Inspiráció #39

hétfő, október 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Egy hosszú hét után végre egy rövid jön és négy napot pihenéssel, városnézéssel és szuper programokkal lehet tölteni. Én már nagyon várom, mert bevallom, mostanában kicsit elfáradtam, ráadásul múlt héten sikerül meg is betegednem, viszont a sok munka miatt nem tudtam pihenni, így lesz mit bepótolni. :) 
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink 

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1
  


 Van kedvenc képetek? Mi a tervetek a hosszú-hétvégére?

Szép hetet!

Ági



6 megjegyzés:

  1. Húhh az a heti finomság nagyon guszta. Imádom a brokkolit. :D
    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem. ♥ Érdekes egyébként, mert nagyon sokáig meg sem kóstoltam, mert azt hittem, hogy nem finom, de mekkorát tévedtem! Azóta nagyon szívesen eszem bármikor. :)

      Törlés
  2. Hű, az a tájkép valami brutál gyönyörű, mintha beszippantana :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg olyan. :) Az biztos, hogy elsétálgatnék ott a hosszú hétvégén. :)

      Törlés
  3. Az a smink nálam nagyon betalált, azt hiszem, az lesz a maim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Örülök, hogy tudtam ötletet adni. :) Biztos nagyon szép lett. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...