Scholl Velvet Smooth Elektromos Taplreszelő

kedd, szeptember 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Amikor tavasszal megérkeztek az első információk erről a talpreszelőről nagyon felkeltette a figyelmemet, azonban az ára(12999 Ft) eléggé eltántorított a megvásárlásától, viszont az első Dm kedvencek dobozban benne volt ez a termék is, így végre ki tudtam próbálni, most pedig megosztom veletek is a tapasztalataimat.
Leginkább azért érdekelt ez a talpreszelő, mert nekem rendszeres hidratálás mellett is eléggé száraz a bőröm a talpamon, ráadásul  hajlamos is bőrkeményedés keletkezni. 
A talpreszelő műanyag csomagolásban kapható, amit visszazárni nem lehet. Ez abból a szempontból jó, hogy tudjuk, hogy senki sem fogta még a kezében előttünk, viszont a csomagolásban tárolni nem igazán lehet. Nekem külsőre tetszik, jól kézre áll, nem kényelmetlen használni és a kék rész csúszásmentes. A működését 4 db AA-s elem biztosítja, ezt tartalmazta a csomagolás(ezért az árért bőven belefért...). A feje cserélhető, a leírás szerint (ha jól emlékszem) 5-6 alkalom alatt használódik el. Lehet kapni hozzá pótfejet is, de szintén nem olcsó, 4999 Ft/2db.

A használata nagyon egyszerű, az ezüst részt kell elfordítani a bekapcsoláshoz, így a fej forogni kezd, s a talpunkhoz kell érinteni. A tájékoztató szerint teljesen száraz bőrön kell alkalmazni, vagyis nem kell előtte beáztatni a bőrt. Én próbáltam így is, valamint tusolás után is, de nem vettem észre különbséget, maximum annyit, hogy ha tusolás után használom, nem száll annyira a lereszelt bőrpor. Mert szárazon bizony szál, nem is kicsit. Fontos, hogy nem szabad erősen hozzányomni a bőrhöz, mert leáll a készülék. Egyébként nem gondolom, hogy a bőrünk épségében nagy kárt tenne az erősebb nyomás, mivel ahhoz elég gyenge. A hangja nem túl kellemes és elég hangos is, így mellette el kell felejteni, hogy lábápolás közben megnézzük egy részt a kedvenc sorozatunkból. 
És sokkal jobban szeretem továbbra is a beáztatós, talpreszelős módszert, mert jobb eredményt tudok elérni vele, rövidebb idő alatt, ráadásul közben tudok filmet is nézni. Pótfejet vásárolni biztos, hogy nem fokok. 

Ti próbáltátok? Mennyire vált be nektek?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Több lánytól is ugyanazt a véleményt olvastam, mint amit te is írtál: ennyi pénzt nem fizetnének a készülékért, de ha már megvan, akkor használják - a pótfej viszont szintén drága és mindössze néhány használatig tart.
    Engem az sem győzött meg, hogy túl hangosnak tartod. :(
    Kár érte, mert egyébként ha gyors és kényelmes lenne vele a lábápolás, egy szuper kis segédeszköz lehetne a szépülési rutinunkban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az alapkoncepció szerintem is jó, nagyon hasznos kis kütyü lenne, de még lett volna mit finomítani rajta.

      Törlés
  2. Én anyának adtam és ő használja, ha húgom még nem nyúlta le tőle :D Nem tudom, hogy mennyire hangos, mert nem emlékszem rá, de nekem nem tűnt olyan vészesnek akkor, mikor bekapcsoltuk. Az tuti, hogy ennyiért én sem venném meg, de valahol már láttam rá alternatívát. Az is ilyen készülék, csak máshogy néz ki és azt hiszem 5000Ft környékén volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is leginkább akkor tűnt fel, hogy mennyire hangos, mikor filmnézés közben használtam volna.
      Láttam én is, hogy jöttek ki más cégek is hasonló készülékkel, de nem tudom, hogy azok hatásában mennyivel lehetnek másabbak.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...