Catrice VIENNART trendkiadás

szerda, október 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 0 Comments

Amikor megláttam a képeket erről a kiadásról, alig vártam, hogy megmutathassam Nektek, mert nekem nagyon tetszik. Szerencsére nálunk is kapható lesz, így nem sóvárgunk utána hiába. Elvileg november-december környékén érkezik.

Limitált kiadás nem létezhet szemhéjpúderek nélkül, most is érkezik három égetett mono, méghozzá csipke hatású felülettel.

C01 Pearly Plastering, C02 Stunning Stucco and C03 Lovely Lace

Ajaktermékek küzül most három rúzs érkezik, nekem mindhárom nagyon tetszik, bár elég csillámosnak tűnnek a képen.
C01 Nude Nouveau, C02 Klimt‘s Gentle Kiss and C03 Klimt’s Ardent Kiss

Nagy örömömre(a pénztárcának kevésbé) érkezik egy nagyon szép pirosító is. 
 C01 Floral OrnARTment

A körömlakkok engem most nem annyira fogtak meg, viszont az üveg díszítése nagyon tetszik.
C01 Pearlescent Purpose, C02 Vienna Rose Woods, C03 LilART Lily and C04 ARTful Red

Érkezik egy csodás mini tükör is, minden táskába jól jön.

A végére pedig egy nagyon érdekes dolog maradt. Ez egy átlátszó púder, ami enyhe fénnyel emeli ki az arc és a nyak területét. Erre nagyon kíváncsi vagyok, mindenesetre az üveg bármelyik sminkes asztal dísze lehet.

Mit gondoltok erről a kiadásról? Várjátok? Mi tetszett meg?

Ági


0 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...