Catrice | Pure Shine Colour Lip Balm- Rusty In Peace & Ultimate Colour Lip Colour- Matt-erial Girl

kedd, szeptember 02, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Sokat gondolkoztam, hogy írjak-e ezekről a rúzsokról, hiszen kifutó termékek, de mivel még tegnap is volt belőlük jócskán, így gondoltam elmondom Nektek, hogy milyen tapasztalataim vannak velük. Röviden: az egyiket imádom, a másikat sajnos nem sikerült megkedvelni.

Már mutattam Nektek egy szerzeményes bejegyzésben(ITT olvashatjátok) ezeket a rúzsokat, s mivel már kb. 2 hete használom őket, így sikerült kitapasztalni, hogy hogyan viselkednek.

Pure Shine színezett ajakbalzsamot a Rusty In Peace árnylatban szereztem be, ami egy nagyon természetes, picit vizesen csillogó árnyalat. Apró csillámokat tartalmaz, ami felkenve nem feltűnő, csak nagyon szép csillogást ad az ajkaknak. Hétköznapokra tökéletes választás lehet, ha nem akarunk feltűnő ajakszínt magunkra. Nagyon könnyen kenhető, nap közben tükör nélkül is meg tudom igazítani, így sietős napokon nincs is jobb választás. Az illata mennyei, mintha valami isteni vaníliás süti lenne. Néhány óránként fel kell frissíteni(evés, ivás után mindenképpen), de nagyon szépen, fokozatosan kopik, így nem feltűnő, ha már nem tökéletes. Ami még nagyon tetszik, hogy csavarós a csomagolása, így nem kell hegyezni, ráadásul nagyon szép, elegáns is az ezüst kupak miatt. Ami viszont annyira nem tetszik, hogy a felirat nagyon hamar elkezdett kopni róla, így sajnos nem olyan szép látvány.
Ezek után nem meglepetés, hogy az Ultimate Colour Lip Colour Matt-erial Girl árnyalata az, amivel nem sikerült barátságot kötnöm. A színe, mint a képen is láthatjátok, csodálatos. Csodás őszi szín lett volna. Kicsit félve vettem meg a színe miatt, mivel eddig nem túl sok színt használtam a számra, mindig inkább a természetesebb árnyalatokat preferálom, de amint megláttam, tudtam, hogy Ő kell nekem. Mikor hazaértem, alig vártam, hogy kipróbálhassam, így az első adandó alkalommal, fel is kentem gyorsan, és utólag nagyon örülök, hogy nem élesben próbáltam ki először. Kontúrceruzát mindenképpen ajánlok hozzá, mivel egy kis hiba is nagyon csúnyán tud mutatni egy ilyen élénk árnyalatnál. Miután felkentem, csak ámultam és bámultam, hogy milyen szép. Lenne, ha mindenhol egyenletes lenne, de nem az. Sikerült szépen elegyengetni, így nagyon tetszett. A képen is látható, hogy ez egy matt árnyalat, így nagyon vigyázni kell, hogy megfelelően hidratáltak legyenek az ajkaink, mert kiemeli a száraz részeket, és egy picit szárít is. Felkenés után kb. 10 perccel ittam először, s meglepve tapasztaltam, hogy semmi nyoma sincs a poháron. Ekkor nagyon elégedett voltam. Ez után 15-20 perccel megnéztem a tükörben és oda volt az elégedettségem. Nagyon csúnyán, foltosan, belülről kifelé elkezdett kopni. Azóta nem is mertem használni. Kicsit szomorú vagyok miatta, mert nagyon szerettem volna szeretni.

Ha a rúzsceruzából találtok még a drogériák polcain, bátran merem ajánlani megvételre, a rúzst viszont nem szívesen. 

Megvan Nektek valamelyik darab? Mennyire vagytok elégedettek vele?

Ági

10 megjegyzés:

  1. A kár a rúzsért, tényleg szép színe van.
    Bár én nem preferálom őket, max a szájfényeket, vagy az olyan jellegű rúzsokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem vagyok nagy rúzsos, és ez most vissza is vetett a barátkozásban. :/

      Törlés
  2. Oh de örülök, hogy nem vettem meg a rúzst, pedig nekem is nagyon tetszett. :D
    A Pure Shine-t én is imádom, de nekem is az a bajom vele mint neked, hogy lekopott a felirat. Nekem teljesen lekopott már sajnos így nagyon csúnyácska. De a szájfényekkel is ez a tapasztalatom sajnos, pedig mindig neszesszerben vagy kis oldalzsebben szállítottam magammal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is külön neszesszerben viszem magammal, így védve van, csak a mellette lévő 100 vacak szedi le a feliratot. :D
      Hát ha ezt tudom, hogy ilyen lesz, én sem dobtam volna rögtön a kosaramba. :/

      Törlés
  3. Fura mert én tegnap használtam, és egy hatalmas kapott csók meg ivás után is egyenletes volt a szín és egyenletesen is kopott végig....:O Érdekes :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használtál alá vagy fölé valamit? Azt nem hiszem, hogy romlott lenne az enyém, mert nem látszik rajta semmi és nem is büdös. :(

      Törlés
  4. Egyiket sem próbáltam, mert mire oda értem a leárazásokra már mindenhol ki volt fosztva : (
    Főleg a ceruza érdekelt volna :) Bár a rúzs is csodaszép és kár is érte, hogy nem vált be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon sajnálom. :( A ceruzát bátran ajánlanám, próbálj kis esetleg a meglévő árnyalatok közül, szerintem azokban sem fogsz csalódni. :)

      Törlés
  5. Jaj, a rúzs pedig olyan szép lett volna :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...