Realash- 4 hetes eredmények

péntek, augusztus 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Amikor megkeresett a Realash forgalmazójának egyik munkatársa, hogy tesztelném-e a Realash szempilla kondicionálót, nem tagadom, igencsak elkerekedett a szemem, annyira meglepődtem a megkeresésen, és természetesen nagyon örültem neki, hiszen már korábban elég jó véleményeket olvastam róla külföldi oldalakon. Már egy hónapja használom, és úgy éreztem, ideje megmutatni az eddigi eredményeket.

Ez a termék főleg amiatt volt szimpatikus, mert csupa természetes összetevőből áll (összetevőket ITT találjátok). Mivel az összetevőiben semmi piros vagy sárga pöttyös nem volt, így bátran kezdtem el használni.
A csomagolása nagyon egyszerű, letisztult és elegáns, ráadásul nagyon praktikus. Kis helyet foglal, így utazáskor is mindig magammal vittem. A termék felvitele nagyon könnyű, hiszen egy tusecsethez hasonló kialakítású ecsettel tudjuk felvinni. Az állaga folyós, felvitel után nagyon hamar beszívódik. Irritációt nem okozott, viszont amikor véletlenül belekentem a szemembe csípte egy kicsit, de nagyon hamar elmúlt. 


Amit ígér:
Kép forrása: http://www.realash.hu/


És jöjjön a legizgalmasabb rész, az előtt-utána fotók. Elsőként a bal, majd a jobb szememről készült képeket láthatjátok. Mindkét esetben a bal oldali kép az "előtte", míg a jobboldali az "utána" fotó.


Sajnos nem sikerült teljesen ugyanolyan szögből fotózni, de úgy gondolom látható némi különbség. Ennyi idő után 10%-os növekedést ígér, ami az én esetemben főként a belső pilláknál figyelhető meg, legalábbis én ott látom leginkább a változást. Amit még tapasztaltam a használata során, hogy sokkal kevesebb szempilla hullik ki. Ezt főként sminklemosáskor lehet jól felmérni, ugyanis nekem előtte minden alkalommal kihullott 2-4 szál, de most legfeljebb 2. 

Egyelőre nagyon elégedett vagyok, továbbra is használom, és megmutatom majd a későbbi eredményeket is. Ha felkeltette az érdeklődéseteket, ezen az oldalon minden információt megtaláltok a rendelésével kapcsolatban.

Mit gondoltok? Mennyire látható a változás?

Ági

12 megjegyzés:

  1. Egyre több helyen látom a látványos változásokat. Úgy tűnik tényleg betartja amit ígér. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerencsére nálam betartotta. :) Így használom is szorgalmasan. :)

      Törlés
  2. Kíváncsi voltam a tesztekre, tényleg hoz változást a szempillán, érdekel a későbbi véleményed is: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok még róla mindenképpen, mert nagyon izgalmas nézni a változást. :)

      Törlés
  3. Mindenkinél elolvastam a bejegyzést, aki eddig tesztelte és írt róla. Eléggé meggyőző... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnéztem a többiekét, és én is úgy látom, hogy mindenkinél van látszatja a használatának. :)

      Törlés
  4. Meggyőző ugyan, de az ára sajnos elég borsos. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban nem túl olcsó, de mivel nagyon kevés kell belőle, így hónapokig elég egy ekkora kiszerelés.

      Törlés
  5. Kíváncsi vagyok a továbbiakban is beváltja az ígéreteket. :) Eddig valóban meggyőző. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok a további fejleményekre, úgyhogy mindenképpen fotózok és hozok képeket. :)

      Törlés
  6. Nagyon felkeltette az érdeklődésem!:) x
    Bianka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is tetszik a változás. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...