Inspiráció #25

hétfő, július 14, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok Lányok!

Szélsebesen érkezett el a következő hétfő. Elég sűrű volt az elmúlt hetem, beindult gőzerővel a lakáskeresés, ami nem is olyan könnyű ilyen távolságból. Nagyon remélem, hogy hamarosan sikerül megtalálni a kis "kuckónkat", és végre azon agyalhatok, hogy mivel tehetném otthonosabbá számunkra. Persze az ötletek jönnek már most is, ráadásul kifejezetten szeretek lakberendezéssel kapcsolatos képeket nézegetni. Ha van rá igény, szívesen gyűjtök össze a blogon is ilyen képeket, de most nézzük, mit hoztam erre a hétre.

1. Heti outfit
A múlt heti szoknya párja. Ennek is gyönyörű színe van.

2. Heti haj
Nyári melegben nincs is jobb egy ilyen frizuránál: csinos, de mégsem melegíti a nyakunkat

3. Heti smink
Csodásak ezek a színek

4. Heti köröm
Még mindig díszítőcsíkok. Csodásan harmonizálnak a színek.

5. Heti barkács
Szerintem szuper ötlet, nagyon mutatós. Ha lesz sok időm, lehet meg is próbálkozom vele.

6. Heti finomság
Gyors, egyszerű vacsora, ami egészségesen is készíthető

7. Heti cuki
Hány cicaimádó olvas? :)

8. Heti kint
Lakáskutatás helyett szívesen kirándulnék itt

9. Heti bent
Kényelmes, világos, már csak a jó társaság hiányzik a képről

10. Heti +1
Minden színből tudok választani kedvencet. És Ti? :)


 Melyik a kedvenc képetek? Mi a heti program? Szeretnétek kifejezetten lakberendezéssel kapcsolatos inspirációs bejegyzést? :)

Csodás hetet!

Ági



6 megjegyzés:

  1. A haj, a cica és a köröm a kedvencem!:) Én szeretném a lakberendezős inspirációt, imádok ilyeneket nézegetni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, akkor gyűjtöm ide is őket. ;) Örülök, hogy kedvenceket is találtál. :)

      Törlés
  2. Azok a kis töltött zsömik nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon guszták. :) És szerencsére nem is macerás elkészíteni. :)

      Törlés
  3. Én is épp lakberendezési lázban égek, szóval jöhet. :P
    A kedvenc képem a sminkes, valami csodás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, hozom őket. ;)
      szerintem is csodás. Álomszép a színe! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...