Kedvenc Pixi termékeim

kedd, október 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Most, hogy hamarosan érkezik a 2. szülinapi Pixibox, azon gondolkodtam, hogy amikor megrendelem, mindig megmutatom Nektek az aktuális dobozka(és neszesszer) tartalmát, de az még nem igazán derült ki, hogy melyek azok a termékek, amik a szívemhez is nőttek. Most ez következik.

Az első Pixi-élményem az első Pixibag-hez köthető. Már az előző 2 dobozt is próbáltam megrendelni, de sajnos mindig lemaradtam róla, így nagyon örültem, hogy erre sikerült lecsapnom. Abszolút megérte az árát, de van egy termék, amelyik kiemelkedő számomra és a kedvencemmé vált, ez pedig a Gliss Kur Ultimate Repair Elixír Hajolaj. Január óta használom, de még mindig van benne, pedig heti 2-3 alkalommal mosok hajat. Ha vasalom is a hajam, akkor nedvesen és szárazon is használom.


Ebben az évben még egyetlen dobozról sem maradtam le, hiszen a tavaszi előfizetési időszakban előfizettem, az előtte lévő 2 doboznál pedig szerencsésen meg tudtam rendelni. A dobozokból több kedvencem is lett.
A legtöbb kedvenc az Artdeco termékei közül került ki. A szemhéjalapot, már korábban is használtam, így nagyon örültem, hogy ebből lett még egy darab( ha Te is kipróbálnád, kattints a blog facebook oldalára ;) ). Szépen kiemeli a színeket, ráadásul a szemhéjfestéket is tartósabbá teszi. A körömlakkból a 168-as árnyalatot kaptam, ami abszolút munkahely-kompatibilis árnylat. A blogon ITT olvashattok róla. Amikor a megláttam a Perfect Color Lipstick 115-ös árnyalatát, hirtelen megijedtem, hogy nem fogom merni hordani, mert túl feltűnőnek láttam, de kipróbáltam és beleszerettem, imádom viselni.

Az Essie lakknak nagyon örültem, már régóta vágytam arra, hogy kipróbáljam a márkát, ráadásul egy igazán szép árnyalat került a dobozomba. Ebben a manikűrben láthatjátok.
A Tony&Guy száraz sampont próbáltam nem szeretni, hogy ne kelljen olyan sok pénzt kiadni, ha ez elfogy, de el kell ismernem, hogy jó kis termék. 2 nappal ki tudom tolni vele a hajmosást, nem viszket tőle a fejbőröm, ráadásul nem hagy nyomot a hajamban. Eddig ez a kedvenc száraz samponom. Az illata picit erős, púderes, így el tudom képzelni, hogy van akinek ez nem tetszik, de én ezt egyáltalán nem bánom.
A La Roche-Posay micellás víz azért lett kedvencem, mert nem irritálja a szemem és a szemsminket is szépen el tudom távolítani vele.
Végül a Vichy- 3 in 1 arclemosóból  képen szereplő egy teljes méretű termék, a Pixiboxban pedig egy utazó méretű kiszerelés volt. A hidegebb időszakokban nagyon szeretem, mert ilyenkor vízhiányos a bőröm és nagyon jól hidratálja. Nyáron inkább zsírosabb a bőröm, így akkor szüneteltettem, de a Párom rendületlenül használta akkor is.

Ezek lettek volna az én kedvenc Pixi termékeim. Nektek mi vált be hosszú távon? Van olyan termék ezek között, ami Nektek is a kedvencetek? 

Ági

8 megjegyzés:

  1. Aliz várom a holnapi dobozt: )
    Nekem a Vichy micellás vize volt nagy kedvencem az a tavalyi szülinapi boxban volt, a Clinique BB krém, az Essie lakk, és a Vichy táska: ) Mostani bagből a lakk amit kipróbáltam, a többit még nem bontottam ki, jah és a Bomb szappan. Remélem nem hagytam ki semmit:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy sajnálom, hogy a régebbiekről lemaradtam(Vichy micellás víz, szülinapi doboz), jócskán lett volna még kedvenc, de szerintem ennyi dobozból nagyon szuper, hogy ennyi kedvenc kikerült. :)

      Törlés
  2. Ezek között nekem is van pár kedvencem: a TONI&GUY szárazsampon, az Artdeco rúzs és szemhéjalap, a Gliss Kur olaj és az essie lakkom :).

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Kérastese hajolaj, a Vichy micellás víz (bár a LRP is tetszett), a Vichy 3in1 arclemosó, az Eucerin korrektor és a cuki miniparfümökből a Nina Ricci voltak eddig a kedvenceim. Ebből 3 a szülinapi boxban volt, úgyhogy felköthetik a gatyát holnap... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon kíváncsi lennék, hogy a mostani mennyire tetszik Neked a tavalyihoz képest. A cuki parfümök engem is levettek a lábamról, bár mióta sikerül rendelnem a dobozt, nem sok olyan üveges parfüm van. :(

      Törlés
  4. Aztamindenségit, mennyi kedvenc :-D Nekem nem lett ennyi abszolút kedvencem, bár szerintem nem is volt annyi dobozom, mint Neked. Az utóbbi 4-5 darabnál esélyem sem volt lecsapni rá, úgyhogy csak távoli emlék az érzés, hogy hozza a futár a dobozt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, azért még Neked is sikerül lecsapni néhány dobozra, ha szeretnéd. :) Így visszanézve tök jó, hogy ennyi kedvencem lett, így nem érzem felesleges pénzkidobásnak. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...