Inspiráció #30

hétfő, augusztus 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Mikor írtam a bejegyzés címében a sorszámát, kicsit elgondolkoztam, hogy máris a harmincasnál járunk. Szinte hihetetlen számomra, hogy már ennyi idő eltelt a kezdetek óta, ugyanakkor annyira a mindennapjaim részévé vált(még ha mostanában kevesebb bejegyzés is van), hogy nem is értem miért nem vágtam bele korábban. Nézzük a 30. képválogatást. :)
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint
Használjátok ki az augusztusi éjszakákat és keressetek hullócsillagokat.

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek? Hova mentek 20-án?  :)

Ne felejtsetek el jelentkezni a játékra!

Szép hetet!

Ági



8 megjegyzés:

  1. A heti finomságot megkóstolnám. :D

    VálaszTörlés
  2. Instagramon követek több német és osztrák lányt és szinte mindegyikőjük szobája olyan, vagy hasonló, mint a Heti bent. Nekem nagyon tetszik, én is elfogadnék egy ilyen szobát. Ilyen bútorokról és berendezésről álmodozok már régóta, közben meg annyira nem egyedi már :(
    Nagyon tetszik mindegyik kép, jó válogatás volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én lakberendezéssel úgy vagyok, hogy nem nagyon érdekel, hogy rajtam kívül hány embernek van hasonló berendezése, mert csak az a lényeg, hogy jól érezzem magam otthon. :)

      Törlés
  3. Szépek a képek,nagyon szeretem a blogod olvasgatni :) Hasonlóságot is véltem felfedezni az első képen lévő lány hajánál és sajátoménál . Ugyanilyen színűre festették be a hajam a White Hairben,és ugyanilyen hullámokat kértem,nagyon szeretem :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. :) Akkor biztos nagyon szép a hajad. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...