Manikűrvadász 10.

péntek, július 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 29 Comments

Sziasztok!

Ma a Lányokkal ismét elárasztjuk a blogvilágot a manikűrökkel, ugyanis ismét egymástól vadásztunk. Én a Lakkjegyzet írójától, Nikitől választottam. Őszinte leszek, egyáltalán nem volt könnyű a választás. Mindig végignéztem a körmös szekcióját és mindig kimentettem, ami tetszett, de így nem sikerült eléggé leszűkíteni. :) Ráadásul neki szép, hosszú körmei vannak, nekem meg általában rövidek, így végül a választott manikűrt ennek megfelelően alakítgattam. Remélem, hogy nektek is tetszeni fog.
Végül az alábbi manikűrt választottam. A teljes bejegyzést ITT éritek el.
Mivel nekem rövidek a körmeim, így nem csak a felére került csillámos lakk, hanem az egészre, viszont, hogy ne legyen túl csillámos, így csak két körmömön mentem át a csillámos lakkal. Mivel nem volt hasonló színű csillámos lakkom, valamint nem akartam őszies manikűrt én egy ezüstöset választottam.



Mit gondoltok az elkészült manikűrről? 

Nézzük meg a többiek munkáját is: 

<!­­ start InLinkz script ­­>



<!­­ end InLinkz script ­­>

29 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, a te változatod kicsit közelebb áll az én ízlésemhez, de az eredeti is mutatós. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. nekem is nagyon tetszik, szép lett:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, jól személyre szabtad :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katy és a szervezést is! :)

      Törlés
  4. Nagyon elegáns, tetszik, szép lett :) Főleg hogy megy a virághoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik Neked! :) és a virág is ;)

      Törlés
  5. Nagyon szép, egyszerű de annál nagyszerűbb ! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Szeretem az egyszerűen elkészíthető manikat. :)

      Törlés
  6. Nagyon csinos lett, illik is hozzád :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csini, nőies lett :) tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Örülök, hogy tetszik Neked! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...