Manikűrvadász 11.

hétfő, szeptember 08, 2014 Ági - Niceties in my life blog 31 Comments

A mai napon ismét egymástól vadásztunk a Manikűrvadász keretein belül. Én mindig nagy izgalommal várom ilyenkor a posztolás idejét, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki mit alkot újra magához igazítva, de a leginkább a miatt izgulok, hogy akitől választok, tetszik-e neki a manikűröm, valamint nagyon érdekel, hogy aki tőlem választ, az melyik manikűrt választja és hogyan értelmezi át.

Ezt a fordulót PAncsi szervezte, s ez úton is szeretném megköszönni Neki, hogy nem hagyta, hogy elfelejtsük a kitűzött dátumot(nekem ez mindenképpen jól jött, mert 18-ra emlékeztem... :D pedig fel is írtam a naptáramba) Ezúttal Noémi lett a párom, aminek nagyon örültem, ugyanis nem igazán ismertem korábban a blogját, de most jól átnéztem és alig tudtam választani, annyi minden tetszett. Nézzetek szét nála Ti is. :)  Amikor megláttam ezt a fürdőruha inspirálta manikűrt biztos voltam benne, hogy ezt fogom elkészíteni, ugyanis már régóta tervben van valamilyen tengerészes stílusú köröm, de mindig közbejött valami.
Eredeti manikűr
Amikor eldöntöttem, hogy ezt választom, egyetlen dolog volt, amin változtatni szerettem volna, méghozzá az, hogy szerettem volna egy vasmacskát valamelyik körmömre. Végül nem csak ennyi változás történt, ugyanis időhiány miatt nem sikerült a elkészíteni a csíkokat, így máshogy variáltam a színeket. Nem igazán vagyok elégedett a vasmacskával, ráadásul a fedőlakk picit el is húzta, de jövő nyáron mindenképpen újra fogom próbálni. :)


Várom a véleményeteket. :)

Most pedig nézzük meg a többiekét. Én már nagyon kíváncsi vagyok. :)







31 megjegyzés:

  1. De jó ez az élénk kék! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Ez a Morgan Taylor Making Waves árnyalat.

      Törlés
  2. Szerintem jó ez a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett! A legjobban a vasmacskád tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen. Azért van még mit gyakorolni rajta. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik. :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! Nagyon cuki a vasmacska! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Remélem, lesz még jobb is. ;)

      Törlés
  6. Klassz lett, szeretem a tengerészes manikat :)

    VálaszTörlés
  7. szép lett :) imádom azt a kék színt *_*

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. nekem tetszik! egyszerű, de nagyszerű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Tőled nagy elismerés számomra, ha tetszik, úgyhogy nagyon jól esik. :)

      Törlés
  9. Nekem nagyon tetszik! :) Amúgy kimaradt az eredeti mani linkje. Kérlek, küld el, mert addig nem tudom befejezni az összefoglalót )és új házigazda sem lesz hirdetve ;) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó jaj nekem! Most látom a linket. Szóval elnézést kérek! :$

      Törlés
    2. Köszönöm. :) Tényleg nem működött a link valamiért, de javítottam, úgyhogy jól láttad. :)

      Törlés
  10. Imádom, hogy nem raktál bele csíkokat! Alapból nem kedvelem a matrózos manikat, de ezt még én is szívesen viselném! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon szépen köszönöm. Különösen jól esik, hogy nem kedveled ezt a típusú díszítést, mégis tetszik ez. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...