Catrice Nail Lacquer Lilatric & BPS vizes matrica

szerda, július 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments



Végre elérkezett az idő, hogy kipróbáltam a vizes matricákat, amiket a Born Pretty Store küldött tesztelésre.  Bevallom, kicsit tartottam tőle, ezért is halogattam, hogy elővegyem, de így utólag már bánom, hogy eddig vártam vele, mert szuper egyszerű használni, mégis mutatós a végeredmény. A matricák mellett a Catrice Nail Lacquer Lilatric lakkot is most használtam első alkalommal, így rögtön két (számomra) újdonságot láthattok.

A Catrice lakk nem teljesen olyan, mint amire számítottam, mert az üzletben sokkal lilásabbnak tűnt, de felkenve fényviszonyoktól függően(főként árnyékban) sokszor inkább szürkésnek látom. Ha napsütés éri gyönyörűen érvényesülnek benne a micro-csillámok, amiktől szerintem nagyon szép és különleges ez a lakk. Számomra az is nagyon fontos ennél a lakknál, hogy teljesen munkahely-kompatibilis, mert nem túl feltűnő. Igazság szerint mostanában nem hordtam ennyire világos színt, így eleinte kicsit furcsa volt, de nagyon megszerettem. Az Catrice lakkok ecseteit nagyon szeretem, ezzel most is minden rendben van. Viszonylag folyékony az állaga és a teljes fedéshez két közepes réteg szükséges, de egy helyen, ahol vékonyabb rétegben vittem fel, ott elkélne még egy réteg. Tartósságban átlagosnak mondható, nekem 2 nap után pattant le az első helyen, de akinek erősebbek a körmei 4-5 napig bírhatja náluk. Mivel kifutó termék, érdemes beszerezni ha megtetszett és még megtalálod a boltok polcain. Ráadásul a blogon van most egy nyereményjáték, ahol többek között egy ilyen lakkot is nyerhettek. A játék IDE kattintva érhető el.

A vizes matricától -mint írtam is- tartottam egy kicsit, hogy mennyire lesz nehéz használni, de teljesen alaptalan volt a félelmem. Annyi az egész, hogy a kiválasztott mintát kivágjuk, eltávolítjuk róla az átlátszó fóliát, belerakjuk a vízbe, majd amikor a papír átázik(10-20 másodperc) kivesszük. Ekkor levehető róla a minta és a körmökre helyezhető. Nekem egyedül annyi problémám volt vele, hogy nagyon hamar rátapad a körmökre, így igazítani már nem tudtam rajta(sajnos így a mutató ujjamon nem tetszik a minta elhelyezkedése). Szerencsére a minta teljesen belesimul a köröm felszínébe, nem emelkedik ki. A matricákat INNEN tudjátok megrendelni, több minta közül lehet választani, ráadásul nagyon olcsó. A szállítás ingyenes, ráadásul a bejegyzés alján látható kuponkóddal 10% kedvezményt is kaptok a teljes rendelésre.









Mit gondoltok a manikűrről? Használtatok már vizes matricát? 
Ne felejtsetek el játszani és szép napot Nektek! :)

Ági



11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűr lett!
    Én is megvettem ezt a lakkot, most kicsit szomorú vagyok, hogy inkább szürke mint lila (még nem próbáltam ki az enyém)
    A vizes matricákat nagyon szeretem, egyszerűen fel lehet dobni velük a manikűrt. Az E-bayen szuper mintákat lehet találni Halloweenre és karácsonyra, érdemes ott is körülnézni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha fény éri akkor inkább lilás, de árnyékban sajnos én inkább szürkének látom. :(
      Néztem már eBay-en is őket, de eddig féltem nagyobb mennyiséget rendelni. :D Az ilyen tematikusakat lehet már meg is kellene rendelni, mert karácsony előtt azért el szokott húzódni a szállítás. :D

      Törlés
  2. Nagyon klassz lett! Ezek a matricák elég hasznosak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, szerintem is nagyon hasznosak, nagyon jól fel lehet dobni velük egy egyszerű lakkozást pillanatok alatt. :)

      Törlés
  3. Szép lett! Pont tegnap raktam ki egy bejegyzést, melyben én is a BPS-tól kapott vizes matricámat mutatom be, nekem is nagyon beváltak! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...