Dm kedvencek-július

kedd, július 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 40 Comments


Ma megjött az értesítő e-mail, hogy mehetek a dobozkámért, és már futottam is érte. Nagyon kíváncsi voltam már, hogy mi lesz az e havi kiadásban. Figyelem, a tovább gombra kattintva jönnek a képek, így ha valaki még nem vette át, és szeretné, hogy meglepetés maradjon, ne nézze még meg a bejegyzést!

Mint az előző doboznál, most is egy külső doboz és egy belső doboz is biztosította, hogy a termékeket sérülésmentesen kapjuk meg, azonban a mostani más színvilágot kapott, így friss, nyárias, kékes, türkizes színek uralják a csomagolást. :)
A doboztető leemelésekor most is egy kis kártya fogad minket, melyen megtekinthetőek a termékek a hozzájuk tartozó árakkal együtt. Nekem nagyon tetszik a "körítés", aranyos a kis kártya, a masnival átkötött termékek, valamint nagyon tetszik, hogy figyelnek arra is, hogy a színek harmonizáljanak egymással.
És jöjjön a lényeg, a termékek. Azt kell, hogy mondjam, most sem csalódtam. Egy olyan termék sincs a dobozban, amit ne tudnék használni.

Nagy örömömre, most dekorkozmetikum is került a dobozba, méghozzá kettő is. Az előző alkalommal én hiányoltam egy picit a hasonló termékeket, és ahogy láttam a véleményeket, mások is hasonló véleményen voltak.
Az Alverde mono matt szemhéjpúderrel nem lőhettek mellé, hiszen a 70 Soft Rose árnyalatot mindenki használhatja. Még nem láttam, hogy minden dobozban ez a szín van-e, de mivel a kártyán is ilyen színben szerepel, így gondolom, hogy ez egységes. Na de itt nem is áll meg a szemünk csinosítása, hiszen a dobozba került még az Alverde eye catcher szempillaspirál, melynek legfőbb érdekessége számomra, hogy zabrostokat tartalmaz, így dúsítja és hosszabbítja a szempillákat. 
Nagyon örültem a Dove maximum protection krém dezodornak is, hiszen nyáron elkél az erős védelem, ráadásul a Rexona Maximum Protection krémdeóm már nagyon a végét járja, így meg is van az utánpótlása. Az már csak külön öröm, hogy pont ez volt a kiszemeltem.
Bekerült ebbe a kiadásba a Dettol antibakteriális habszappan is. Ez is olyan termék, ami mindig kell, ráadásul cseresznyés illatú, és ami nekem a leginkább tetszik benne, hogy hab állagú. 
"Alig" van itthon micellás vizem (ez "csak" a 4.), de így legalább kipróbálhatom, hogy mit tud a L'Oréal Paris Sublime Soft micellás víz
A hajunkra is gondoltak, méghozzá a Schwarzkopf Essence Ultimate Omega Repair samponnal. Ez volt az a pont, hogy azt hittem, hogy hibáztak, mert úgy emlékeztem, hogy ez a fajta szőke hajra való, de nem, a leírásban sérült, gyenge haj szerepel, így ez is egy jó termék. 
Végül egy olyan termék is bekerült a dobozba, ami már korábban is felkeltette a figyelmem, de inkább mérgelődtem miatta, mert milyen már az, hogy "férfi fogkrém". Na ez majd kiderül, mert nem különösebben hat meg a reklámszöveg, így a Signal White Now Men Deep Cool fogkrém is közös használatú lesz.

Összesen 7 terméket kaptunk 2990 ft-ért, melyeknek az összértéke 8823 Ft. Értékét tekintve közel 10.000 Ft-tal elmarad az előző doboztól, de szerintem most is egy szuper dobozt kaptunk, még talán jobban is tetszik, mint az előző(az előzőt ITT megnézhetitek). 

És jó hírem is van azok számára, akik lemaradtak, ugyanis a boltban beszélgettem az Eladó hölggyel, miközben belelestünk a dobozba, és elvileg az októberi kiadás, már emelt darabszámú lesz, méghozzá az eddigiek duplája.

Sikerült lecsapnotok erre a kiadásra? Mi a véleményetek róla? Szeretnétek tesztet valamelyik termékről?

Ági

40 megjegyzés:

  1. Hű szuper doboz lett! Köszi a gyorsaságod Ági! :)
    Sajnos lemaradtam róla, de hál' Istennek egyik termék sem olyan "jaj-de-kár-hogy-nem-lett-az-enyém", viszont hogy tudnak ilyen jó áron ennyi szuper cuccot belesuvasztani?! :O A legpraktikusabb szerintem a Dove Deo, teljes áron mindig is sajnálom rá a pénzt- 2-3 Rexonát elhasználtam ebből a típusból, de nagyon gyorsan fogy. Az Alverde spircire kíváncsi lennék, a fogkrém és a kézmosó izgi, és szerintem az Essence Ultime most akkora hypenak örvend, h meglepődtem volna, ha nem rakják bele. :D
    Legközelebb azért ismét megpróbálom, és irgumburgum, ha megint szerverhiba miatt leszek az esélytelenek között kedves Dm.
    a Dove protection-ben kimaradt egy t-betű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla, remélem, hogy következőleg már nem fogsz. :) Azért a 3. alkalomra már tényleg felkészülhetnének rendesen, most már tudják, hogy mire készüljenek.
      Köszönöm, hogy szóltál, javítottam. :)

      Törlés
  2. Nekem az előző doboz volt meg, az nagyon tetszett, de szerintem ez a doboz is megérte az árát :)

    VálaszTörlés
  3. Most sajnos lemaradtam(8 perces idővel :D ),de nem bánom,mert ebből a dobozból csak egy terméket tudnék használni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég durva, hogy ezzel az idővel nem fértél bele. Ahogy láttam a 7 perceseknél volt aki még belefért, de volt, aki már nem.

      Törlés
  4. Én is lemaradtam 8 perc kevés volt és reggel 7 óta frissítettem az oldalt: D nagyon jó kis doboz, nekem tetszik a tartalma: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy lemaradtál. Én állítottam be ébresztőt is, nehogy végigaludjam a regisztrációt. :D

      Törlés
  5. Na akkor én most örülök, hogy megmaradt a pénzem :D Nekem ezekből semmi sem kellett volna :D

    VálaszTörlés
  6. Ohhh! :( Én megint lemaradtam róla, regisztrálnom sem sikerült. :-/ Kár érte mert ez a doboz is szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál. :( Remélem, hogy következőleg sikerül és szuper doboz lesz. :)

      Törlés
  7. Én nem szerettem volna rendelni, de most így elnézve a doboz tartalmát talán picit sajnálom :D nem egy rossz doboz, én is kitudnám használni mindegyik terméket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a jó benne szerintem is, hogy teljesen használható, olyan dolgok vannak benne, amire szükség van. :) Remélem, a következő is ilyen jó lesz. :)

      Törlés
  8. Nekem sem sikerült regelnem! :/ Remélem a köviről nem maradok le, örülök, hogy végre beledobtak kozmetikumokat is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla. :( A kozmetikumoknak én is nagyon örültem, kicsit hiányoltam az előző dobozból.

      Törlés
  9. Kicsit enyhült a durcás nézésem, mert őszintén szólva talán az Alverde szempillaspirál az egyetlen, amit úgymond magamtól is megvennék (azt pedig G-napokon kb. 500-600,- Ft-ért megtehetem majd), valamint pontosan ezt a szemhéjpúdert már megvettem jó pár hónapja (és azóta is a fiókban tengődik teljesen kihasználatlanul). A doboz többi terméke elajándékozásra került volna. Sajnálom, hogy sok ember hangulatát elrontották a regisztrálás körüli kalamajkával, rendesen "Pixibox-december" feelingem volt, és ugyanúgy le is maradtam, mint akkor. Viszont most ezt egyáltalán nem bánom, és csak remélni merem, hogy a mennyiség nem fog a minőség rovására menni - sajnos, már ez a második DM doboz sem közelíti meg az elsőt, ami igen nagy durranás volt a maga 18-20ezer forintos értékével. Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értékben valóban nem közelíti meg az előzőt, ott nagyon megnyomta az értékét a Scholl lábápoló, ami viszont szerintem nem éri meg az árát, így nekem emiatt kicsit közelebb áll hozzám a mostani doboz. Én is kicsit tartok attól, hogy milyen hatással lesz a tartalomra a dobozszám növekedése, de remélem, hogy nem okoznak csalódást. :)

      Törlés
  10. óóó,és én lemaradtam :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Nagyon sajnálom! Remélem, hogy következőleg nem maradsz le és jó kis dobozt hoznak össze ismét. ;)

      Törlés
  11. Ez a férfi fogrém elég vicces és egyben jó is, mert eljutottunk odáig, hogy végre őket is idiótának nézik. Üdítő változatosság az űrtechnológiás szempillaspirál és a mindent magába szippantó csodamicella után.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor nem csak az én szememet szúrja. Mindenesetre engem hidegen hagy a reklámszöveg. :D

      Törlés
  12. Az elozo alkalommal is csak olvastam a dm dobozrol, de fogalmam sincs, h mikent lehet hozzajutni. Vki leirna a menetet? Gondolom, az keves, h bemegyek a dmbe :)
    Help :) koszi!
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A http://www.dmbox.hu/ oldalon minden információt megtalálsz. Röviden annyi, hogy előzetes regisztráció szükséges, és a leggyorsabbak(most az első 500, hiszen ennyi doboz volt) vásárolhatja meg 2990 Ft-ért. A doboz értéke 6000-20000 Ft között van, ez mindig változó. A regisztráció során ki kell választani azt a Dm üzletet, ahol át szeretnéd majd venni a dobozt, erre a regisztráció után kb. 1,5 héttel van lehetőség, és 3 hétig veheted át. Érdemes figyelni a Dm facebook oldalát, ott ki szokták írni, hogy mikor jön a következő. 3 havonta jelenik meg, így a következő októberben jön, de pontos időpontot majd csak előtte néhány nappal tudatják. Most pl. úgy volt, hogy hétfő 10:00-kor indult a regisztráció és előtte, pénteken írták ki, hogy mikor lesz, de az első alkalommal csak 1 órával a regisztráció indulása előtt. Sajnos a mostani kiadás kb. 6 perc alatt fogyott el, és a rendszer sem volt tökéletes, nekem is többször kilépett.
      Remélem, hogy tudtam segíteni. Ha lenne még kérdésed kérdezz nyugodtan, ha tudok, segítek. :)

      Törlés
  13. Wow, jó kis doboz lett, sajnos én is lemaradtam róla. Mondjuk a Signal pasi fogkrémet még mindig nem értem :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla, tényleg jól összerakták. :) Szerintem ezt még Ők sem tudnák megmagyarázni. :D

      Törlés
  14. Szerintem nagyon klassz lett a doboz. Az előzőnek az árát a Sholl termék dobta meg, és ahogy olvastam, sokan nem szerették meg. Itt van sampon, szappan, sminklemosó, fogkrém, dezodor, egy natúr színű szemhéjpúder, szempillaspirál, amit nagyjából a nők 99%-a használ. Nagyon jól kihasználható, van itt minden, ami egy nőnél gyorsan fogyó eszköz. :) Én örültem volna neki. Nem is próbálkoztam vele, de lehet, hogy az októberit már megpróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben egyetértünk. :) Abszolút jól kihasználható és szerintem pont ez a szuper benne. :)

      Törlés
  15. Nagyon jó doboz, én ma mentem érte :) Nekem a samponból másik fajta jutott (normál, fénytelen hajra való), de a többi termék ugyanaz. Szerintem jól kihasználható :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ezek szerint van egy kis változatosság a dobozok között. Szerintem is jól ki lehet használni.

      Törlés
  16. Egész jól kihasználható lett a doboz. De a pasis fogkrémet nem értem. Mi lesz ha nőként használom azt a fogkrémet? Lerohadnak a fogaim? :D
    Lehet, hogy nem olyan nagy baj, hogy erről a dobozról lemaradtam. Nekem a L'oréal micellás vize nem jött be, így gutát kaptam volna ha még egy a szekrényen landol. Ellenben más L'oréal darabokkal eddig meg voltam elégedve, ezért is szívfájdalom az, hogy az a cucc nem jött be. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok nagyon a micellás vízre, mert a Garnier egész jó, viszont mindkettőről olvasni elég vegyes véleményeket.
      A fogkrémet majd jól letesztelem, ha elfogynak az itthon lévő bontottak. :) De van egy olyan érzésem, hogy nem fog meglepetés érni. :D

      Törlés
  17. Én is megszereztem :) szerintem is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Örülök, hogy sikerült megszerezned és tetszik a tartalma. :)

      Törlés
  18. Szuper összeállítás, sajnálom, hogy lemaradtam róla :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál. :( Remélem, hogy következőleg nem fogsz. :)

      Törlés
  19. Ma megyek érte!Nem rossz,lehetne jobb is-de bőven megéri az árát!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az árát szerintem is bőven megéri. Az a legjobb benne szerintem, hogy jól kihasználható termékek kerültek bele.

      Törlés
  20. Hmm... szerintem nem lett rossz! Sajnálom hogy lemaradtam róla. Nem mondom hogy valami extra izgalmas összeállítás lett de mindent tudnék belőle használni. A szempillaspirálnak és micellás víznek örültem volna leginkább. Legkevésbé pedig a matt szemhéjpúder és a sampon érdekelt volna.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla. Igen, jól kihasználható és szerintem jó az ár-érték aránya is, ráadásul tényleg minden használható. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...