Halloween - Smink, köröm, dekoráció

péntek, október 31, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Bár Magyarországon, nincs olyan nagy múlja a Halloween ünneplésének, mint Amerikában, de azért már nálunk is egyre több helyen találkozni vele, ha más nem egy házibuli keretében. Amikor kislány voltam, én csak annyit érzékeltem ebből, hogy mindig csináltunk töklámpást, és nagyon örültem, mert mindig én választhattam ki hozzá a megfelelő méretű és alakú tököt a kertünkből. Most összegyűjtöttem néhány inspirációs képet, hétvégére jól jöhet. :)



















Ti szoktatok bulit szervezni Halloween alkalmából? Idén mentek valahova? 

Ági

6 megjegyzés:

  1. Sajnos mi az idén nem fogunk tudni Halloween-i buliba menni, de ennek ellenére is szívesen nézegetem az ilyen témájú képeket.
    A sminkek mindegyike csodás, a fecskendőkben viszont ha valamilyen ital van, akkor nálam ma az az ötlet az, ami mindent visz! :D

    VálaszTörlés
  2. Hű, micsoda válogatás, nem is tudnék kiemelni párat, ami tetszik, mert mindegyik szuper ^^

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...