Otthon - Ikea kívánságlista

péntek, augusztus 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Már többször is említettem, nagy változás előtt állok, hiszen hétvégén új városba költözöm, így ennek kapcsán érkezett kérés, hogy szívesen látnátok, hogy milyen vonalon indulok el a lakás otthonosabbá tételéhez.

Mivel bútorozott lakást vettünk ki(és szerencsére itthonról is tudunk vinni elég sok dolgot), így a berendezés adott, de én úgy gondolom, hogy a különböző kiegészítőkkel tehetjük igazán otthonossá a lakásunkat. Mivel szempont volt, hogy egy helyen be tudjunk szerezni szinte mindent, valamint nem szeretnénk az egész várost bejárni, így egyértelmű volt, hogy az Ikea kínálatát nézegetem és találtam is nagyon szuper dolgokat.

Mivel nincs túl sok helyünk, így fontos, hogy jól kihasználható, ötletes tárolókat használjunk. Mivel van egy külön polcos szekrény, ide olyan dobozokat tervezek venni (éljen a dobozmánia), amelyben el lehet rejteni az apróbb dolgokat, így nem lesz minden szem előtt.
1- LINK
2- LINK
3- LINK
4- LINK
Lakástextilek közül ágytakarót és díszpárnát néztem első körben, de ezek úgyis csak később derülnek ki, hogy mire van még szükség. Egyszerű képkereteket szeretnék is, így akár saját magunk is dekorálhatjuk. 
1- LINK
2- LINK
3- LINK
4- LINK
5- LINK
Nem túl hosszú a listám (egyelőre), jelenleg ezek fogtak meg a kínálatból.

Számotokra mi van a lakberendezési kívánságlistátokon? Megtetszett innen valami?

Szép napot!

Ági

7 megjegyzés:

  1. A mi otthonunk is folytonos csinosítgatás alatt áll, mostanában teljesen magukkal ragadtak a kisebb-nagyobb lakberendezési üzletekben kapható, Francia- és Olaszország hangulatát idéző, levendulás/leanderes kiegészítők. Szerintem érdemes ilyen helyekre is benézned, mert igazán egyedi kincsekre találhatsz majd! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezzel sosem lehet leállni. :D Köszi a tippet. ;)

      Törlés
  2. Az 1-es számú nagyon praktikus darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is gy gondolom. Örülök, hogy Neked már bevált. :)

      Törlés
  3. Az 1.-es tényleg nagyon jónak tűnik, már nekem is megakadt a szemem rajta. De az IKEA-ban túl sok jó dolog van...Be sem merek már menni. Pedig ideje lesz, mert van amit kinéztem és égető szükségem van rá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát megértem, hogy miért nem mersz arra menni. Tényleg (túl) sok jó dolog van, aminek a pénztárcám nem örül. Te miket néztél ki?

      Törlés
  4. Úgy szeretnék már egyszer végre eljutni egy IKEA-ba :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...