Nyári nyereményjáték

szombat, július 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 44 Comments

Sziasztok!

Már készültem egy ideje, hogy szeretnék indítani egy nyereményjátékot, hogy megháláljam, azt a sok kedves hozzászólást, amit kapok tőletek és végre itt is van.

Mikor év elején elkezdtem blogot írni, álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen sokan fogtok olvasni, és ilyen kedves visszajelzéseket kapok majd tőletek, ráadásul nagyon szeretem írni, szerkeszteni a bejegyzéseket még ennyi idő után is, pedig kicsit féltem, hogy megunom 1-2 hónap után. De nem így történt és ez köszönhető annak is, hogy ilyen aranyos olvasóim vagytok, ezért úgy gondoltam, ideje játszani egy kicsit, remélem, hogy nincs ellene kifogásotok. ;)
Igyekeztem olyan csomagot összeállítani, aminek én is örülnék, így remélem, hogy nektek is tetszeni fog.

A nyereménycsomag tartalma:
- Avon Color Trend szemöldökcsipesz
- Essence Eye Blender Brush-csak a 3 méteres állvánnyal rendelkező Müllerekben kapható
- Catrice Nail Lacquer 30-as, Lilatric árnyalat
- Himalaya Herbals Kakaóvajas Intenzív Hidratáló Ajakbalzsam
- Balea Tisztító Maszk Cinkkel
- Loyley Snow Dust- fehér

A csomagot egy nyertes fogja megnyerni, akinek postai úton, vagy ha megoldható, személyesen juttatom el a nyereményét. A játékra kereken 1 hónapotok lesz jelentkezni, így 2014.08.26. éjfélig fogadom el a jelentkezést. Sorsolni az ezt követő napokban fogok, nyertest a blogon egy bejegyzésben hirdetek. A nyertesnek 5 napja lesz jelentkezni a nyereményért. Ha ez idő alatt nem jelentkezik, újrasorsolok.

A játék feltételei:
1. Legyél a blog feliratkozott olvasója, s kommentben írd meg, hogy milyen néven követsz.
2. Írd meg, hogy mit szeretsz a blogon és mi az amin esetleg változtatnál.
3. Magyarországi postacím
Fontos, hogy mindkét helyen csak a nyilvános követést tudom elfogadni.
Plusz esélyek(összesen 5 plusz esély szerezhető):
1. Kövesd a blog facebook oldalát ITT, s kommentben írd meg, hogy milyen néven követsz.
2. Kövesd a blogot Bloglovin'-on ITT
3. Oszt meg a játékot képpel együtt a facebook oldaladon nyilvánosan, majd a megosztás linkjét másold be a jelentkezésedhez
4. Oszt meg a játékot képpel együtt a blogod oldalsávjában vagy írj róla egy bejegyzést, majd a megosztás linkjét másold be a jelentkezésedhez
5.Aki a játék ideje alatt a blogon megjelenő bejegyzések minimum 90%-ához ír megjegyzést, plusz esélyt kap. A játék végén fogom összesíteni, és akkor írom hozzá mindenkinek a plusz esélyét.

Példa a jelentkezésre:
XY névek követem a blogot.
Ezt szeretem a blogban:
Plusz esélyek:
XY néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
XY néven követem a blogot a Bloglovin'-on
Megosztottam a játékot Fb-on. Link:
Megosztottam a játékot a blogomon. Link:

Remélem, hogy tetszik nektek a nyeremény, és sokan fogtok jelentkezni. :)

Szép napot!

Ági

44 megjegyzés:

  1. Szia :) Szeretnék jelentkezni a játékra és gratulálni az eddigiekhez :) Szeretem a blogodon a szép, jó minőségű képeket, illetve a gondosan megírt bejegyzéseket :)

    nikkii néven követem a blogot.

    Plusz esélyek:
    Horváth Niki néven követem a blogot a Bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  2. Szia! :) Én is szeretnék jelentkezni, szuperek a nyeremények.
    Megaera néven vagyok feliratkozott olvasód.
    Nagyon szeretem a blogodban a precizitást, és imádom az inspirációs bejegyzéseidet, meg persze mindent, amit közzéteszel :) A blog kinézete is nagyon jó.
    Körmendi Szilvia néven like-oltam a facebook oldaladat, és meg is osztottam a játék képét:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=309974572510355&set=a.200705360103944.1073741826.100004934444260&type=1
    A blogom oldalsávjába is kitettem a játékod képét:http://megaera-magical-world.blogspot.hu
    Köszönöm szépen a játékot és további jó blogolást kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Szióka,
    Patrícia Kutasi névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: inspirációs postzok
    Plusz esélyek:
    Patrícia Kutasi néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Patrícia Kutasi néven követem a blogot a Bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Renáta Rózsa névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: a körmös bejegyzéseket <3
    Plusz esélyek:
    Renáta Rózsa néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Renáta Rózsa néven követem a blogot a Bloglovin'-on
    Köszönöm hogy részt vehettem. puszi:Reni

    VálaszTörlés
  5. Szia ! Köszönöm szépen a játékot ! :) Nagyon örülök a bejegyzéseidnek és rendszeres olvasód is vagyok :)
    Szeretnék jelentkezni én is. Anikó Gelányi néven követlek mindenhol.
    Játék megosztás: https://www.facebook.com/Geluska/posts/10204442379200587

    Köszönöm még egyszer a játékot ! :) Puszi, Anikó

    VálaszTörlés
  6. Franciska Cseh névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban:Mindent szeretek :)
    Plusz esélyek:
    Franciska Cseh néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Cseh Franciska néven követem a blogot a Bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  7. Anita Tombácz néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: hogy facebookon is megosztod a posztokat, így könnyebben ki tudom választani a blogodon, hogy melyik poszt a nekem való
    Plusz esélyek:
    Anita Tombácz néven követlek a blog Facebook oldalán.
    Rose and Honey Beauty Blog néven követem a blogot a Bloglovin'-on
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: www.facebook.com/anita.tombacz/posts/4590335293859
    Megosztottam a játékot a blogomon. Link: http://ancsisbw.blogspot.hu/2014/07/nyeremenyjatek-niceties-in-my-life.html

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Vivó néven vagyok feliratkozva, az inspirációs és körmös bejegyzéseket nagyon szeretem.

    Plusz esélyek:
    Viven Kovács és Pamacs-ka blog néven követlek facebookon.
    Megosztás: https://www.facebook.com/pages/Pamacs-ka-blog/320313444801018
    Vivien Kovacs névvel pedig Bloglovin' on követlek.

    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    SMH néven követlek.
    Nagy pozitívum, hogy rendszeresen és elég sűrűn vannak új bejegyzéseid.
    Fb-on Dani Kitti néven követlek.
    https://www.facebook.com/kitti.dani.3/posts/850664011625635

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    rone2122 néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: A körmös posztokat
    Plusz esélyek:
    Kalotáné Schmidt Renáta néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/319923174843572
    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Szeretnék jelentkezni a játékra!
    rone2122 néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: A körmös posztokat
    Plusz esélyek:
    Kalotáné Schmidt Renáta néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: https://www.facebook.com/schmidt.renata.7/posts/319923174843572
    Köszönjük a játékot! :)

    VálaszTörlés
  12. GFC : Fanny Fehér
    Szívesen látnék több általad készített körmöt :D

    Köszi a játékot :D

    VálaszTörlés
  13. Köszönjük a játékot! :)
    Noémi M. néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: az inspirációs bejegyzéseid nagyon tetszenek!
    Plusz esélyek:
    missmacskusz néven követem a blogot Bloglovin'-on.
    Megosztottam a játékot képpel együtt a blogom oldalsávjában. Link: http://missmacskusz.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  14. Szia! Köszönjük a játékot, jelentkeznék is rá :)
    bkata / Kata Bácskai néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: változatos, a körmös posztokat különösen kedvelem.
    Kata Bácskai néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    bkata88 / Kata Bácskai néven követem a blogot a Bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  15. Szia! Köszönjük a játékot! :))
    Manna (mannakörmök) követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: szeretem a blogod kinézetét, na meg persze a körmös bejegyzéseid. :)
    Marianna Kovács és Mannakörmök néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Manna (mannakörmök) néven követem a blogot a Bloglovin'-on
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: https://www.facebook.com/mannakormok/posts/346612582156817
    Megosztottam a játékot a blogomon. Link: http://mannakormok.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Szia! :)
    Alexandra Soós néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: haulos, körmös és insirációs posztok
    Plusz esélyek:
    Alexandra Soós néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Alexandra Soós néven követem a blogot a Bloglovin'-on.
    Köszi a nyereményjátékot, remek ajándékokat válogattál össze :) az a szemöldökcsipesz szerelem volt első látásra *.* :D

    VálaszTörlés
  18. szia:) Köszönjük a nyereményjátékot , és gratulálok a sok feliratkozóhoz :)
    Mazsola Világ néven követlek
    Ezt szeretem a blogodban : a haul , és a manikűr bejegyzéseidet
    Mazsola manikűrjei néven likeoltam a facebook oldalad , és megosztottam itt :https://www.facebook.com/mazsolavilag/posts/1514128615467731
    Bloglovinon : Mazso,zs néven követlek

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Blogspoton DreamyGirl néven követlek.
    A blogodban egyértelműen a körmös posztok a legjobbak. :)
    Facebookon Kitti Vajda-ként lájkoltam az oldalt.
    Bloglovinon Dreamy girl néven követlek.
    Megosztottam Facebookon a nyereményjátékot. Link: https://www.facebook.com/vkitti4/posts/652779664813547

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Nocy néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: Az elfogytak bejegyzéseket, ezek a legjobbak szerintem. Mert már elfogyott, így nem csak néhány használat alapján van vélemény, hanem végérvényesen is. No meg itt az is kiderül, hogy újravennéd-e :)
    Végül pedig Nóra László néven like-oltam a blog Facebook oldalát.

    Köszi a játékot és további jó blogolást kívánok Neked!

    Üdv, Nóra

    VálaszTörlés
  21. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra! :) Tímea Szécsényi néven követlek a blogon és a Fb-oldalon is! :) Nagyon szeretem olvasni a blogod, jó látni, hogy folyamatosan fejlődsz! :) Sok sikert kívánok a jövőben is! :) A kedvenc bejegyzéseid pedig a körmös és a már elfogyott termékekről szóló posztok! :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    1. vivienne néven követlek itt Bloggeren
    2. Szeretem, hogy változatosak a bejegyzések témái, de a személyes kedvenceim mindig a körmös és az elfogyottas bejegyzéseid lesznek. :)
    3. Magyarországi postacím: kipipálva

    Köszi a játékot, egy álmom válna valóra, ha a magaménak tudhatnám Lovely-ék pimaszul alacsony számban kiadott hófehér csodalakkját! :)

    vivienne

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Vámossy Brigitta néven vagyok feliratkozva a blogodra, az inspirációs és a körmös bejegyzéseket nagyon szeretem.

    Plusz esélyek:
    Brigitta Vámossy néven követlek facebookon.
    Megosztás:https://www.facebook.com/brigitta.vamossy/posts/763657010358886
    Brigitta Vámossy névvel pedig Bloglovin' on követlek.

    Köszönjük a játékot! :)

    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    Szeretnék jelenkezni!
    Enikő Széles néven iratkoztam fel.
    Még ismerkedek a blogoddal, de a Manikűrvadászos és a különböző körömhívásokat tartalmazó posztjaidat már láttam és az általad elkészített manikűrök nagyon tetszettek.
    Plusz esélyként Facebookon és Bloglovinon is Enikő Széles néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!

    A játékra szeretnék jelentkezni!

    Turcsek Gabriella névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: Haul & inspirációs bejegyzéseket nagyon nagyon!! :)

    Plusz esélyek:
    Turcsek Gabriella néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Turcsek Gabriella néven követem a blogot a Bloglovin'-on.
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: https://www.facebook.com/turcsekgabriella/posts/820948714595515
    Megosztottam a játékot a blogomon. Link: http://www.turcsekgabi.hu/ (blogom oldalsávja!)

    Köszönöm szépen a lehetőséget, sok sikert a továbbiakhoz!

    Gabcsi
    www.turcsekgabi.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia,
    jeriko rózsájanévek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: még csak most ismerkedem a blogoddal, de szeretem, h átlátható (amit nagyra tudok értékelni), változatos bejegyzésekkel, azt hiszem a körmös posztok lesznek a kedvenceim
    Plusz esélyek:
    Noémi Bányai néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    emibanyai néven követem a blogot a Bloglovin'-on
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  27. Nagyon jó!
    B Ruhamania néven kövcetlek itt.
    Bianka Csendes néven követlek fb-n
    a Blogon tetszenek a tesztelések, a szebbnél szebb körömlakkjaid. Nem változtatnék semmin a blogon:) x
    Bianka

    VálaszTörlés
  28. Sziia! :) Én is szeretnék jelentkezni a játékra!
    Ember Gabriella néven követem a blogot.
    Nagyon szeretem a tesztes, körmös posztokat és azt, hogy nagyon jó minőségű fotókkal dolgozol! :)
    Plusz esélyek:
    Gabriella Ember néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Ember Gabriella néven követem a blogot a Bloglovin'-on
    Megosztottam a játékot a blogomon. Link: http://makeupismyhappiness.blogspot.hu/
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  29. szia, szeretnék jelentkezni ! :)
    cs.szandraa néven vagyok a rendszeres olvasóid között és ugyanezen vagy csszandraa néven követlek bloglobvnon (+1)
    imádom nézegetni az inspirációs bejegyzéseket, így nekem abszolút ez a kedvencem, de a személyes posztokat is nagyon szeretem !

    köszi a játékot ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na hát sikerült leírnom.. *bloglovinon :))

      Törlés
  30. Szia! :)
    Dream néven követlek.
    +1 Bloglovinon is Dream néven követlek.
    Szeretem az inspirációs bejegyzéseket.

    VálaszTörlés
  31. Szia! :) Köszi a játékot :) !
    -Facen Mirjam Musicz néven követlek
    - Skin Nature néven fel vagyok iratkozva a blogodra
    -Bloglovin'-on Natural Skincare néven követlek
    - Szeretem a blogodban, hogy rendszeresen van bejegyzés , a kedvenc posztjaim pedig a körmös és a kedvences bejegyzéseid :)
    Ha gondolod nézd meg a blogomat ( 1 napja kezdtem, úgyhogy csak pár bejegyzés van rajta) http://nature-skin.blogspot.hu/ örülnék ha benéznél hozzám :)

    VálaszTörlés
  32. Szia !
    polgarszilvi néven követem a blogot .
    Az inspirációs bejegyzéseket szeretem a legjobban :)
    Plusz esélyek :
    Polgárné Dóczi Szilvia néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Megosztottam a játékot Fb-on. Link: https://www.facebook.com/polgarnedoczi.szilvia/posts/759781434060817

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    A körmös és inspirációs bejegyzéseket nagyon szeretem.
    Plusz esélyek:
    Fanni Kereki néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Fanni Kereki néven követem a blogot a Bloglovin'-on.
    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  34. Szia!

    anna anna névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban:hogy sokszínű, letisztult

    Köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  35. bocsi nem névek, hanem néven :)

    VálaszTörlés
  36. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  37. Lengyel Zsofia néven követlek.
    Szerintem a kezdetek óta sokat fejlődtél,tetszenek az inspirációs posztok,de több személyes bejegyzést látnék. :)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  38. Szia!:)
    Nemrég találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik az igényességed, és hogy nem csak összecsapod a bejegyzéseket. Az inspirációs bejegyzések is nagyon tetszenek:)
    Szabó Renáta néven követlek facebookon és bloglovin'-on, a blogra pedig Szabó Reni néven iratkoztam fel.
    Kép: https://www.facebook.com/szabo.reni92/posts/10202660294968680

    VálaszTörlés
  39. Zsófia Hajdu néven követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: Huhh hát első helyen az inspirációs posztok állnak,a másodikon a Haulosok:)))
    Plusz esélyek:
    Hajdu Zsófi néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Hajdu Zsófi néven követem a blogot a Bloglovin'-on

    VálaszTörlés
  40. Bogi A. néven követem a blogot.
    A kedvenceim a haul és az inspirációs bejegyzések!
    Boglárka Aros néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Boglarka A. néven követem a blogot a Bloglovin'-on.

    VálaszTörlés
  41. Szia
    Vivien valtner néven követlek a blogon
    A blogodban szeretem a haul illetve az inspirációs képválogatásokat
    Plusz esélyek :
    Vivien Valtner néven követlek facebookon :)

    VálaszTörlés
  42. Szia!:)
    Csillaa Turi névek követem a blogot.
    Ezt szeretem a blogban: inspirációs bejegyzések :))

    Plusz esélyek:
    Csillaa Túri néven like-oltam a blog Facebook oldalát.
    Csillaa Túri néven követem a blogot a Bloglovin'-on :)

    VálaszTörlés
  43. Szia :)
    Noemi Truhlig néven követem a blogot,
    az elfogytak-os bejegyzéseket szeretem a legjobban a blogban,
    Truhlig Noémi néven követlek FB-on és Bloglovinon
    köszi :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...