Inspiráció #36

hétfő, szeptember 29, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Ez a hétvége már nagyon kellett Nekem. Végre hazamentünk Győrbe Anyukámhoz, jókat beszélgettünk, finomakat ettünk, nagyokat nevettünk. Ráadásul egy régóta halogatott dolgon is túl estem, méghozzá megváltam a hosszú hajtól, így 20 cm-rel rövidebb hajjal tértem haza. Még így is váll alá ér, de sokkal jobban szeretem most. :) Nagyon féltem, hogy meg fogom bánni, de minden egyes tincs levágásánál azt éreztem, hogy megkönnyebbülök. Ha Te is tervezel már egy kis változást, ne félj! Vágj bele! ;)

1. Heti outfit

2. Heti haj
Kb. ekkora lett most az enyém is. :) Talán egy picit hosszabb. Csak több. :D

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság
Hétvégén megejtettük Anyával az idei első sütőtöközésünket :)

7. Heti cuki
Ha jól emlékszem, még nem említettem(nem is értem, ez hogy lehet), de a teknős a kedvenc állatkám. Ha ilyen sok van belőlük, az még jobb. :)

8. Heti kint

9. Heti bent
Ide bekuckóznék pár napra :D

10. Heti +1
Már egyre színesebb a természet. :)

 Melyik a kedvenc képetek?  

Szép hetet!

Ági



8 megjegyzés:

  1. Annyira tudtam, hogy hajvágásra készülsz!!!! ;-)
    És olyan jó azt látni, hogy nem bántad meg!
    A mai bejegyzésedből a sütőtökös kép a kedvencem. Idén nekem még nem sikerült tököt készítenem, de már nagyon-nagyon vágyom rá...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, jól sejtetted. :)
      Mi már azóta itthon is sütöttünk, és legnagyobb meglepetésemre a Párom is megkedvelte, pedig ediig nem ette meg. :)

      Törlés
  2. Nagyon hangulatos képek, mindegyiket imádtam! Én is most vágattam le a hosszú hajamat, féltem én is, hogy megbánom, de tényleg megkönnyebbülés, hogy nincs már és nem lóg/akad bele semmibe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy Te is belevágtál és nem bántad meg. :) Nekem már csak az hiányzik, hogy a buszon a mögöttem ülők ne a hajamba kapaszkodjanak. :D

      Törlés
  3. Az első képtől a kalap tetszik legjobban, szeretnék egy ilyet erre a szezonra. :)
    A mani és a smink is nagy kedvenceim. :)
    A sütőtököt imádom, tegnap a tesóm csinálni sütőtökös rizottót. Isteni volt :P
    A kis tekiktől odáig vagyok, gyerekkoromban nekem is volt három mocsári teknősöm, még a nevükre is emlékszem: Ubul, Karcsi és Picúr. :D Egyszer szeptemberben korán fagyott és még nem vittem le őket a pincébe telelni, így reggel szegények befagytak az úsztatóba. :D Még szerencse, hogy nem lett bajuk, csak ki kellett őket olvasztani. :D

    Én is nemrég vágtam le a hajamból 10 centit, miután konkrétan ráültem. :D Most is derékig ér, de már nagyon ráfért a ritkítás is, mert semmit sem tudtam vele kezdeni. :D

    A heti bent képről a lámpa tetszik. :P

    Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, szegény telik. :( Örülök, hogy végül nem lett semmi bajuk. :) mikor kicsi voltam, nekem is volt, de most is nagyon szeretnék, de ezzel kénytelen leszek várni, míg saját lakásba költözünk.
      Mikor utoljára találkoztunk, akkor is jó hosszú volt a hajad, de ezek szerint sokat nőtt még azóta. :)

      Törlés
  4. Az utolsó kép a kedvencem, meg a smink, mert én is sokszor készítek hasonlót, bár én nem nagyítani szeretném a szememet, hanem felfelé íveltté tenni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy Neked tetszeni fognak a levelek. ;) Nagyon szép ez a smink, biztos nagyon jól áll Neked. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...