Inspiráció #27

hétfő, július 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments

Sziasztok Lányok!

Az utolsó szabad hetem következik, vagyis nem is teljesen szabad, mert pénteken már augusztus lesz, így az lesz az első munkanapom. Így legalább az első "hét" nem lesz olyan durva. Persze addig rengeteg tenni való van. Igyekszem a bloggal is egy kicsit előre "dolgozni" amennyire az időm engedi, valamint elkezdődik a pakolás, szelektálás. Már készülnek a listák, hogy mik azok amiket feltétlen el kell vinni, és mik azok, amik maradhatnak itthon.

1. Heti outfit

2. Heti haj
Mostanában sokat gondolkodok azon, hogy rövidebb frizurára váltsak, de az ilyen képek rögtön elhessegetik ezt a gondolatot

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent
Hát itt lehetne naphosszat olvasgatni

10. Heti +1
A napokban ismét sok időt töltöttem az eBay-en órákat nézegetve. Annyi szépség van, hogy alig lehet választani


 Melyik a kedvenc képetek? Mi vár rátok ezen a héten? :)

Szép hetet!

Ági



11 megjegyzés:

  1. Ajjaj, az a menta-arany óra nagyon tetszik :-) Kitartást a szelektáláshoz, nálam is ez van porondon, szimplán helyszűke miatt, úgyhogy próbálok nagyon kegyetlen lenni... Aztán tessék ám majd a munkahelyi első napról is beszámolni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbálok kemény lenni, de nincs szívem kidobni/itthon hagyni dolgokat. :D Oké, beszámolok majd róla, majd kitalálom, hogy milyen formában. ;)

      Törlés
  2. Oh, megint gyönyörű képeket hoztál. :) Az a süppedős-szőrös fotel megmosolyogtatott. Nekem is volt egy ilyenem mínusz a szőr. De az meg kicsike Dexter együtt nem igazán fértek meg egymással. Egy délután amikor kettesben maradtak megtörtént az összecsapás, természetesen a kutya került ki győztesen.:D Én meg még 2 év múlva is találtam miniatűr szivacsdarabokat a szobában. XD

    Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Akkor ez olyan volt, mint karácsony után a tűlevél, vagy szilveszter után a konfetti. :)

      Törlés
  3. Egy olyan szőrmók fotelt én is szívesen elfogadnék a szobámba! *-* A manikűr is nagyon tetszik, bár nem hiszem, hogy lenne türelmem egy ilyet készíteni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt is el tudom képelni a manival kapcsolatban, hogy csak 1 körömre készül, a többire pedig sima lakkozás. Úgy azért nem olyan időigényes, viszont nagyon jól feldobja. :)

      Törlés
  4. Ugyanilyen hajat csináltattam a White Hairben múlt héten,amilyen a 2. képen a lányé. Imádom,és a hosszabbításon sem látszik,hogy nem az én hajam :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok jót hallottam már arról a szalonról, biztos csodás lett. Örülök, hogy iylen elégedett vagy! :)
      Nekem szerencsére nincs szükségem hosszabbításra, kb. ilyen hosszú most a hajam. :) És nincs szívem levágatni, pedig sokszor gondoltam már rá. :)

      Törlés
    2. Igen,tényleg szépen megcsinálták a hosszabbítást :) Jaj le ne vágasd a hajad,minél hosszabb,annál szebb :D ;)

      Törlés
  5. Istenem, azok a körmök. Meg. Kell. Csinálnom. Most.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz úgy időm nekiülni én is megpróbálkozok vele. :) Ha van kedved, küld róla képet facebook-on, szívesen megnézném. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...