'14 Júliusi kedvencek

szerda, augusztus 06, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments


A júniusi kedvencek sajnos kimaradtak, melynek legfőbb oka az volt, hogy az otthoni tanuláshoz nem igazán kentem magamra semmit sem, tényleg csak a legszükségesebbeket használtam. Júliusban már azért előkerült néhány dolog, de a meleg miatt nem sok dolgot tűrtem meg az arcomon, így sminktermék nagyon kevés került a kedvenceim közé.

Az egyik legnagyobb kedvencem a Rival De Loop Aqua Spray lett, mivel a nagy hőségben, főként utazáskor nagyon jó érzés volt kicsit felfrissülni tőle. A meleg hatására sajnos a bőröm is zsírosabb lett, ami ellen heti 1-2 alkalommal szoktam használni az Avon Pórustisztító arcpakolást, fekete ásványokkal 0,5% szalicilsavval. A használata utána  bőröm teljesen sima, nincs rajta felesleges olaj, és szerencsére nem is szárítja a bőröm. Szintén az Avonból rendeltem a szemöldökcsipeszt, mellyel nagyon könnyedén tudom eltávolítani a nagyon kicsi szálakat is, így nagyon jó szolgálatot tesz. (A blogon most meg is nyerhetite, kattintsatok a játék képére az oldalsávban) Swarzkopf Professional  sajtótájékoztató után (ITT olvashattatok róla) érkezett egy csomag tesztelésre, mely a BC Sun Protect termékeiből állt(hamarosan olvashattok mindegyik termékről). Amit rögtön elkezdtem használni, az a hajvédő olaj volt, és azóta csak ezt használom "fújkálós" balzsamként. Könnyen ki tudom fésülni így a hajam, és így ~2 hónap használat után is érzem, hogy sokkal selymesebb a hajam. Egy csalódás után (ITT) igazi felüdülés a Balea Női Tejes-Citromos Borotvagél. A borotva nagyon könnyen siklik rajta, ráadásul az illata valami isteni(szerintem teljesen olyan, mint az az Alverde tusológél, amiről ITT olvashattatok). Azt hiszem, már most kijelenthetem, hogy az idei nyáron a kedvenc lakkom a Barry M Gelly Grapefruit árnyalata. Csodás ez a szín, már nagyon sokszor viseltem, de képtelen vagyok megunni. Egy néhány napos utazás előtt az állomáson ugrottam be a Dm-be, hogy azért mégis legyen nálam körömlakklemosó, így került a kosaramba az ebelin körömlakklemosó párna. Ilyen jó illatú körömlakkmosóm még sosem volt. Számomra meglepő volt, hogy milyen olajos érzetet hagy maga után, de a lakkot egészen jól lehozta (kb. 10 másodpercig azért a körmön kell tartani), pedig homoklakk is volt az egyik körmömön. És végül az essence lash princess szempillaspirálja gyorsan belopta magát a szívembe, ugyanis júliusban nyertem, de mióta megérkezett, nem használtam másik spirált. Szépen ível, dúsít és tartós is. Kell ennél több? ;)

Nektek mik voltak a kedvenceitek mostanában?

Ági

13 megjegyzés:

  1. A Balea tejes-citromos csodája nálam is nagy kedvenc, imádom az illatát! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi. :) Úgy látom,mostanában hasonlóan választunk. :)

      Törlés
  2. Ezt a Rival De Loop permetet most már ki fogom próbálni :D Annyi helyen olyan jókat olvasok róla :) Picit fixál is vagy inkább csak hűsít ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről nem tudok nyilatkozni, mert hőségben képtelen vagyok sminkelni, amikor meg hűl annyit a levegő, akkor nem jut eszembe fújkálni a sprayt.

      Törlés
  3. Nálad hány napot bírt ki a lakk a körmeiden kopás nélkül? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legtöbb lakk 1-2 nap után elvérzik nálam, de ez még a 4. napon is hibátlan volt. ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép színe van a lakknak :)

    VálaszTörlés
  5. Ezek közül még egyiket sem próbáltam, de amit nagyon szeretnék az a szempillaspirál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes lesz lecsapni rá, amikor bevezetik nálunk is. :)

      Törlés
    2. Nagyon várom és remélem résen leszek :)

      Törlés
  6. Én is használtam ezt az Avonos maszkot, de kipróbáltam a Manna arcpakolását és sokkal jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, lehet teszek majd vele egy próbát, de még ebből van egy tartalék tubus is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...