Inspiráció #31

hétfő, augusztus 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Szinte hihetetlen, de elérkeztünk az idei nyár utolsó hetéhez. Bevallom, én már eléggé őszi hangulatba kerültem, valamiért most nagyon várom ezt az évszakot (talán azért, mert a tavalyi csodás volt). Nem volt egyszerű megállni, hogy ne csupa őszi képet hozzak mára, de úgy gondoltam, nem sürgetem az időt, használjuk még ki ezt a pár napot a nyárból. Kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit





2. Heti haj





3. Heti smink





4. Heti köröm





5. Heti barkács





6. Heti finomság





7. Heti cuki






8. Heti kint





9. Heti bent




Na jó, nem teljesen bent, de nyáron szerintem valahogy egybeolvad a lakás és a kert :)

10. Heti +1







 Melyik a kedvenc képetek? Mi a tervetek az utolsó nyári hétre  :)

Ne felejtsetek el jelentkezni a játékra! ;)

Szép hetet!

Ági



10 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...