Vichy Idealia Pro tapasztalatok

szerda, szeptember 24, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Gyakorlatilag kislány korom óta küzdök a szeplőimmel. Hol lélekben, hogy külsőleg, mostanában leginkább a kettőt együtt. Mindig zavart, emiatt az önbizalmam sem repked az egekben, de szerencsére többé-kevésbé sikerült elfogadni őket, viszont ez nem jelenti azt, hogy ne próbálnám meg halványítani őket, így tavasz óta a Vichy Idealia Pro mindennapi társam lett. Hogy marad-e, az a folytatásból kiderül.



A csomagolását nagyon szeretem, hiszen nagy kedvencem a pumpás kiszerelés. Ennél kényelmesebbet és higiénikusabbat nem tudok elképzelni. A halvány rózsaszín tubus az ezüst felirattal nagyon szép szerintem. Bár műanyagból van, egyáltalán nem "olcsó" érzésű, szép a kivitelezés. A pumpa nagyon jól adagol, pont annyi termék kerül a kezembe, amennyi egy használatra elég a teljes arcomra. Nagyon könnyű, szinte vizes állaga van, így nagyon könnyen felszívódik. Bár érzékeny bőrre is ajánlják, van benne illatanyag, így akik erre érzékenyek, vigyázzanak vele. Az illata engem a zöld teára emlékeztet.

"Depigmentáló hatóanyag-kombincióval a 7 nap alatt sugárzóbbnak és napról-napra egységesebbnek látszó arcbőrért. Érzékeny bőrűeknek is.
-Pigmentfoltok
-Öregedés okozta foltok
-UV-sugárzás okozta foltok
-Pattanás utáni foltok"

Ezt ígéri, de vajon teljesíti is? Azt kell mondanom, hogy igen. Használtam már korábban is hasonló ígéretű termékeket, de eddig ez bizonyult a leghatásosabbnak. Bár nem teljesen a leírás szerint használom, ugyanis napi két használatot ír és én csak este szoktam felkenni, de így sokkal egységesebb lett a bőröm. Teljesen nem tűntek el a szeplőim (nem hiszem, hogy lenne olyan termék ami teljesen el tudná tüntetni), de sokkal halványabbak, ráadásul nyáron sem erősödtek úgy, mint ahogy szoktak. Itt meg kell jegyeznem, hogy nagyon fontos az is, hogy megfelelő fényvédő terméket használjunk nappalra, ezzel is segítve a halványítás megőrzését. 

Nagyon örülök, hogy kipróbáltam ezt a krémet, lassan ideje lesz beszerezni az utánpótlást is.

Nektek vannak olyan foltjaitok, amitől szeretnétek megszabadulni? Mi vált be nektek folthalványításra? 

Ági

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs olyan nő, aki tökéletesen elégedett lenne a bőrével, hiszen még a babőrűnek tűnő modellek is gyakran felfedik a titkaikat a photoshop által biztosított varázslatról.
    Személy szerint nekem nem okozott még komoly fejtörést az arcbőröm, olyan egyszerű sminktermékekkel, mint pl. egy jó alapozó, vagy egy BB krém, bármit el tudok takarni.
    A példaképeim viszont életem végéig az édesanyám és a nagymamám maradnak, akiknek olyan csodaszép a bőrük, hogy akár a huszonéves lányok is irigyelhetik őket! Anya titkát el is tudom árulni mindenkinek: amióta az eszemet tudom, azóta én csak Helia-D termékekt látom őt használni. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor jó kilátásaid vannak. ;)
      Nálunk Anyukám és Mamám is szeplős volt, de szülés után eltűnt Nekik. Remélem, nekem is így lesz. :)

      Törlés
  2. Sajnos nekem is vannak ilyen foltjaim. De elég reménytelenül küzdök. Én az Idéalianak másik szérumát vettem. Az sem rossz a foltocskákra, de ez amiről írtál biztosan sokkal hatékonyabb. :)

    VálaszTörlés
  3. Az van neked, amelyik rózsaszín üveg tubusban van? Nagyon gondolkoztam annak a beszerzésén is.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...