essence | Good girl Bad girl

szerda, október 01, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Azt hiszem, már szokásszerűnek számít, hogy a karácsonyi időszak előtt is érkezik egy trendkiadás az essence háza tájáról, ami általában nekem nagyrészt szokott tetszeni, és úgy látszik, ez idén is így lesz. Ez a kiadás elvileg november-december hónapokban lesz kapható és szerencsére nálunk is elérhető lesz.



Két edt-t tartalmaz a kiadás, melyek 10-10 ml  kiszerelésűek. A "like a bad girl" virágos, orientális és gyümölcsös illat. A fej illat jegyei között található a fekete bors és az őszibarack, a szívillatban  fekete rózsa, frézia és jázmin érezhető, az alapillatot pedig fekete cédrusfa, karamell és pézsma adja.
A "like a good girl" egy virágos, púderes illat, melynek az fejillata között megtalálható a pézsma, bergamot, őszibarack, fehér bors, a szívillatban  frézia, liliom és fehér rózsa, míg az alapillatban a borostyán, fehér cédrusfa és vanília.
01 once i was an angel
Egy fekete tust is tartalmaz a kiadás. Ez mindenképpen megállja a helyét, bár akár több szín is elférne a fekete mellett. 
01 hello sweetheart  és 02 once i was an angel
A két négyes szemhéjpúder nekem nagyon tetszik,nagyon kíváncsi vagyok a pigmentáltságukra. A "hello sweetheart" tökéletes a hétköznapokra, a "once i was an angel" pedig kiváló esti smink készítéséhez.
01 hello sweetheart és 02 good girls wear peach
A két szájfénynek nagyon szép színei vannak, a "jó kislányok" elengedhetetlen kellékei. :)
01 it wasn’t me! és 02 caught in the middle
 A rúzsok viszont nagyon dögösek, azt hiszem, a különlegesebb árnyalatok kedvelőinek itt megdobban a szíve. :)
01 good girls wear peach
Pirosítóból csak egy árnyalat érkezik, ami szerintem elég univerzális szín. A kép alapján enyhén szaténos finish-re számítok.
01 hello sweetheart, 02 good girls wear peach, 03 who am i?, 04 caught in the middle, 05 it wasn`t me! és 06 once I was an angel. 
Óh! A lakkok... Nagyon izgalmasak, nekem főleg a "good girls wear peach" és a "caught in the middle" keltette fel az érdeklődésemet.
01 hello sweetheart és 02 once i was an angel
Két fedőlakk is érkezik. Nekem ezek annyira nem illenek a többi termék közé, de biztos lesz akinek tetszeni fognak.

01 hello sweetheart
Egy highlighter is a kollekció tagja, azonban ez csak a 3 méteres állványokkal rendelkező Müllerekben lesz elérhető. Nekem még nincs egy darab highlighter sem a fiókomban, így őt megnézem magamnak.
01 who am i?
Szintén csak a 3. méterrel rendelkező Müllerekben lesz elérhető egy hajgumi szett is. Az ilyen kiegészítők engem nem szoktak lázba hozni, és ezeknek sem sikerült.

Én nagyon várom, hogy megérkezzen hozzánk ez a kiadás. A szemhéjpúderek, a pirosító, a lakkok és a highlighter nagyon érdekel.

Mit gondoltok erről a kiadásról? Várjátok? Kinéztetek valamit?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Hmm, a pirosítónak szép a színe, lehet azt megnézem majd. :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez most nálam nagyon betalált! Tetszik a szemhéjpúder, tetszik a pirosító, egész jónak tűnik, plusz a szájfények is jóók :)
    A lakkok közül én a who am i?-t néztem ki :) ajjaj, ez egy drága körút lesz, azt hiszem :D

    VálaszTörlés
  3. A pirosító, az edt-k és a lila rúzs nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...