Inspiráció #34

hétfő, szeptember 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Eső, eső, eső. Ezzel össze is foglaltam a hétvégét. Persze ez nem feltétlenül rossz, én kifejezetten élveztem, hogy be lehetett kuckózni, forró italokat szürcsölni, olvasgatni, filmet nézni. Egy pihenős hétvége után újult erővel lehet belevágni az új hétbe, de én még leülök egy bögre forró kávéval és inspirálódok az e heti képekből. Tartsatok velem. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj
Tervezem, hogy jó pár centitől megszabadulok a hajamból, de az ilyen képek mindig elbizonytalanítanak

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki
Így töltöttem a hétvégét. :D

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek?  Mivel töltöttétek a hétvégét? :)

Szép hetet!

Ági



2 megjegyzés:

  1. Engem azzal a dzsekivel az első képen meg is vettél kilóra! :D

    A cicuska és a hálószoba a másik két kedvencem. :)
    Hétvégén borfesztiváloztunk, tegnap vendégeink voltak, úgyhogy jó gyorsan eltelt ez a két nap. Kellene még a hétvégékbe egy pót-szombat is, mondjuk a vasárnap után. :P :D

    VálaszTörlés
  2. A dzseki nekem is nagyon tetszik. Mikor megláttam, rögtön arra gondoltam, hogy nekem is kell egy ilyen, meg persze, hogy megmutatom Nektek is. :)
    A hétvégebővítést támogatom. ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...