Augusztusi szerzemények

kedd, augusztus 19, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Az az igazság, hogy én nagyon rossz vagyok a vásárlásban. A legfőbb problémám, hogy ha elindulok, hogy most ezt meg ezt kell venni, mindig üres kézzel jövök haza. De mivel az utóbbi hetekben leginkább háztartási dolgokért mentem a boltokba, így még nagyobb az örömöm, hogy milyen kincsekre bukkantam, ráadásul nagyon jó áron. Részletek a tovább gombra kattintva.


Kezdeném azokkal a dolgokkal amiket nem vettem, ugyanis ilyen is van. Még július közepén a nyertem egy csodás Morgan Taylor körömlakkot Making Waves árnyalatban a Nail Harmony Hungary facebook oldalán. Kicsit kalandos útja volt, ugyanis első alkalommal törötten érkezett, de amikor értesítettem erről Őket, rögtön felajánlották, hogy újraküldik.
A China Glaze lakkot Renivel cseréltem, neki ez a gyönyörűség volt a Pixibox-ban. Mivel az én dobozomban egy szürke csillámos lakk volt, s a színminták alapján úgy gondoltam, nem az én színem, Reninek pedig így kettő volt a Your Present Required árnyalatból, így egy kávézással összekötve megejtettük a cserét.

Az Avon előző katalógusaiban volt egy szuper tanácsadónői ajánlat, így összesen 99 Ft-ért(!) jutottam hozzá a Planet Spa Mediterrán olívaolaj mélyhidratáló testápoló krémhez és a Planet Spa Mediterrán olívaolaj hidratáló hajápoló olajhoz. 
Hál' Istennek fogytán van a zöld flakonos Balea száraz samponom, így kihasználtam az adódó alkalmat, s lecsaptam a kis epreskére. Már kipróbáltam és szerencsére nekem nem olyan fullasztó, mint a zöld, így ha arra járok(és nem felejtem el) veszek belőle tartalékot.

Már írtam korábban, hogy a Catrice leárazáson szerettem volna még venni egy rúzsceruzát, de már nem volt belőle, pedig még akkor néztem, mikor elkezdődött az akció, így nagyon kellemes meglepetés ért, amikor a Rossmann akciós kosárkájában megláttam, hogy egy halom rúzsceruza van kirakva 350 Ft-ért. És ami a legmeglepőbb volt, hogy teljesen érintetlenek voltak! Nem gondolkoztam sokat már dobtam is be a kosaramba a Rusty is Peace árnyalatot. A rúzsceruzák mögött megpillantottam két Catrice Ultimate Colour rúzst is. Már írtam többször is, hogy hadilábon állok a rúzsokkal, ugyanis másokon nagyon tetszenek, de magamon kicsit idegennek érzem, de nem bírtam megállni megnéztem milyen szín. És elvesztem. Azt még nem tudom, hogy merem-e majd viselni(ajánlom magamnak, hogy használjam :D ), de egy csodás árnyalat, ami szerintem őszre szuper lesz.

És végül a ruhák. Mindegyik a New Yorkerből van, de túl egyszerű lett volna, ha egyszerre találok rájuk. :) Renivel a kávézás után benéztünk a New Yorkerbe, s szerencsére nem üres kézzel jöttem ki. Felsőket szerettem volna venni mindenképpen, így fel is próbáltam néhányat, de csak ez az egy volt minden szempontból megfelelő. Érdekessége, hogy csipkemintás és helyenként átlátszó, de felvéve nem túlságosan szembetűnő, inkább olyan, mintha csak kicsit világosabb lenne.

Mozizás előtt szétnéztünk egy kicsit, és rátaláltam végre A farmeringemre. Nagyon régóta kerestem a tökéletes darabot, de most végre sikerült rátalálni, ráadásul akciósan. (már csak egy hosszú ujjút szeretnék :D ) A fekete felsőből nem ezt a színt néztem ki, de sajnos azokból már csak nagy méretek voltak, így adtam neki egy esélyt. 



Végül egy ejtett nyakú fekete (igen, tudom Reni, hogy ki fogok kapni :D) felsőt hoztam el és egy kék pólót. Ezeken kívül még egy vékony kardigánt sikerült beszerezni, de egyszerűen fotózhatatlannak bizonyult, így kimaradt a képek közül.



Nektek mit sikerült beszerezni a leárazásokon? :)

Szép napot! 
Ági

10 megjegyzés:

  1. Bizony-bizony, ki fogsz kapni! :DDD Nem kell annyit feketézni, bátran ajánlom a többi színt, de ha elsőre nem is ugrasz bele egy fukszia színű felsőbe, helyette a pasztellszíneket ajánlom nagyon! :D Egy jó kis menta? :))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Egyébként, ha látnád a szekrényem tartalmát, nem kapnék ki. ;) Csak akkor éppen úgy jött ki, hogy pont fekete volt rajtam és feketét néztem. :)

      Törlés
  2. Hű, a két rúzs nagyon tetszik, de a fekete ejtett nyakú felső is szuper ^^ Egyébként én is főleg feketében nyomulok :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen felsőm már volt korábban is, csak az barna volt és nagyon szerettem, de eljárt felette az idő, így nagyon örültem, hogy találtam hasonlót. :) Én gyakran hordok színeseket is, csak mikor találkoztunk Renivel, pont fekete volt rajtam és a kiszemeltek is azok voltak. :)

      Törlés
  3. Arra az epres szárazsamponra nekem is fáj a fogam, legközelebbi DM-túrán veszek is belőle. A rúzsceruzákkal én is hasonlóan jártam, mármint nem volt az akciósból egy darab sem, de én sajnos a kosárkákban sem találtam. :/ A rúzsnak, tényleg nagyon szép színe van, használd sokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is nagyon meglepett, hogy ennyi rúzsceruza előkerült, mert már hetek óta nem láttam sehol sem. Igyekszem használni a rúzst. ;)

      Törlés
  4. Hű, szuper dolgokat szereztél be. Kíváncsi leszek neked mi a véleményed a százas samponról. Én épp most készülök tesztet írni róla. :)
    Az a rúzs tényleg mesés, én is kerestem, de sajnos nem találtam olyat amibe ne másztak volna még bele. -.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nagyon tetszik. ;) Gondolkozok tartalék beszerzésén.
      A rúzsból itt is ez az egy darab volt, így nagy szerencsém volt vele. :) Rögtön intő jelnek vettem, így nem hagyhattam ott. :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszenek a felsőid: ) És nagyon jó dolgokat vásároltál: )

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...