Elfogytak #4

csütörtök, július 31, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Elég régen, már 2 hónapja volt utoljára ilyen bejegyzés (pedig sokkal kevesebb időnek tűnik) és szépen lassan, de megtelt a dobozkám, így egy nem túl rövid posztban megmutatom nektek, hogy miket használtam el mostanában, valamint röviden írok is róluk. Elég vegyes a felhozatal funkciót tekintve is, illetve a termékről alkotott véleményemet nézve is.



Testápolás

Avon bőrnyugtató illatmentes intim lemosó: A blogon már többször is olvashattátok, hogy évek óta az Avon illatmentes intim lemosóját használom (néhány rontott rendeléstől eltekintve). Nem irritál kellemes használni, és jól tisztít.
Újravenném?  IGEN (már meg is tettem)
M-Lady női borotvahab cseresznyevirág illattal: Évek óta a Gillette géljeit használom, de mivel láttam, hogy ez cseresznyevirág illatú, és pont előtte néztem az ilyen illatú kézkrémet, gondoltam akkor jöjjön ez. Az illatával nincs problémám, de annyira nem jött be használat közben. Nem éreztem, hogy annyira könnyebbé tenni a borotválást és felpuhítaná a szőrszálakat, így alig vártam, hogy a végére érjek. Az is hozzátartozik, hogy gél párti vagyok, de mivel siettem nem néztem meg, hogy ez hab, de a lényeg, hogy nem szerettem.
Újravenném?  NEM
Alverde tusfürdő: Az első Dm kedvencek (ITT) dobozban volt ez a tusfürdő és az illata rögtön magával ragadott. Isteni, citromos süti illat. Jól tisztított, jól habzott, nem szárított, ráadásul mindenféle csúnyaságtól mentes az összetevőlista. Kell ennél több?
Újravenném? IGEN 
Balea tusfürdő cseresznye- és mandulaillattal: ez az utolsó, félve őrzött tubusom volt. Nagyon szerettem az illatát(bár ahogy láttam eléggé megosztó volt), egy kicsit mintha szárította volna a bőrömet, de ezt megbocsátom neki. Sajnos már nem kapható, és azóta sem találtam a Balea kínálatában ennyire kedvenc illatot.
Újravenném? IGEN, ha még kapható lenne.

Kéz, köröm

Essence My Skin Intenzív Hidratáló Krém: ez elvileg arckrém, de nekem csípte a bőröm, így a kezemen használtam el, ott nem okozott problémát. Kellemesen hidratálta a bőröm, könnyű állaga, kellemes illata volt és könnyen beszívódott.
Újravenném? NEM
Isana körömlakklemosó: már nem számolom, hogy ez hányadik flakon, mindig ezt veszem nagy méretben. Jól leszedi a lakkot, nem túlságosan büdös, bár egy kicsit szárít, de én még nem találkoztam olyan lemosóval, ami ne szárított volna.
Újravenném? IGEN
L'Occitane Mimóza és akác kézkrém: Részletesen írtam róla és a társairól ITT. Sajnos nekem nem vált be, nem hidratált, fura érzést hagyott a bőrön. Egyedül az illata tetszett.
Újravenném? NEM
Hajápolás

Yves Rocher Hajsimító Sampon és Balzsam: Nagy reményekkel kezdtem el használni, mert eddig még YR samponban nem csalódtam. Most igen. Elvileg hajsimító hatása van, de én ezt nem vettem észre a hajamon, ráadásul annyira viszketett  fejbőröm a használata után(ha többször egymás után ezt használtam), hogy kénytelen voltam mással felváltva használni. A balzsamtól sem lett könnyebben fésülhető vagy ápoltabb a hajam, így ez sem nekem való. Részletesen írtam róluk ITT.
Újravenném? NEM
Garnier Fructis Citrus Detox sampon: ezt vettem meg, hogy az YR samponnal felváltva használjam. Nagyon jól tisztított, habzott és az illatát is nagyon szerettem. Nem vettem észre, hogy kevésbe zsírosodott volna a hajam mellette, de a fejbőrömet nagyon szépen rendbe hozta az YR után.
Újravenném? IGEN
Arcápolás, smink

La Roche-Posay Effeclar habzó arctisztító gél zsíros, érzékeny bőrre: itt nem nagyon van mibe belekötni. Egyedül az illata az, mai nem igazán tetszik, engem kicsit a citromos mosogatószerre emlékeztet. ITT írtam róla részletesen. A bőrömet nagyon jól tisztítja, nem irritálja, ráadásul nagyon sokáig elég.
Újravenném? IGEN
Rimmel ScandalEyes Szempillaspirál: Számomra túl nagy volt a feje, így mindig összekentem a szemhéjamat, viszont nagyon szép, szétválasztott pillákat eredményez. Mivel nagyon óvatosan kellett használni, sietős reggelekre nem alkalmas.
Újravenném? NEM
Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume Szempillaspirál: ha egy szóval kellene jellemeznem a kapcsolatunkat, akkor az a szó a hullámzó lenne. Mikor megkaptam, nagyon vártam, hogy kipróbáljam, mert nagyon jó véleményeket olvastam róla, de csalódott voltam, mert szinte semmit sem csinált a pilláimmal. Kb. 1 hónappal később újra elő vettem. Ennyi idő alatt sűrűsödött, és nagyon szép, dús, szétválasztott pillákat kaptam, így sokáig a kedvencem volt, míg nem lett túlságosan sűrű, mert akkor már nagyon összeragadtak a pillák. Gondoltam, már rosszabb úgysem lehet, megpróbáltam hígítani szemcseppel, amitől újra jó állaga lett, de eléggé maszatolódott már utána, így inkább megválok tőle.
Újravenném? NEM, de csak azért, mert túl drágának tartom ahhoz képest, hogy mennyi ideig megfelelő az állaga.
Essence Eyeliner Pen: eleinte egészen jó volt, de a hegye elég hamar "puha" lett, így már nem lehetett elég precíz vonalat húzni vele.
Újravenném? NEM
F&F filces tus: sajnos nem volt szép, intenzív a színe, valamint nem lehetett elég vékony vonalat húzni vele.
Újravenném? NEM

A doboz aljára értünk, ennyi üres flakonom volt. :)

Ismeritek valamelyik terméket? Nektek milyen tapasztalatotok van vele?

Szép napot!

Ági


14 megjegyzés:

  1. Az Isana körömlakklemosót én is használom, a véleményem ugyanaz: már nem is tudom, hányszor vsáároltam újra, nagyon megszerettem. Az pedig plusz pont neki, hogy az aceton ellenére sem bántja a géllakkomat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igen, láttam már többször Nálad is. Örülök, hogy Neked is ennyire bevált.

      Törlés
  2. Nekem a DM-es mandulás-cseresznyésből testápolóm volt, amit blog karácsonyra kaptam Kitti-től és nagyon szerettem, kár hogy már nem lehet kapni, mert tényleg magasan az egyik legjobb termékül volt.
    Én is belefogok ezekbe az üres flakonok gyűjtögetésébe, olyan jó olvasni a Te bejegyzéseidet is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a testápolóból van még itthon egy tubus, de szigorú vagyok magamhoz, addig nem bonthatom fel, míg legalább az egyik felbontott testápolóm el nem fogy. :D
      Kíváncsi leszek a Te "szemetedre" is. :D Hasznosnak érzem az ilyen bejegyzéseket, mert sokszor van olyan, hogy szeretek egy terméket, de mire a végére érek mér nem olyan hatékony, vagy nagyon ráunok, így lehet, hogy már nem is venném újra azt, ami az elején bevált.

      Törlés
  3. Az a cseresznyés borotvahab rémálom, alig vártam én is, hogy a végére érjek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én direkt többet nyomtam már belőle, hogy gyorsabban fogyjon. :D Sajnálom, hogy Neked sem jött be. :(

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. PAncsihoz és hozzád hasonlóan én is a sokadik Isana körömlakklemosót használom, ez a legjobb. :) Tavaly kipróbáltam egy M-Lady borotvagélt, azt hiszem a sensitive változat lehetett, de nagyon nem szerettem. Úgy látom, azóta sem változott semmi, nem bántam meg, hogy visszatértem a Baleához.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú akkor ezek szerint nem csak ez az illat nem volt jó a borotvahabból. Én is Baleát vettem most, azt nagyon megszerettem. :)

      Törlés
  6. Balea tusfürdőből nekem az új dinnyés a best of! :)
    Az Isana körömlakklemosóval nekem csak a baj volt, még mindig itt porosodik a polcomon, mert nincs szívem kidobni. Rettenetesen kiszárította a bőröm, mivel van másik, ami jobban bevált, azt használom :) (DM-es változat)

    Nocy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tusfürdőt most nem szaglászok, mert legutóbb megint sikerült betáraznom belőle. :( :D
      Sajnálom, hogy Neked nem jött be. Én is gondoltam már arra, hogy kipróbálom azt, de nem mertem, mert úgy voltam vele, hogy minek kockáztassak, ha ez bevált.

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Az "Elfogytak"-os posztokat mindig olyan szívesen olvasom, számomra nagyon hasznos amiket leírsz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy hasznosnak találod, hiszen ez a cél. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...