy érzek, a BB krém nekem is tökéletes lett, SPF30-al pedig egyenesen szuper. Az illatpasztillák is tetszenek, szívesen próbálom ki őket, mert nagyon jó illatuk van.

    Az én véleményem itt találod a dobozról: http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/2014/07/augusztusi-pixibox.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam már a lakkodat, a tiéd is csodás. Nagyon szépek kerültek a dobozokba. :)
      Ahogy láttam, nem csak mi érzünk így a Vichy-vel kapcsolatban. :( De nekem így is tetszik ez a box is. :)

      Törlés
  4. Nekem ez a doboz elég gyérnek tűnik, jobban örültem volna egy nagyobb naptejnek, vagy samponnak, esetleg a táska helyett valami másnak, mert így most kicsit lelombozódtam, hogy nem igazán haladja meg az értéke a 4300 Ft-ot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem nyerte el most a tetszésed, de szerintem azért meghaladja az értéke az árát. Az essie lakkok a 2mbeauty-nál ~1700 Ft, külföldön ~ €10-15. A Clinique BB(15ml-re számolva) ~3000 Ft, a szappantorta ~1400 Ft. A többit nem számolom, már így is bőven az ára fölött vagyunk. :)

      Törlés
  5. Most eléggé tetszik ez a doboz, de azért nem bánom, hogy még ez sem lett az enyém :) Szépnek tűnik a lakk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik lesz az a doboz, amelyiknél beadod a derekad. :)

      Törlés
  6. Csodaszép a lakkod ! :)
    Kissé én is csalódott vagyok, mert többek között nagyobb fényvédőre számítottam, de hát ez van. Majd a következő szuper lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy olvasgattam, mindenkinél a fényvédő mérete a doboz gyenge pontja. Biztos vagyok benne, hogy szuper lesz a következő box, hiszen szuper, és maximalista csapat áll a Pixibox mögött. :)

      Törlés
  7. Hát picit kettős érzéseim vannak ezzel a dobozzal, bár inkább pozitív irányba hajlik :D A KL parfüm női verziója isteni, nagyon szemezek vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon gondolkodóba ejtett. :) Nálam egyértelműen pozitív érzelmek jönnek elő a dobozzal kapcsolatban, az a kis negatív amit a fényvédő mérete okoz elenyésző. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...