Kipróbáltam | Ziaja webshop rendelés

csütörtök, október 23, 2014 Ági - Niceties in my life blog 15 Comments

Nagyon sok helyen olvastam jó véleményeket a Ziaja narancsolajos bőrradírról, de sajnos hiába néztem több drogériában és áruházban is, sehol sem találtam. Azonban kb. egy hete láttam a Ziaja facebook oldalán, hogy elindult a magyarországi webshop, ráadásul máig(okt. 23.) ingyenes a kiszállítás, így szétnéztem az oldalon. És mit találtam?! Narancsos bőrradírt. :) Kétségtelen volt, hogy ha már lehet rendelni, ráadásul a kiszállítás is ingyenes, akkor teszek vele egy próbát, de ha már úgy is rendeltem, becsúszott még pár dolog a kosárba... :) A rendelt termékek mellett, megosztom veletek a rendelés és kiszállítás során tapasztaltakat is.

Múlt héten elég beteg voltam, így a vasárnapot ágyban töltöttem, s hogy elüssem az időt, gondoltam összeszedem azokat a dolgokat, amiket meg szeretnék rendelni. Amit szerettem volna, elég hamar megtaláltam, ugyanis nagyon jól átlátható az oldal és a rendelés is könnyen megy. Hosszas vívódás, kosárból kipakolás, majd visszapakolás után 4 termék maradt végül a kosaramban, és gyorsan el is küldtem a rendelésemet, mert ha nem teszem, még azóta is pakolgatnám. :D Amint elküldtem a rendelést, néhány percen belül kaptam is egy e-mailt, hogy megkapták a rendelést. Ezután vártam, hogy kapok még egy e-mail-t vagy sms-t, hogy melyik nap várhatom a csomagom érkezését, de ilyen nem történt. A munkahelyemre kértem a csomagot, így nem volt probléma, hogy "jaj, csak ne akkor hozzák mikor leugrom a boltba", de mivel olyan munkám van, hogy nem midig az irodában vagyok, így jó lett volna, ha kapok erről tájékoztatást. Amikor kedden hívott a portásunk, hogy csomagom jött, persze tudtam, hogy mi jött, így szaladtam is le gyorsan, és itt jött a második meglepetés. A csomagom nem dobozban, hanem egy szatyorban érkezett. Kicsit furcsállottam, de mivel minden rendeben volt a beltartalommal, így ezt nem éreztem problémásnak. Én arra gondolok, hogy mivel városon belül hozták ki, így a cég egyik munkatársa hozta a csomagot, így nem érezték indokoltnak a komolyabb csomagolást. Minden termék sértetlen csomagolással érkezett, valamint a kiszállítási idő sem volt sok, így elégedett vagyok a rendeléssel.

Amiket végül megrendeltem:

Ziaja Narancsolaj tusfürdő-bőrradír 200ml
Ziaja Kecsketejes szemkrém 15ml
Ziaja Szőlőmag olaj kézkrém 80ml

Mivel még ma ingyenes a szállítás, így érdemes még most rendelni, ha szükségetek van valamire. A webshop a következő linkre kattintva érhető el: http://www.ziajashop.hu/

Szeretnétek olvasni majd valamelyik termékről? Írjátok meg nyugodtan hozzászólásban. :) Melyik a kedvenc Ziaja terméketek?

Ági

15 megjegyzés:

  1. Nekem még dobozban hozták, úgy le volt ragasztva, hogy alig bírtam kibontani a dobozt :D
    De zacskó, most nem tudom, hogy megbotránkozzak rajta, vagy nevessek?!
    Mondjuk ha nem lett baja az a jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nekem volt ez szokatlan. :D Mikor átvettem gyorsan meg is néztem, de minden sértetlen volt, így nem problémázok rajta. Meg ahogy néztem a munkahelyemtől nem messze van a székházuk, így én ebben látom az okát.

      Törlés
  2. Na hát ez igen érdekes. :) Mármint a zacskó. De szerencse, hogy nem lett baja a termékeknek. :)
    Amit viszont nem értek, az az hogy még egy visszaigazolást sem küldtek.
    Pedig azért szoktak folyamatosan értesíteni mindenhol, hogy miként áll a rendelés folyamata.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszaigazolást küldtek, ahogy írtam is néhány percen belül meg is kaptam, miután elküldtem a rendelést, de utána semmi infó nem jött. Akkor tényleg nem csak nekem fura a zacsi. :D

      Törlés
  3. Nemrég óta használok egy Ziaja terméket és szemezek még párral. :) A narancsos bőrradírról szívesen olvasnék egy tesztet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyiket használod? Írok róla szívesen, már egy gyors próbát tettem vele, de még tapasztalgatom. De az illata... mesés ♥

      Törlés
    2. Sensitive enzimes peelinget. Kíváncsivá tett, hogy egy ilyen enzimes bőrradír mit tudhat. Nagyon finom puha utána a pofim, hosszú távú tapasztalatom még nincs, de eddig tetszetős. :)

      Törlés
    3. Arról nagyon sok jót olvastam már, kerestem is a webshop-ban, de az nem volt. :( Bár most nem is olyan nagy tragédia, mert van még tartalékba is arcradírom, majd ha az is elfogy lehet, hogy kipróbálom ezt. :)

      Törlés
  4. Én a Ziaja-tól a rose butter éjszakai krémet használom. Egyébként mindegyikről szívesen olvasnék tesztet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is volt a kosaramban. :D Hát igen,én meg a döntések... :D Igyekszem írni róluk,már be is vetettem őket. :)

      Törlés
  5. A Rossmann-ban is lehet ilyen termékeket venni, a kecsketejes kézkrém szuper jó! Nekem ekcémás a kezem és sokat javított az állapotán!

    VálaszTörlés
  6. Jajj most látom, hogy Te kecsketejes szemkrémet rendeltél, biztos az is szuper, ha a kézkrémből indulok ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, néztem a Rossmann-ban is, de a bőrradírból nem volt, így inkább rendeltem. Egyelőre nagyon bízom mindegyik termékben. :)

      Törlés
  7. A narancsos termékcsalád az abszolút kedvencem, nem tudok vele betelni, így a kedvences videómban is láthatók lesznek majd. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, hogy bekerültek a kedvenceid közé. Álom ez az illat és a hatás is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...