Haul- Avon, Essence, Lovely, Catrice, Moyra

kedd, július 29, 2014 Ági - Niceties in my life blog 15 Comments



A vizsgaidőszak alatt nem volt sem időm, sem kedvem vásárolni menni, így miután mindennel végeztem, rá kellett jönnöm, hogy kiürítettem egy-két flakont (na jó, nem is olyan keveset, nemsoká' azokat is láthatjátok), így ideje beszerezni az utánpótlást. De ha már ott voltam, becsúszott néhány előre nem tervezett dolog is. Ezeket láthatjátok most.

Az Avonból nem túl sűrűn szoktunk rendelni, de ha Anyának éppen fogytán vannak a krémjei, akkor nem vesztegetem az időt és gyorsan betársulok. 
Gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel, pink magnóliával és E-vitaminnal: már gondoltam az irodai életre, így kellet egy kézkrém pluszba (persze utána szétnéztem itthon, és volt még itthon bontatlan kézkrém)
Bőrnyugtató illatmentes intim lemosó: évek óta az illatmentes verziót használom, de előzőleg a csomagoláscsere miatt rossz lett megrendelve, így alig vártam, hogy elfogyjon és újra ezt használhassam. Tartalékba is rendeltem.
Pórustisztító arcpakolás fekete ásványokkal 0,5% szalicilsavval: szintén nem az első példányom belőle. Van még az előzőből, de mivel most úgyis rendeltem, bedobtam ezt is a "kosaramba".
Pórustisztító arcradír: belőle is elfogyasztottam már jó pár tubussal. Egyszerűen imádom. A szemcsékből sok van benne, nem túl nagyok és nem túl kicsik, jól radíroz, és kellemes, hűs érzést hagy maga után.
Szemöldökcsipesz: Bevallom. A mintája miatt rendeltem meg, bár már tényleg szükségem volt egy újra, mert az előző már eléggé elkopott, és ezzel nagyon jól meg tudom fogni a legapróbb szálakat is. A blogon van most egy nyereményjáték, ahol többek között egy ilyen szemöldökcsipeszt is nyerhettek. :) A játékot az oldalsávban megtaláljátok.
A Rival De Loop Aqua Spray nagyon jó kis nyári termék és az összetevői is szépek, ráadásul nagyon olcsó. A teljes ára 499 Ft, de pl. ezen a héten is akciós a Rossmannban. A nyári hőségben nagyon jól tud esni, ha ebből fújok a bőrömre.
Mozizás előtt volt egy kis időnk még, így beugrottunk a Rossmannba, és mivel már előző nap kinéztem a Lovely ásványi pirosítóját, most gyorsan el is hoztam a 05-ös árnyalatot. 
Nem sok sikerem volt a Catrice leárazásán, ugyanis rúzst, illetve rúzsceruzát szerettem volna, de a kinézett árnyalatokból az összes bontott volt, így ők nem jöttem velem, viszont egy másik kívánságlistás darabot elhoztam, méghozzá a Catrice Re-Touch Light-Reflecting Korrektort 001-es Porcelain árnyalatban.
Vigasztalásképpen megnéztem a lakkokat és úgy döntöttem, hogy teszek egy próbát a Catrice Nail Lacquer 30-as, Lilatric árnyalatával. Már csak kettő volt belőle, így a másikat elhoztam nektek, így ezt is meg lehet nyerni a játékon.
Az elmúlt hónap nagy durranása volt, hogy egyes Müllerekben 3 méteresre bővültek az Essence állványok, így 81 termékkel bővült a kínálat. Nálunk csak 07.02.-től volt kibővítve az állvány, de nem is bántam, így nyugodtan tudtam tanulni. Persze mikor kimentem, nem volt a kinézett dolgokból, valamint volt olyan is, ami élőben nem fogott meg annyira, így  kis dobozokból nem hoztam haza egyet sem. Leginkább az Essence Eye Blender Brush érdekelt, így néhány nap múlva visszamentem érte, és akkor már volt belőle. Itt is gondoltam rátok, ugyanis ebből is kettőt hoztam el. ;)
A másik termék amit elhoztam az Essence Effect Eyeshadow 03 indian's lifestyle árnyalata. Kissé sokallottam a 999 Ft-os árát, de összegyűjtöttem a 3%-os papírkáimat, így 600 Ft-ért hoztam el.
Végül egy kakukktojás, ugyanis a Moyra Sugar Sand Cinema árnyalatát még vizsgaidőszakban vettem jutalmul egy nehéz vizsga után.

Ti mit vásároltatok mostanában? Szeretnétek valamiről bővebben is olvasni? 


Szép napot!

Ági

15 megjegyzés:

  1. Épp tegnap vásároltam pár dolgot. :)
    Az Essence ecsetről írsz majd? Nagyon érdekelne. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok mire csaptál le, remélem láthatjuk majd. ;)
      Írok róla, mert megérdemli. ;)

      Törlés
  2. A catrice korrektort én is megvettem, és jó nagyon. Igaz első használatkor vagy 5 percig kellett tekergetnem, mert semmi nem jött belőle, azt hittem kuka lesz a vége, de szerencsére addig tekergettem, míg ki nem jött belőle a korrektor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így jártam vele, pedig olvastam régebben, hogy ilyen, de már így is kezdtem feladni, azt hittem selejtet fogtam ki.

      Törlés
  3. Ilyen Catrice korrektorom van és nemrég én is pont ezt az essence szemhéjfestéket vettem meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neked mennyire tartós a szemhéjfesték? A színe nekem nagyon tetszik, de tartósságban nálam nem volt túl meggyőző(igaz, hőségben teszteltem mindig :) )

      Törlés
  4. A korrektort én is megvettem, szeretem is, illetve még az All Matt Plus púdert szerettem volna megvenni, de 3 üzletben is elvitték.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy a púderből már nem találtál. :( Remélem, Neked is bejön a korrektor. :)

      Törlés
  5. Nekem is volt már korábban ilyen Catrice korrektorom, de nagyon hamar kifogyott, alig van benne.
    Én is megvettem az Essence ecsetet, de még nem volt alkalmam kipróbálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam korábban is, hogy nem sok van benne, de akciósan gondoltam megér egy próbát. Az ecsetet szerintem fogod szeretni, nekem bejött. :)

      Törlés
  6. A korrektorról mindenképp írj majd véleményt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké. Igyekszem vele, hogy még be lehessen szerezni, ha megtetszik. :)

      Törlés
  7. Én mostanában egy Yves Rocher sminklemosót vettem (ami majdnem a kukában végezte az első használat után, ugyanis csípi egy kicsit a szemem, és csak a ráköltött forintok miatt van még meg), ami egy nagy-nagy csalódás volt.
    Illetve most vettem még egy Syoss sampont is, amit imádok :)
    Másra nem csaptam le, most épp a legújabb tökéletes körömlakkra vadászok, ami szerelem lesz első látásra :D

    Üdv, Nocy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik volt az amelyik csípte a szemed? Az egyik nekem is csípte, ha jól emlékszem a sima lemosó volt, amelyiknek olyan a tubusa, mint a kétfázisúnak. Most kétfázisú van itthon, de az nagyon szupi. :)
      Kíváncsi vagyok, hogy melyik lakkal esel szerelembe. :) Ha lesz kedved, mutasd meg nekem fb-on. :)

      Törlés
  8. Szuper dolgokat vettél, nálam nemrég volt egy haul poszt, bár csak pár dolgot szereztem be :) A Cinema meg nemek is megvan és imádom!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...