Catrice Re-Touch Fényvisszaverő Korrektor

szerda, szeptember 03, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

A tegnapi rúzsok után röviden elmondom a véleményemet a szintén leárazáson beszerzett fényvisszaverő korrektorról is, mert szerencsére csak egy árnyalatot vontak ki, és  a többi marad, így továbbra is aktuális. Részletek a tovább gombra kattintva.

Igazság szerint már hónapok óta nézegettem a polcon, de mivel a Bourjois ecsetes korrektorom nagyon lassan fogy, így mindig maradt is ott. Mikor megláttam, hogy ettől a korrektortól is elbúcsúzunk, úgy éreztem, hogy most van itt az én időm, így olcsón ki tudom próbálni. 
A csomagolása szerintem nagyon szép, elegáns. Az egyik végén, a kupak alatt az ecset része található, míg a másik végén tudjuk csavarni, s így az ecset szálai közül előbukkan termék. Eleinte nagyon sokat kell tekerni. Olvastam korábban is, hogy ez így van, ezért úgy éreztem, hogy erre fel vagyok készülve, de nem. Sokkal tovább kell tekerni, mint gondoltam. Szerencsére végül megindult a korrektor, kicsit megkönnyebbültem, hogy nincs beszáradva.
Az állaga nem túl híg, így nincs az, hogy megtekerem, és folyik össze-vissza. Inkább krémesebbnek mondanám, de nagyon jól fel lehet pöttyözni a szem alá, s eldolgozni. Attól függően, hogy mennyire sietek vagy az ujjammal szoktam eldolgozni, vagy egy lapos alapozóecsettel. A színe nagyon jól illeszkedik a bőrömhöz, s szépen elkendőzi a karikáimat. A fényvisszaverő tulajdonságát ne úgy képzeljétek el, hogy csupa csillám lesz a szem alatti terület, szerencsére ennek nyoma sincs. Mármint a nagy csillámoknak. A fényvisszaverő tulajdonsága tényleg megfigyelhető, ugyanis ha közvetlen fény éri, sokkal kevésbé láthatóak a szem alatti sötétebb területek. Nekem ki szokta bírni a munkaidő végéig(púderrel szoktam fixálni) és nem tapasztaltam, hogy beülne a szem alatti ráncokba.
Összességében jó kis terméknek tartom, egyedül abba tudok belekötni, hogy elég kevés termék van benne, és ha kiszámoljuk, hogy 1 gramm mennyibe kerül, lehet jobban járunk egy drágább(nak tűnő) korrektorral.

Ti próbáltátok már ezt a korrektort? Mennyire vált be?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Tényleg jó termék, én is egy akciósat fogtam ki kipróbálásra. A tartalma annyi, mint egy termékminta. Szerintem ez röhej.. Valószínű azért lehet így, mert belül a dizájnos csomagolás alatt igen kevéske a cső térfogata. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is keveslem a mennyiséget. :( Viszont féláron még azt mondom, hogy megérte. :)

      Törlés
  2. Volt már ilyen korrektorom a Catrice-tól de nem a fényvisszaverős fajta, csak sima. nekem nagyon nem jött be, nem lehetett szépen eldolgozni, olyan vizes volt az állaga, emiatt mindig foltos lett.
    Örülök, hogy neked bejött ez a típus. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ezt a fajta ecsetes korrektort próbáltam még a Catrice-től, de ez nagyon szépen eloszlatható. :)

      Törlés
  3. Nekem sokáig ez volt a kedvenc korrektorom a szemem alá, de valóban, nem kapunk valami nagy mennyiséget az áráért, ezért NYX-re váltottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van itthon másik is, ami drágábbnak tűnik, de ha arányosítjuk az árát azonos mennyiségre, már nem is tűnik drágának. :)

      Törlés
  4. Nekem még most is van és szeretem, de ahogy előttem is írták nagyon kevéske van benne.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...