Inspiráció #26

hétfő, július 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok Lányok!

Végre van két szabad hetem, így egy kicsit elmentünk családot látogatni. Szerencsére múlt héten sikerült elintézni, mindent amit még kellett, így már "csak" pakolni és költözni kell. Kicsit fárasztó volt a múlt hét, rengeteget utaztam, így kellett már nagyon egy kis pihenő. Az e heti képeket is a tomboló nyár jegyében állítottam össze, remélem, Nektek is tetszeni fognak.

1. Heti outfit


2. Heti haj


3. Heti smink



4. Heti köröm


5. Heti barkács



6. Heti finomság


7. Heti cuki


8. Heti kint


9. Heti bent


10. Heti +1




 Melyik a kedvenc képetek? Mi a heti program nálatok? Mentek valahova? :)

Szép hetet!

Ági



6 megjegyzés:

  1. Bent, kint, smink :D Az a szemöldök annyira tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem hihetetlen, hogy milyen szép lett a szemöldök. :)

      Törlés
  2. Az én cicám is mindig bedugja a fejét a csap alá. :D
    Az első kép a kedvencem. :)
    Szép Hetet! :)

    VálaszTörlés
  3. Szió Ági, díjat kaptál tőlem :)
    http://njoythestyle.blogspot.hu/2014/07/liebster-award-djkaty-tol.html
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Reni! :) Nagyon aranyos vagy! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...