Őszi kívánságlistám- Ruha, kiegészítő, otthon

csütörtök, szeptember 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Őszi kívánságlista 1.
Minden szezon elején nagy bajban vagyok, hogy miket is kellene beszereznem, ezért most úgy döntöttem, hogy listát írok, így nem csak céltalanul bolyongok majd az üzletekben. Én nagyon szeretem másoknál a hasonló bejegyzéseket nézegetni, ezért úgy gondoltam, megosztom Veletek a listámat, hátha ötletet tudtok meríteni belőle. Három kategóriában gyűjtögettem: ruhák, kiegészítők, és otthon.



- mindig nadrághiányban szenvedek, így egy farmert és egy fekete nadrágot mindenképpen szeretnék
- vastag, meleg kardigán, pulcsi
- egyszerű rövid és hosszú ujjú pólók
- csinosabb blúz, felső
- fekete lapos cipő
- bokacsizma
- ballonkabát ( bár a képen nem szerepel, de ez évek óta kívánságlistás, nagyon örülnék, ha találnék végre)

Őszi kívánságlista 2.


- kézi táska (sajnos még nem találtam meg az igazit, de nem adom fel a keresgélést)
- kicsi válltáska
- karóra
- karkötő
- nyaklánc
- kristályos fülbevaló
- meleg sál (ha szerencsém van, sapka is)
- bőrkesztyű


Őszi kívánságlista 3.

Őszi kívánságlista 3. by agica001 featuring a woven throw

- meleg pléd (kuckózós esték elengedhetetlen kelléke)
- pulcsi
- leggins
- illatgyertya
- Yankee Candle tart (ideje beszerezni néhány őszi illatot. Itt olvashattatok már tartokról a blogon és egy kis extra tippet is írtam)
- puha díszpárnák
- szép művirágok az éjjeli szekrényre egy vázába (erre van egy nagyon egyszerű DIY ötletem, ha érdekel titeket, írjátok meg, és ha sikerül beszereznem a hozzávalókat, megmutatom)

Sikerült már kinéznem 2 konkrét darabot is:

ITT
ITT
Természetesen, nem konkrétan ezeket fogom beszerezni (hiszen nem olyan könnyű mindent megtalálni a boltokban), valamint kizártnak tartom azt is, hogy mindenből találjak olyat, ami minden szempontból megfelelő.

Ti mit szeretnétek beszerezni mostanában? Van olyan a listámon ami Nektek is tetszik? :)

Ági

7 megjegyzés:

  1. Farmerra nagy szükségem van, mert persze, hogy egyszerre mennek tönkre.. :D meg néhány vékonyabb hosszúujjút szeretnék. Jah igen meg egy őszi kabátot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mindig így járok a nadrágokkal. De olyan nehezen találok jó nadrágot, meg próbálni sem szeretek. :/
      Kíváncsi vagyok, hogy mit sikerül beszerezned. ;)

      Törlés
  2. Most nagyon, de nagyon haragszom rád, Ági!!! Eszembe juttattad, mennyi mindenre szükségem van! :-( Én is krónikus nadrágtalanságban szenvedek, és a rózsaszín,kötött csizmácska is belopta magát a szívembe menthetetlenül...
    Nagyon klassz bejegyzés lett! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Majdnem megijesztettél. :D
      Szörnyű ez a nadrág-kérdés. Semmit sem utálok jobban próbálni, mint a nadrágot. Már évek óta vágyok ilyesmi kis csizmire. :)
      Nagyon Örülök, hogy tetszett a bejegyzés. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó kis lista. :D Nekem most semmire sincs égetően szükségem, de persze pár dolgot azért kinéztem magamnak. :D Van olyan ami a te listádon is szerepel, de most nem folynék bele a részletezésbe, a héten vagy legkésőbb jövő héten nálam is lesz hasonló bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is sok dologra van szükségem, teszek majd egy próbát jövő héten a Premier Outlet szülinapján, hátha sikerül mindent megvennem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...