Lakkfüggő vagy-e?

kedd, július 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Sziasztok!

Ezt a kérdéssort még valamikor télen láttam Mea blogján, azóta tervezem kitölteni. Ahogy láttam 1-2 hónapja nagyon sokan kitöltötték és végre az én időm is elérkezett. 

1. Figyeled-e mások körömlakkjait, hogy mi van rajtuk?
Ha kifejezetten szép vagy csúnya akkor fel szokott tűnni, de nem lesem mindenki körmeit.


2. Átnézed-e a készletedet időközönként?
Minden lakkozás előtt átnézem, mert sosem tudom előre, hogy milyenre fogom festeni. 


3. Képes vagy egy swatch alapján azonnal elrohanni egy lakkért?
Nem emlékszem rá, hogy lett volna ilyen. 


4. Fújod kívülről a kollekciód?
Nem. :) Ha látom az üveget, akkor meg tudom mondani a márkát, de az árnyalat nevét már nem hiszem.


5. Mindig képben vagy a legújabb hazai / külföldi trendkiadásokkal?
Csalódást kell okoznom, de nem. :) Nagyjából tisztában vagyok vele, hogy éppen mi kapható, de inkább csak azokat jegyzem meg, amelyek valami miatt érdekesek a számomra. A többiről simán el szoktam feledkezni.


6. Mindig képben vagy a legújabb trendekkel, technikákkal (ombre, saran wrap, stb)?
Mindet nem ismerem, főleg nem névről (igen, bajom van a nevekkel :D ), de ha már kipróbálom, akkor igyekszem megjegyezni.


7. Van egy márkásabb álomlakkod (opi, china glaze, zoya, mac, essie stb)?
Sokáig nagy vágyam volt egy essie lakk. Az első példányom már megvan, hiszen a legutóbbi Pixibox-ban rejtőzött egy csodaszép árnyalat, melyet már a blogon ITT láthattatok. A CG is kívánságlistás volt, szintén Pixibox-ból jutottam hozzá, de a színe nem igazán illik hozzám, így Renivel cserélünk pénteken. :) Jelenlegi nagy vágyam a piCture pOlish Douceur árnylata, valamint a Zoya Payton árnyalata. Számomra mindkét lakk olyan, hogy nagyon tetszik, de fájna a szívem ennyi pénzt kiadni rájuk, aztán persze, lehet, hogy lesz egy gyengébb pillanatom. :)

8. Tisztában vagy a következő fogalmakkal: franken, dupe, finis, holo?
Igen.


9. Szemed van arra, hogy egy kép alapján meglásd a dupe-okat?
Nem igazán. Ennek leginkább az az oka, hogy a drágább lakkokat tudatosan nem is nézem meg nagyon, nem kínzom magam fölöslegesen. :) 


10. Akármikor jársz egy drogériában tuti odamész a körömlakkos állványokhoz,még ha csak egy ásványvízért ugrottál is be,és az akciós pultot is megnézed?
Óh, én nem kivételezek! Nem csak a lakkokat nézem meg. :) Mindent átfutok gyorsan, hátha van valami újdonság.


11. Ha a drogéria alkalmazottja nem tudja a helyére tenni az adott körömlakkot, te csukott szemmel is tudnád hová tartozik és segítesz neki?
Olyan szokott lenni, hogy nézelődök, és valami rossz helyre van visszarakva, megkeresem a helyét, mert zavar, hogy csak úgy ott van, de fejből nem hiszem, hogy tudnám.


12. Nem mondod el a családodnak, ha vettél egy új lakkot?
Van olyan, amiről nem tudnak, de pszt. ;)

13. Voltál már körömlakkstopon?
Nem kifejezetten körömlakk-stop volt, hanem általános. Kb. két hónapig tartott, és végig kitartottam, sőt még tovább is.


14. Ha újat lakkoztál másnap megmutatod a barátnődnek / osztálytársadnak, hogy ők is gyönyörködjenek benne?
Nem szoktam mutogatni, csak akkor, ha észreveszik és kérik, hogy mutassam meg közelebbről.


15. Minden nap szóba kerül nálad a körömlakk szó,legalább egyszer?
Nem.


16. A készleted 2-3-4-5-10x nagyobb, mint egy átlagos lányé (egy átlagos lány maximum 5-6 lakkot birtokol, ezzel szemben te már az 50., vagy a 100. darabodat veszed)
Igen, bár pontosan nem tudom, hogy most mennyi van, nem szoktam sűrűn megszámolni. Legutóbb ~50 körül volt(ugye, hogy ez nem is sok).

A válaszaim alapján azt gondolom, hogy nem vagyok menthetetlen. Nem gondoltam, hogy átlagosan csak 5-6 darab körömlakkja van egy lánynak, én ezt "kicsit" kevésnek találom, és nem szándékozom ennyire redukálni a készletem. :)

Ha van kedvetek, írjátok meg Ti is a válaszaitokat megjegyzésként. Nagyon kíváncsi vagyok rájuk. :)

Szép napot!

Ági

6 megjegyzés:

  1. Átlag 5-6? Öm...biztos? Mert ha igen, akkor érthető, hogy páran nem értenek meg ha benéznek a fiókomba! :D
    (Párom előszeretettel mutogatta a közelebbi ismerősöknek...mintha valami titkolnivaló kis szörnyecskét rejtegetnék :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ez jó. Az én Párom csak a Húgának mutogatja, meg mondja mindig, hogy viheti. :D De mindig megvédem Őket. ;)
      De nekem is gyanús ez az 5-6. :D

      Törlés
  2. Még jóval a blogolás előtt (14-18) éves koromban is már bőven 50 lakkom volt, szóval ezek szerint én már akkor függő voltam mikor nem is tudtam róla :D
    Én ki se töltöm inkább, sajna egyértelmű :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sok volt akkoriban, aztán megfogyatkoztak, de most ismét "nagycsaládos" vagyok. :D

      Törlés
  3. A Douceur csodás, nekem megvan, egy álom minden szempontból. :)
    Kini

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már biztos végem van. :D Alig várom, hogy megérkezzen az első fizetésem. :D (igaz, előbb el kellene kezdődnie a munkának)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...