Inspiráció #32

hétfő, szeptember 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Nagyon furcsa érzések kavarognak most bennem, hiszen ez az első olyan szeptember, amikor nem ülök vissza az iskolapadba. Persze ez jó érzés is, hiszen végre a munkám során kamatoztathatom az évek alatt megszerzett tudást, és persze tovább gyarapíthatom. Már írtam Nektek korábban is, hogy már nagyon vártam, hogy eljöjjön ez az évszak, pedig néhány éve nagyon nem szerettem, mert mindig csak az eső jutott eszembe, de tavaly olyan csodás volt, hogy ismét azt várom, hogy olyan legyen. Remélem, így lesz. És most jöjjenek a képek, végre az ősz jegyében. :)

1. Heti outfit



2. Heti haj

3. Heti smink
Egy ilyen szemsmink mindenhova, minden évszakban megállja a helyét.

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság
Itt az almaszezon. :)

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1
Nyugtassatok meg, hogy nem csak én érzek így. :D

 Melyik a kedvenc képetek? Ti mit szerettek az őszben?  :)

Szép hetet!

Ági



2 megjegyzés:

  1. Az outfit betalált nagyon, pont ilyen kabátra vadászom. :D A legutolsóval egyet kell értsek, nagyon is ismerős érzés.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kabátvadászaton vagyok(többek között :D). :) Van is már egy kiszemelt, de nem volt méret, remélem, később lesz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...