Inspiráció #35

hétfő, szeptember 22, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Azt hiszem, lassan tényleg közeledik az az ősz amit én nagyon szeretek. Reggel már hűvös van, elő is kerül már nálam ilyenkor a bőrkabát, de napközben még nagyon kellemes a hőmérséklet, pont olyan, hogy kényelmesen el lehet sétálni ebéd után  a munkatársakkal a közeli cukrászdába úgy, hogy csak egy vékony kardigánt kapok magamra. Azt hiszem, az e heti képek jól passzolnak ehhez az érzéshez. :)
1. Heti outfit

2. Heti haj
Jövő héttől már itt is rövidebb fazonra váltok ;)

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Melyik a kedvenc képetek?  

Szép hetet!

Ági



10 megjegyzés:

  1. Az első kép, az outfit nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagy kedvencem. Csinos és dögös. :)

      Törlés
  2. Mindegyik kép nagyon tetszik. :) A legnagyobb kedvencek az outfit és a frizura.
    Olyan hajtogatott Love gyűrűm nekem is van, bár nem én csináltam. :D

    Szép hetet Neked! :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok kedvencet választani, mert innen minden nagyon tetszik most, mindegyik illik az ízlésemhez és a hangulatomhoz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik minden. Igyekszem máskor is. ;)

      Törlés
  4. Nagyon kedvelem a bejegyzéseid pozitív hangulatát! ;-)
    Láttam, hogy Moon Angel is írta, hogy van "love"-os gyűrűje, így én sem hagyom ki a lehetőséget és megemlítem: nekem is van! :D És élőben még szebb, mint a képen. :D
    Az pedig, amit a hajas fotó alá írtál, elég sejtelmesen hangzik... nekem már van elképzelésem róla, hogy mit is jelent ez a félmondat pontosan... ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy pozitívnak érzed a hangulatot. Nem tagadom, ez a blog célja. :) Biztos nagyon szép a gyűrű.
      Bizony, jól sejted. A hétvégi programban fodrász is szerepel. ;)

      Törlés
  5. A kedvencem az outfit :) Naaagyon jóóó!!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...