Első munkahelyi nyomdázott manikűröm

csütörtök, szeptember 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 26 Comments

Elég rég' volt már körmös bejegyzés a blogon, de most végre sikerült ezzel készülni. Igazság szerint a költözés során az első dolgok között voltak a körömlakkok, amik a helyükre kerültek(szerintem ezt megértitek ;) ), viszont eleinte olyan fáradtan értem haza minden nap a munkából, hogy nem volt kedvem még nekiülni lakkozni, ráadásul elég sokat is takarítottunk, így értelme sem lett volna. Viszont amikor 2 hét(!) után először le tudtam ülni lakkozni... :) Persze nem kellett sok, rögtön újra rákaptam, s következő alkalommal, már a nyomdázó készletem is elővettem. 

Még vizsgaidőszakban jutalmaztam meg magam a Moyra Sugar Sand Cinema lakkjával, de még a blogon nem szerepelt, pedig csodás. De még mennyire! Annyira kis finom színe van, hogy bárhol megállja a helyét, ráadásul gyorsan szárad, két rétegben fed és szerencsére viszonylag tartós is. Két körmömre fehér alapot készítettem a Lovely Nr. 23-mal, majd erre nyomdáztam. Eredetileg nem ezzel a mintával szerettem volna, de ezt a lakkot nem vette fel a nyomdázó arról a mintáról, így másikat választottam. Sajnos nem sikerült szépen középre helyezni a mintát, de mindenképpen fogok még próbálkozni ezzel, mert nagyon szép minta. A nyomdázáshoz a Moyra Holographic Gravity lakkját és a Pet'la Plate Peacock 2 lemezét használtam. Nagyon szeretek holografikus lakkokkal nyomdázni, mert nagyon finom, mégis nagyon mutatós(főleg napfényben) lesz a végeredmény.




Mit gondoltok? Tetszik nektek a holografikus lakkal való nyomdázás?

Ági

26 megjegyzés:

  1. Szuper lett, nagyon tetszik a manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi PAncsi! Nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Csodaszép, nagyon tetszik a manid :)

    VálaszTörlés
  3. Hű de klassz lett! Ilyen jól látszik a lila moyra holo lakk? Nekem az arannyal nem sikerült nyomdázni. Vagy az is lehet, hogy nem elég jók hozzá a lemezeim.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Nekem eddig mindegyik Moyra holo jól működött nyomdázásnál, bár nem mindegyik mintával, így érdemes kísérletezni vele,mert nekem eddig mindegyik nagyon tetszett nyomdázva. :)

      Törlés
  4. Gyönyörű lett. Engem eddig nem nagyon hoztak lázba a holoval nyomdázott minták, viszont ezek után tuti én is ki fogom próbálni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja,j, nagyon köszönöm Viki. :) Ennél nagyobb dicséret nem is kell. :) Örülök, hogy kedvet csináltam hozzá. :)

      Törlés
  5. Én is odavagyok ezért a maniért! És örülök, hogy lassan visszarázódsz a rendes kerékvágásba. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nagyon jól esik, hogy ezt írod. Ezért éri meg csinálni. :*

      Törlés
  6. That is simply beautiful and I love the compositions of the polishes you have chosen! Very pretty.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...