Inspiráció #40

hétfő, október 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Remélem, sikerült kipihennetek magatok ez alatt a négy nap alatt. Mi szerencsére sokat pihentünk, filmeztünk, jókat ettünk, valamint vendégeket is fogadtunk, így elég tartalmasra sikerült ez a pár nap. Most úgy érzem, kicsit sikerült feltöltenem az energia-tartalékaimat, így újult erővel kezdek bele a munkába, valamint rengetek ötletem van a bloggal kapcsolatban is. Ennyi lazítós nap után azonban lehet, hogy nehezebb visszarázódni a dolgos hétköznapokba, így jó inspirálódást kívánok. :)

1. Heti outfit
2. Heti haj

3. Heti smink 

4. Heti köröm

5. Heti barkács
Beszerezhető: ITT 

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


 Van kedvenc képetek? 

Szép hetet!

Ági



8 megjegyzés:

  1. A kulcstartós kép nagyon megtetszett, baromi jópofa, de a haj, smink és a köröm sem elhanyagolható. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ennyi kedvencet találtál. :) A kulcstartó nekem azért is tetszik nagyon, mert úgy lehet variálni ahogy szeretnéd, és személyes ajándéknak is nagyon ötletes. :)

      Törlés
  2. A heti barkácsos kulcstartós képet imádom, hatalmas ötlet! :)
    De a haj is gyönyörűséges. *.*

    VálaszTörlés
  3. Az utolsóval teljesen egyetértek. :) A kedvenceim a smink és a muffin. :)

    Legyen szép heted Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem Anna, hogy megragadja az utolsó kép a figyelmed. ;)

      Törlés
  4. A smink, a köröm és a heti bent a kedvencem, az utóbbi lenne szerintem a stílusom, ha lenne egy nagy házam, elegendő pénzzel a berendezésére :-D A heti barkácshoz pedig épp ma töltöttem fel végre a videómat, majd lesd meg :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átérzem amit, írsz. :) Pénzből valahogy mindig úgy érzem, hogy sosem lenne elég. :D
      Láttam már a videót(természetesen), nagyon aranyos lett. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...