Dupla teszt-Essie Sure Shot és Born Pretty Store pontozókészlet

szerda, július 09, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments


Miután megérkezett a Pixibox, nem bírtam sokáig várni, és a következő körömfestésnél már ki is próbáltam az Essie lakkot. Az én dobozomban a 791-es Sure Shot nevű árnyalat volt, ami egy nagyon érdekes árnyalat. Szerettem volna egy kis vidámságot csempészni a manikűrbe, ezért elővettem a pontozókat is. A továbbra kattintva jönnek a képek. 

Igazság szerint nagyon régóta szerettem volna kipróbálni az Essie lakkokat, de én nem szívesen adok ki ennyi pénzt egy ismeretlen lakkra, valamint nem is olyan egyszerű beszerezni nálunk, ezért nagyon örültem, amikor megláttam a márkalistán. Szerencsém volt az árnyalattal is, ugyanis egy gyönyörű bordós-fuksziás színű lakkot kaptam, melynek egy kis lilás fénye is van. Számomra ez volt most a kedvenc termék ebből a Pixibox-ból, pedig szuper termékek voltak még benne.(Ha nem láttátok volna, ITT megnézhetitek a Pixibox tartalmát)
Picit tartottam viszont attól, hogy túl sok lenne önmagában ez az árnylat, ezért a gyűrűs ujjamra fehér alapot festettem, melyre a Born Pretty Store pontozókészletével készítettem különböző méretű pontokat. Nekem nagyon tetszett így, remélem, hogy nektek is tetszik.






A lakk állaga nagyon folyós, óvatosan kell használni, de nem túl nehéz bánni vele, ráadásul nagyon jól pigmentált. Én két rétegben használtam, de már egy rétegben is meglepően jól fedett. Az ecsetétől is tartottam egy picit, mert nagyon vékony és egyenesre vágott, de ehhez az állaghoz szuper volt használni, nagyon gyorsan haladtam vele. Száradási idő nagyon gyors, a 2. réteg után 10-15 perccel már nem sérült meg, pedig most nem használtam fedőlakkot sem. 

A pontozókészletről azt gondolom, hogy túl nagy különbség nincs az egyes márkák termékei között, hiszen maximum méretben tudnak különbözni. Ez a készlet 5 db pontozót tartalmaz, melyeknek az egyik oldalán különböző méretű, de a másik oldalán azonos méretű fejek vannak, így nem tartom indokoltnak, hogy 5 db kétvégű pontozó kerül a csomagba, elegendő lenne 3 is, azon elférnének,és nem lenne azonos méretből több is. Jelenlegi ára 4,74 dollár, melyhez ingyenes szállítás jár. EZEN a linken találjátok meg. Ha szeretnétek rendelni, 10% kedvezményt kaptok a képen látható kód felhasználásával. Természetesen nem csak erre a termékre használhatjátok fel.
Ehhez a manikűröz is ezeket a pontozókat használtam.

Mit gondoltok a manikűrről? Szívesen viseltek hasonló színeket? Szoktátok valamivel díszíteni a lakkozásotokat?

Szép napot!

Ági

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik maga a lakk is és a pöttyös díszítés is :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj annyira kis szép ez az essie lakk, meg maga a manikűr is szép lett :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nagy szerencsém volt ezzel a lakkal. :)

      Törlés
  3. Gyönyörű a lakkod és gyönyörű a manikűröd ! Csodááááás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó, nagyon aranyos vagy! :)

      Törlés
  4. Húha, nagyon szép a lakk és a manikűr is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Viki! :) Nagyon örülök, hogy Neked is tetszik! :)

      Törlés
  5. Nagyon szép lakk és a manis :) jó kis essie lakkot kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen nagyon jót kaptam, de a tiéd is csodás. :)

      Törlés
  6. Gyönyörű O.O A manikűr is szuper és a pontozás is O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nagyon örülök, hogy tetszik neked. :)

      Törlés
  7. Nagyon szép színe van a lakknak és a manikűr is jó lett! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...