BPS ecsetszett

szerda, augusztus 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Elég régóta tervezem már ezt a bejegyzést megírni, de mindig közbejött valami, de most végre itt van. Még valamikor tavasszal érkeztek ezek az ecsetek a Born Pretty Store csomagban, s azóta használom őket, ha időm engedi, hogy ne csak egy sima lakkozást készítsek.



A szett 3 darab ecsetből áll, melyek mérete különbözik egymástól. Mindegyiknek fa nyele van, mely fehérre van festve, így óvatos használatot javaslok, mivel a körömlakklemosó oldja ezt a festéket is, így hamar csúnya lehet az ecsetünk. Az ecsetek nyele nagyon jól kézre esik, valamint, ha lerakom, nem gurul el, kivéve a leghosszabb szőrű ecsetet, ugyanis az nem teljesen jól van összerakva, így bizonyos szögből kicsit ferde is.
A legkisebbel szépen, precízen lehet dolgozni, így kisebb minták készítéséhez tökéletes. Én a legtöbbször ezt szoktam használni. A két nagyobbat általában valamilyen vonal meghúzására szoktam használni. Fontos megemlítenem, hogy a leghosszabb szőrű ecset szálai a költözés során eldeformálódtak egy kicsit, és sajnos eddig nem nyerték vissza eredeti formájukat. 
Használat után körömlakklemosóval szoktam eltávolítani a körömlakkot róla, és eddig szerencsére semmi baja sincs a szálaknak.
A következő manikűröket velük készítettem. 
ITT

ITT
Az áruházban ITT található, pontos méretfotókkal együtt. Jelenleg $3,19-ért kapható, ami szerintem mér éppen belefér ezekért az ecsetekért, viszont nem sokkal drágábban lehet kapni nagyobb készleteket is(akár más oldalon is), viszont ha az itthoni árakhoz viszonyítom, akkor szerintem jó áron kapható. A blog 10%-os kuponja még használható, így ha megtetszik, kicsit olcsóbban meg tudjátok rendelni, ráadásul a szállítás is ingyenes.

Szoktatok ecseteket használni manikűr készítéséhez? Hol szoktátok beszerezni őket?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Én szoktam ecsetek használni , én ebay-ről rendeltem 550 Ft-ért 15 db-os ecset készletet .

    VálaszTörlés
  2. Én az Ázsia centerben szerzem őket, egy darab olyan 400.-Ft körül van. Viszont nem festek velük körömlakkal, csak akril festékkel, mivel sokkal finomabb motívumokat, vonalakat lehet vele létrehozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam már akril festék beszerzésén, de nem vagyok benne biztos, hogy beleférne az időmbe sokszor használni, ha meg nem használom, úgy nem éri meg megvenni.

      Törlés
  3. Nagyon-nagyon tetszik a tűzpiros, pipacsos manid!!! =)

    VálaszTörlés
  4. Én ebayről rendeltem hasonlókat, és eddig fantasztikusak. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...