Manikűrvadász 12.

hétfő, október 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 37 Comments

Jaj, de vártam már ezt a napot! Mindig nagy izgalommal tölt el a várakozás, mert nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki mit alkot újra. Persze a legnagyobb izgalmat az okozza, hogy mit fogtok szólni ahhoz, amit készítettem és főként mit fog szólni az akitől vadásztam. Ez esetben ez fokozottan érvényes, ugyanis a mostani fordulóban Bia lett a párom. Nagyon megörültem, mikor megláttam a nevét, mert csodás munkái vannak, aztán meg berezeltem, mert tudtam, hogy nem lesz egyszerű ez a forduló. Remélem, hogy neki is tetszeni fog a manikűröm. :)

Nem kellett sokáig keresgélnem, ugyanis rögtön eszembe jutott egy mani, amit nem olyan régen láttam nála és nagyon szerettem volna kipróbálni, így el is jött a megfelelő alkalom. Az eredeti manikűrt ITT találjátok.

Én narancssárga helyett kicsit ősziesebb színeket választottam, így kerültek elő a bordós árnyalatok, valamint egy rózsaszínt ezek kiegészítéseként. 




Nekem vegyesek az érzéseim ezzel a manikűrrel kapcsolatban. Leginkább a gyűrűs ujjamon tetszik, viszont a többin nem igazán lett olyan, mint szerettem volna(bár élőben nem jön ki ennyire  a hiba, mint ezeken a közeli képeken), mert nem lett olyan elmosódott, inkább olyan "pacás".  Van egy olyan sejtésem, hogy nem mindegy, milyen fültisztítót használunk,mert nem egyformán szívják magukba és adják le a körömlakklemosót.

Mit gondoltok? Nektek tetszik?

És most nézzük a többiek alkotásait:





37 megjegyzés:

  1. Én még sosem próbáltam ezt a technikát, nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Csini lett, szép a színek is. :) Én nemrég próbáltam ezt a technikát, és nagyon tetszett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik! Szépek a színek! Tuti én is ki fogom próbálni ezt a technikát! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik : ) ugyan azt tudnám leírni, mint Noémi! : DD

    VálaszTörlés
  5. Hát de jó lett , nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem tök jó lett! Szeretem ezt a technikát, nagyon különleges dolgokat lehet vele alkotni :) A színválasztás pedig különösen is tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Nagyon örülök annak amit írtál. :)

      Törlés
  7. De jól néz ki, szerintem nagyon látványos ^^

    VálaszTörlés
  8. De nagyon szépek és nagyon jól néznek ki :)

    VálaszTörlés
  9. Mindkét manikűr csodás, és teljesen ráizgultam, hogy készítsek egy hasonlót ezzel a technikával! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nagyon kíváncsi lennék, hogy te milyen színekkel dolgoznál. :)

      Törlés
  10. Nagyon csodás ez a lakkozás! :)

    VálaszTörlés
  11. Nekem tetszik mindkettőtöké. Amúgy szerintem kevésbé tűnt volna "pacásnak" (ahogy Te nevezted), ha kevesebb színárnyalatnyi különbség lett volna az alap és a többi lakk között. De szerintem így is teljesen jól mutat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! :) Szerintem is ez az egyik oka, meg lehet, hogy jobb lett volna, a világos szín kerül felülre, mert egyik kicsit bátrabban használom a körömlakklemosót. :)

      Törlés
  12. Nagyon tetszik a technika és a kivitelezés is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...