'14 szeptemberi kedvencek

szerda, október 08, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

 
A hidegebb idő beköszöntével előkerültek nálam olyan terméket is amiket eddig hanyagoltam, de most nagyon megkedveltem őket, így megmutatom őket Nektek is. Ilyenkor a bőröm mindig megbolondul, hirtelen vízhiányos lesz, így erre is nagyon oda kell figyelnem, ezért igyekszem tápláló krémeket is használni ilyenkor. Természetesen színekben is ősziesebb árnyalatok felé fordulok, így a nyári élénk, neon színeket felváltotta a bogyós árnyalatok iránti imádatom.

Az első számú kedvencem szeptemberben a Barry M Gelly Pomegranate lakkja volt. Még valamikor tavasszal rendeltem, de most éreztem kedvet ehhez a színhez, most azonban bepótolom a lemaradást. Annyira imádom ezt a lakkot, hogy szinte mindig csak ezt viselném. A színe mellett a tartóssága és a fénye is bámulatos.
Sminkek terén nagy meglepetés számomra is, de igen, egy rúzs is bekerült a havi kedvencek közé. A júniusi Pixiboxban volt az Artdeco Perfect Color Lipstick 115 árnyalata. Nem mondanám túl őszies árnyalatnak, hiszen egy korallos színről van szó, de nálam most valamiért nagy kedvenc lett.
Szintén Pixiboxos termék a La-Roche Posay micellás víz. Nagyon szépen el tudom távolítani vele a szemsminket, ráadásul nem is irritálja az érzékeny szememet. 
A kép közepén az a kis cukiság nem más, mint egy kézkrém, méghozzá az eBay-ről. Igazság szerint leginkább a cuki csomagolás miatt rendeltem meg, úgy gondoltam, hogy ha a krém nem is fog tetszeni, majd rakok bele olyat, amit szeretek, de erre nincs szükség,mert jól táplálja a kezemet ez a zsíros krém. Esténként szoktam használni, így reggelre pihe-puha kezekkel ébredek. Az illata nem a kedvencek, kicsit Chemotox-os, de nem olyan elviselhetetlen, így ezt megbocsátom neki.
Schwarzkopf Professional Sun Protect hajspray már elég régóta része a hajápolási rutinomnak. Mindig törülközőszáraz hajra szoktam fújni, így megkönnyíti a hajam kifésülését és az illatát is szeretem.

Nektek mik voltak a kedvenceitek szeptemberben? Nálatok milyen termékek kerülnek most elő az évszakváltás miatt?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Ezek szerint nem csak én vagyok az egyetlen, akinek hirtelen megőrül ilyenkor a bőre... Én már régóta keresek valami igazán tápláló + hidratáló arckrémet ezekre a "nehéz" napokra, de egyelőre még nem jártam sikerrel. :-(
    A rúzsnak nagyon klassz színe van! nem csodálom, hogy függő lettél! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy Neked is így van. Nálam kb. minden évszakváltást megérez a bőröm, de főleg az ősz és a tavasz kezdetén bolondul meg.
      Ugye milyen szép?! Nagy szerencsém volt ezzel a színnel, az biztos. :)

      Törlés
  2. Nekem most nagy kedvencem lett a múlt havi pixibagben fellelhető Dove oxygen moisture hajpakolás. Valami isteni, amit csinál a hajammal! :)

    Nocy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szuper, hogy ennyire bevált Neked. :) Nagyon gondolkodtam rajta, hogy beszerzem a Glamour-napokon, de végül a mostaniból vettem tartalékba. :)

      Törlés
  3. Nekem is szerepelni fog az őszi kedvenceim között ez a Schwarzkopf spray, meg a társai is, mert a nyár hiánya ellenére is jó szolgálatot tesznek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reméltem, hogy Neked is beváltak, ha már rögtön ezeket nézted ki. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...