Liebster Award-Díjat kapott a blog

vasárnap, július 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments



Néhány napja nagy meglepetés ért, ugyanis újabb díjat kapott a blog, méghozzá Nóritól és Renitől is. Még egyszer nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik, hogy rám gondoltatok, amikor tovább adtátok a díjat. Sajnos mostanában nem sok időm volt a blogra, így különösen jól esett, hogy még így sem feledkezett meg rólam Nóri és Reni. A díjhoz szokás szerint egy kis feladat is tartozik, így megosztok veletek néhány információt magamról.


Szabályok:

1. Írj magadról 10 tetszőleges érdekességet.

2. Válaszolj a díj továbbadójától származó 10 kérdésre

3. Add tovább a kedvenc blogíróidnak a díjat, természetesen egy 10-es kérdéssor kíséretében

Elsőként a 10-10 felett kérdésre válaszolok, majd 10 random információt osztok meg veletek.
2x10 kérdés - 2x10 válasz:

1. Milyen színű a szemed? 
Középbarna, néhány sötétebb folttal.

2. Rendszeresen olvasol könyveket? 
Nem olyan rendszeresen, mint szeretném. Egyetem mellett  nem volt rá elég időm, vagy ha olvastam is sokszor elfogott a bűntudat, hogy tanulnom kellene, mert általában mindenhez későn kezdek hozzá, így akkor már nem fér bele túl sok pihenés.

3. Ha igen, milyen témájúakat?
Általában a könnyedebb, romantikus könyveket olvasom, de e mellet nagyon szeretem a sci-fi regényeket. 

4. Kedvenc zenéd?
Középiskolás koromban csak rock-ot voltam hajlandó hallgatni, de mára ez finomodott, így kb. azokat hallgatom meg, amiket a rádiók is játszanak(gondolom, mivel nem hallgatok rádiót :D ). Sokszor van olyan is, hogy egy filmzene tetszik meg nagyon, és azt hallgatom rengetegszer. Az utóbbi napokban például a Hobbit c. film egyik dalát hallgatom sokszor.

5. Kedvenc fagyid?
Hát ez egy nehéz kérdés, ugyanis néhány éve kerülnöm kell a finomított cukrokat, így nagyon nehéz olyan fagyit találnom, amit megehetek. Néha szoktam csalni egy kicsit, és olyankor általában valamilyen gyümölcsös fagyit választok. Ha nagyon meleg van, akkor ez szinte mindig citrom, esetleg bogyós gyümölcs, de nagy kedvencem a pisztácia is.

6. Nyár vagy Tél? 
Nyáron születtem, így emiatt mindig várom a nyarat, de amint túl vagyunk az ünneplésen, várom, hogy eljöjjön a szeptember 1. és megérezzem azt a tipikus őszi fuvallatot és végre vége legyen a 40 fokos hőségnek. A tél annyira nem áll hozzám közel, utálom, hogy hideg van, és sokkal több idő elkészülni, mert annyi réteg ruhát magamra kell aggatnom. Leginkább a köztes időszakokat kedvelem, mikor még/már sokat süt a nap, kellemes a hőmérséklet(nekem ez 25-28 fok) és nem esik állandóan az eső.

7. Hova szeretnél egyszer eljutni? 
Mindig vonzott Egyiptom, így ez az egyik nagy cél, hogy oda eljussak. Ezen kívül nagyon szeretnék eljutni Olaszországba(akár még oda is költöznék), Görögországba, Franciaországba. Szívesen szétnéznék Angliában és tennék egy hosszú utazást az USA-ban is.

8. Szoktál sorozatokat nézni? 
A sorozatokkal ugyanaz a helyzet, mint a könyvekkel, bár itt könnyebben elcsábulok. Vizsgaidőszakban szoktunk főleg sok sorozatot nézni, mert mindig engedélyezünk nap közben és este 1-1 részt(csak sajnos néha több is becsúszik).

9. Ha igen, miket? 
Mostanában nincs olyan sorozat, amit mindig néznék, viszont megígértem magamnak, hogy az államvizsga után megnézem Hannibál 2. évadát, de még nem kezdtem bele. A mostani vizsgaidőszakban a Castle-t néztem. Régebben nagy kedvencem volt a Született feleségek, Dr. House, Dr. Csont.

10. Kedvenc filmed?
Leginkább a vígjátékokat és a horrort szeretem, annak ellenére, hogy elég félős vagyok. :D Eltakarom a szemem, és kukucskálok az ujjaim között, de szeretem a borzongást. :D

11. Melyik a kedvenc könyved?
Nincs kifejezetten kedvenc könyvem, viszont amire most hirtelen szívesen emlékszem vissza, Stephenie Meyer: Twilight saga. A filmet nem igazán szerettem, főként a szereplők miatt, de a könyveket nagyon élveztem, gyorsan végeztem is velük.

12. Melyik volt életed legfélelmetesebb filmje?
Az összes kígyós film.

13. Melyik a kedvenc ünneped és miért?
Talán a karácsony, mert akkor mindig összejön a család, még ha év közeben 100 felé is vagyunk.

14. Milyen nyelven szeretnél megtanulni?
Igazság szerint általánosban nagyon tetszett az angol, de középiskolában olyan rossz tanárom volt, hogy sokáig azt hittem, hogy gyűlölöm az egészet és főként, hogy ezt képtelen vagyok megtanulni. Aztán elkezdtem tanfolyamra járni, és rájöttem, hogy csak a megfelelő tanárt kell megtalálni. Így most már azt érzem, hogy szeretnék megtanulni rendesen angolul. Utána tervezem a némettel való ismerkedést, mert a szakmámban szükség lehet rá, viszont ha csak az alapján kellene választanom, hogy melyik tetszik, akkor az olasz vagy spanyol lenne.

15. Kedvenc egytálételed?
A kedvencemnek nincs neve, mert nem recept alapján csináljuk, de egy rakott tésztáról van szó. Csirkemellet szoktunk csíkokra vágni, tejszínnel és fűszerekkel összefőzni kicsit, valamint zöldségeket párolni. Ha minden megfőtt és átpárolódott, egy jénaiba szoktuk rétegezni, a tetejére sajtot reszelünk és rápirítjuk.

16. Kedvenc italod?
Tejeskávé. :)

17. Mi lenne számodra az álomállás?
Igazán szerencsésnek érzem magam, hiszen augusztusban kezdek el dolgozni egy olyan cégnél, amiről már régóta álmodoztam, így egy tervezőcsapat része lehetek. Nagyon várom már.

18. Hogy hívják a legöregebb plüssállatodat?
Nem igazán neveztem el a plüssállataimat, legalábbis nem emlékszem a nevükre.

19. Melyik a kedvenc illatod (lehet bármi, gyertya, parfüm, eső utáni fű, akármi)?
A tavaszi eső, és az őszi erdő illatát imádom. Meg a mézeskalácsét. :)

20. Milyen színű ékszereket viselsz most?
Egyedül a teknősös arany fülbevalóm van most rajtam és egy arany nyaklánc szívecskés medállal. Ezeket ritkán cserélgetem, mert olyan emberektől kaptam, akik fontosak. 


10 random információ-mindig az ilyeneket a legnehezebb megírni, mert nem gondolom, hogy annyi érdekességet el tudnék mondani magamról.

1.Imádom a zenés filmeket, meséket, színházi darabokat. Nagyon élvezem, mikor már sokadjára látom és fújom kívülről az összes dalt és végig éneklem(a körülöttem lévők már nem élvezik annyira, mert borzalmas hangom van)
2. Már általános iskolás korom óta tudom, hogy mi szeretnék lenni, és sikerült is elérni. Előtte orvos szerettem volna lenni, de kiderült, hogy rosszul vagyok a vér látványától.
3. Nem pörget fel a kávé, így csak az íze miatt iszom.
4. Mostanában ritkán vásárolok magazinokat, pedig évekig vásároltam a Joy-t, de nagyon meguntam, hogy mindig csak hirdetésekkel van tele, és állandóan ugyanazok a cikkek váltogatják egymást. Mostanában szinte csak akkor veszek, ha valamilyen kuponos napok lesznek.
5. Nagyon halogatós típus vagyok, így sokszor érzem azt, hogy összecsapnak a fejem fölött a hullámok, és ilyenkor mindig megfogadom, hogy ezentúl mindent elkezdek időben, de eddig ez sajnos nem sikerült. 
6. Szörnyen rossz a névmemóriám. 
7. Sajnos nagyon magamra tudom venni az igazságtalanságot.
8. Sokáig nem voltam hajlandó megnézni a Harry Pottert, de mióta sikerült rávenni, egészen megkedveltem.
9.  Barátságosnak tartom magam, mégis igazi barátságokat nehezen kötök.
10. Kedvenc állatom a teknősbéka.

Új kérdéseket nem írnék, hiszen én dupla adagot is kaptam, így akiknek tovább adom díjat szabadon választhatnak ezek közül 10-et, vagy akár 20-at.

Akiknek én továbbadnám:

Ha van kedvetek, megjegyzés formájában válaszoljatok Ti is a kérdésekre, vagy egy részükre. Nagyon kíváncsi lennék a Ti válaszaitokra. :)

Szép napot!

Ági

9 megjegyzés:

  1. Köszi szépen :) hamarosan ki is töltöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Imááádom ezt a számot, szerintem elüldöznének már itthonról legszívesebben, mert folyton ezt hallgatom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, hogy neked is tetszik. Én sokszor már csak fülhallgatóval hallgatom, hogy ne mondják, hogy mindig ez megy. :D

      Törlés
  3. Olaszt én is most fogok tanulni középiskolában, már nagyon várom! :)
    Angolt pedig szerintem is tanuld meg rendesen, bármikor szükséged lehet rá. És maga a nyelv is teljesen logikus, és nem annyira nehéz, mint ahogy első ránézésre látszik magasabb szinten.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, hogy tanulsz olaszul középsuliban. :)Nálunk nagyon sok szakmai tárgy volt, így csak egy nyelvet "tanultunk", már ha azt lehet annak nevezni.
      Nekem a legnagyobb problémát az jelenti, hogy nem nagyon merek megszólalni idegen nyelven. Nem könnyű ezt leküzdeni, de rajta vagyok. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...