Glamour napok- Az én listám

csütörtök, október 09, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Hétvégén nekiültem, és végiggondoltam, hogy mit is szeretnék beszerezni az október 10-12. közötti Glamour-napokon, s mivel érkezett kérés, hogy osszam meg veletek a listám, így most ezt láthatjátok. Nem tervezek túl nagy bevásárlást, inkább a szükséges dolgok vannak tervbe véve, de azért szeretnék néhány "léleksimogató" dolgot is beszerezni.
Elsőként mindig a drogériákban kezdek, mert ha délután megyek, akkor már biztos, hogy üres állványok fogadnak.

Dm
-Rimmel 50% - körömlakk lehet esélyes, de csak ha valami nagyon szép színt találok
-L'Oréal Paris 50%- úgy örülök, hogy most nem csak spirálokra érvényes. :) Az új körömlakkjaik közül szeretnék egyet, de még nem döntöttem el, hogy melyik színt
-S-he/Alverde- a napokban láttam egy képet egy S-he körömlakkról és nagyon megtetszett(bár nem vagyok a márka rajongója), így vagy azt szeretném, vagy az Arverde állványon nézek körbe
- Dove 25 % - az új, pisztáciás olajuk nagyon birizgálja a fantáziám
-Nivea 50%- arctisztító van tervbe véve
-Vadenecum 50 % -mindig kell tartalék fogkrém

Rossmann
-Palmolive 30%- ha van lehetőség, szeretek tusfürdőkből ilyenkor többet venni, így mindig van itthon tartalék
- Garnier 33%- fogytán van a tonikom, így jól jön az utánpótlás
-20%-os dekorkozmetika kupon: régóta ki szeretném próbálni a Catrice színezett szemöldökformázó gélt valamint végre lecsapok egy Beautifying Lip Smootherre is. :)

Müller
-20% végösszegi- elektromos fogkefe pótfejet mindenképpen veszek(ha lesz)
-30% Garnier Fructis- bár még van a mostani hajpakolásomból, most érdemes lesz beszerezni az utánpótlást

Gyógyszertár
-Uriage 20%- D.S. Habzó gél van tervben

Ruhák
Elsősorban az őszi kívánságlistámról szeretnék néhány dolgot kipipálni (ITT), valamint azóta még eszembe jutott néhány dolog, amire szükségem van: sötét zokni (ezt a H&M-ből) valamint itthonra kényelmes nadrág(F&F).
Ahova biztos benézek:
Orsay 20%
Reserved 20%
C&A 20%
F&F 20%
H&M 20%


Ti elszoktátok tervezni, hogy hova mentek és mit fogtok venni? Mi van most a listátokon?

Ági

2 megjegyzés:

  1. az uriage-nál olyan akció is van október végéig, hogyha veszel egy terméket, a második féláron van. én majd azt tervezem beváltani, szintéd a DS lemosóra és krémre. :)

    régebben nem írtam listát, de most szigorúan terveztem, nem szeretnék felesleges dolgokat venni. a kedvenceim a dm-es 50%-os kuponok, plusz még pár ruha üzletbe ugrok be, ott nem terveztem meg pontosan előre, hogy mit szeretnék (zoknit és kabátot mindenképp, a többi majd alakul :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy szóltál. :) még kifaggatom a Párom, hogy a krémet hajlandó lenne)e használni, a lemosót is Neki szánom. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...