Ősz a körmökön

kedd, szeptember 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Az őszi hangulat nálam már a körmeimen is megjelenik. Szívesen nyúlok ilyenkor az őszi erdő színeihez, most is valami ilyesmit készítettem az alábbi lakkokkal.

Azt hiszem, hogy akik olvasnak már egy ideje, tudják, hogy szeretem az egyszerűen elkészíthető, de mégis mutatós manikűröket. Most sem mondok ellent magamnak, ez is nagyon egyszerűen elkészíthető. Alapnak egy nude lakkot választottam, majd egy vékony ecsettel és egy fekete lakkal megfestettem a levelek körvonalát, ezután Moyra holo lakkokkal és a Flormar újdonságával töltöttem színeztem ki. Nyugodtan mehetnek egymásra a színek, valamint arra sem kell figyelni, hogy teljesen szabályos legyen.




 Mit szóltok hozzá? Tetszik Nektek?

Neveztem ezzel a manikűrrel egy versenyre, így ha tetszik, kérlek támogass egy like-kal. :)  ITT lehet szavazni, ráadásul a szavazók között is kisorsolnak egy ajándékcsomagot. :)

Ági

10 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...