Párbaj | Micellás vizek

csütörtök, október 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Első alkalommal tavaly nyáron találkoztam egy micellás vízzel(egy Yves Rocher darab), de az olyan szörnyű volt, hogy nagyon elgondolkoztam, hogy próbálkozzak-e még vele tovább, de végül csak beadtam a derekam, ráadásul Pixibox-ban és Dm kedvencek dobozban is volt, így jelenleg négy micellás vizem van itthon. Külön-külön nem akartam írni róluk, viszont úgy gondoltam, hogy egy összehasonlító bejegyzés számotokra is hasznos lehet. 

Drogériás micellás vizek

Garnier micellás víz: Kiszerelését tekintve nagyon gazdaságos, ugyanis ez a duci flakon 400 ml micellás vizet tartalmaz. Ezért a mennyiségért ~1800 Ft-ot kérnek, de többször láttam már akciósan(én is akkor vettem), így még jobb áron is beszerezhető. A szemsminket is viszonylag szépen eltávolítja, bár érdemes a vizes vattakorongot egy picit a szemen tartani és nem elkezdeni dörzsölni. Az arcsminket is szépen eltávolítja, bár én mindig megmosom utána még arctisztítóval is az arcom, mert én úgy érzem teljesen tisztának. A teljesség kedvéért kipróbáltam úgy is, hogy nem mostam utána arcot és nem hagyott ragacsos érzést. Mivel érzékenyek a szemeim, az is nagyon fontos, hogy ne csípjen. Szerencsére ebben az esetben nincs is ilyen probléma, bár ennél is picit piros lesz a szemem körüli bőr(ez nálam mindenféle sminklemosásnál jelentkezik). Illata nincs, nem is tartalmaz illatanyagot, így az erre érzékenyek is bátran használhatják.

L'oréal micellás víz: A lapos flakonban 200 ml micellás vizet kapunk, ~1200Ft-ért tehát arányaiban drágább, mint a Garnier versenyzője. Sok helyen olvastam, hogy problémát jelent az adagolás a kupak kialakítása miatt, de én ezt nem kifejezetten tapasztaltam, bár a Garniert jobb kialakításúnak érzem, de ez szerintem eléggé személyfüggő, hogy kinek mi a kényelmes. Összetevőit tekintve nagyon hasonló a Garnier-hez(vagy inkább a Garnier hasonlít ehhez, hiszen a L'oréal jelent meg hamarabb, bár egy cég gyártja őket), ebben sincs illatanyag, viszont volt olyan alkalom, hogy csípte a szemem, bár nem minden alkalommal. Ezt is úgy használom, hogy egy picit rajta tartom a szememen a nedves vattakorongot, majd óvatosan letörlöm vele a sminkem, majd ezután is arcot mosok. Ez sem hagy ragacsos érzést, ha nem mosok arcot utána.

Gyógyszertári micellás vizek


Bioderma Sébium H2O micellás víz: Mivel a Garnierrel jó tapasztalataim voltak, nagyon kíváncsi voltam, hogy mit is tudhat a "nagy testvér", hiszen a csapból is ez folyik, hogy milyen jó. Tavasszal volt egy akció, a Bioderma Sébium felfedező csomag, melyben egy  100ml-es micellás víz is helyet kapott, s mivel a bőröm kombinált, így arra gondoltam, hogy megéri tenni vele egy próbát. Ebből több kiszerelés is kapható(ami szerintem nagyon praktikus), a 100 ml-es ára ~1500 Ft, a 250 ml-es ára ~3500 Ft, míg az 500 ml-es kiszerelés ára ~5000 Ft. Viszonylag gyakran vannak 1+1-es akciók, általában a 250 ml-es kiszerelésre, így aki beleszeret, annak mindenképpen érdemes ilyenkor betárazni belőle. A különböző kiszerelések mellett, különböző bőrtípusokra is kapható, így megtalálható érzékeny, vízhiányos és zsíros bőrre való verzió is. Sminkeltávolításban én nem érzem hatékonyabbnak, mint az olcsóbb társait, valamint használat után picit olajosnak éreztem a bőröm. Engem ez nagyon meglepett, hiszen ez zsíros bőrre való. Ami még meglepő volt számomra, hogy néhány kivételtől eltekintve csípte a szemem. Ezek után azt hiszem nem meglepő, ha azt mondom, hogy engem nem vett le a lábamról.

La Roche-Posay fiziológiás micellás víz: Ebből utazó méretű termékem van, így a csomagolásról nem igazán tudok beszámolni, mert nem tudom, hogy a normál méretű csomagolás miben különbözik ettől. Ebben a kiszerelésben kicsit zavar, hogy a kiöntő része nincs leszűkítve, így könnyű túl sokat kilocsolni, főleg ha véletlenül felborul a flakon. Ha az árát nem nézném, újravásárolnám , de sminkeltávolításban nem éreztem olyan szintű eltérést az olcsóbb verziókhoz képest, ami miatt megérné számomra, hogy ezt vegyem meg a későbbiekben, ugyanis ebből a 450 ml-es kiszerelés ~4500 Ft. Irritációt szerencsére nem tapasztaltam.

A drogériás vizek közül számomra a Garnier lett a győztes, mivel nagyon hasonló a L'oréal verziójához, viszont az ár-mennyiség aránya sokkal kedvezőbb. A gyógyszertáriak közül nálam egyértelműen a LRP nyert, sajnos nálam a Bioderma ezen verziója csalódást okozott.

Szeretitek a micellás vizeket? Nektek melyik a kedvencetek?

Ági

14 megjegyzés:

  1. A Biodermát, la Roche Posayt és a Garniert próbáltam, megmondom őszintén nekem mind egyforma igazándiból, mindegyiket szerettem ugyanúgy - csak az áruk más.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak nekem nem volt olyan szembeötlő különbség köztük.

      Törlés
  2. Szia! Nekem a Bioderma a kedvenc. A zöld nem szemsmink lemosására való, viszont a rózsaszín változatot nyugodtan szemre is lehet használni. A L'Oreal nekem habzott, mikor megjelent, akkor vettem belőle, többet nem fogok. A szememnek sem tett jót. Ha nagyon le leszek égve, lehet, kipróbálom a Garniert, bár most betáraztam Biodermából az 1+1 akcióval. Én nem használok mellé arclemosót, igaz, csak púdert+korrektort kell lemosnia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót. Igazából fel sem merült bennem, hogy nem lenne használható szemre, mert olvastam krémmánián is, hogy vízálló spirált távolítanak el vele, más meg ugyanúgy a szemcsípésre panaszkodott, valamint sehol nem találtam olyan információt, hogy ne lehetne használni, bár ahogy nézem, a rózsaszínnél ki van írva külön, hogy szemsminkre is.
      Én kifejezett habzást nem tapasztaltam az olcsóbbak estében, csak amennyi a képen is látszik, viszont ilyen mértékű a gyógyszertári vizek esetében is van.
      Én sem szoktam minden nap alapozót használni, sőt a legtöbb esetben csak egy hidratálóval az arcomon rohanok el itthonról, de nekem kell a tisztaság-érzéshez a normális arcmosás is.

      Törlés
  3. A Garniert nézegetem én már jó ideje. Eddig ugyanis kókuszolajat használtam az arclemosásra, de egy ideje csábítanak ezek a micellás vizek már nagyon :) A Yves Rocherét próbáltam ki, sajnos az nekem nem lett jó, eszméletlenül bevörösödött tőle a szemem :( De a Garnierről már annyi helyen olvastam jót, hogy a végén beadom a derekam, és én is beruházok egyre, hátha a rossz tapasztalat után jön egy jó is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az YR nekem is nagyon csípett, ráadásul le sem hozta amit kellett volna, csak nagy dörzsölés árán. :(
      Én most szőlőmagolajat szeretnék beszerezni és azt kipróbálni sminklemosásra, mert sok jó tulajdonságáról hallottam már. A kókuszolajat eddig még nem próbáltam ilyen célra használni, mindig csak főzéshez használom. :)
      Ha kipróbálod a Garniert, remélem, hogy Neked is be fog válni. :)

      Törlés
  4. Nekem most fog elfogyni a Garnier és gondolkodtam a Biodermán. Az ára eléggé húzós nekem, és végülis a Garnier sem volt rossz (egyedül a Color Tattoo-kkal nem tudott elég jól elbánni, de más bajom nem volt vele). Szóval nem tudom, csábít, hogy kipróbáljam a "komolyabb" verziót, de a pénztárcám még tiltakozik ellene.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem simán viszi a CT-t, bár nekem nem is marad fent csak úgy. A rózsaszín Bidermán még én is gondolkozok, de engem is visszatart az ára, nem tudom, hogy mennyivel tudhat többet az olcsóbb társai vagy a zöld Bioderma. :/

      Törlés
  5. A Garniert és a L'orealt használtam, de megmondom őszintén sok különbséget nem fedeztem fel bennük :)
    Jó kis termékek, de nekem kissé macerásak mind :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Macerás? Arra gondolsz, hogy smink lemosásához a szemen kell tartani egy kicsit?

      Törlés
  6. Én a Garniert próbáltam, nekem nem igazán vált be a szemsmink lemosására még a vattakorongot a szemen tartó megoldással sem. :/ De az arcomra viszonylag meg vagyok vele elégedve, de én si szoktam még mellé arclemosót is használni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vízálló sminkkel próbálkoztál? Ahhoz én is kétfázisú lemosót használok, de a nem vízállót nekem szépen lehozza, bár 10 mp-ig rajta szoktam hagyni.

      Törlés
  7. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Helló I'am Chris Franciaországból !!
    Van egy csodálatos blog, amely úgy gondolom, hogy bejegyzett International Dictionary Blog. Ön képviseli a Country
    Kérjük, látogasson el az alábbi linkre, és hogyan a blog neve
    Blog URL
    Operatív lízing Of Your Country Melyben Hogyan Session bővül a Country List
    A jobb oldalon, a "zöld lista", meg fogja találni az összes országok és ha rákattint őket, meg fogja találni a nevét, blogok ebből az országból.
    Rendkívül fontos, hogy kövesse a blogot, hogy érvényesítse a registration.Thank szíves megértésüket
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    boldog blog
    ****************

    VálaszTörlés
  8. No, a zöld kupakos Bioderma nekem is csípte a szemem, viszont a LRP sokkal jobban, viszont a Bioderma nem hagyott olajos érzetet a száraz bőrömön. Mindenesetre ha irritációmentességre vágyom, a rózsaszínt szoktam megvenni, az valami csodálatos, nagyon kedvelem, bár az meg elvileg száraz bőrre való. Viszont tényleg nagyon egy rugóra járhat az agyunk, mert most pótolom az olvasási lemaradásaimat, többek között ezzel a bejegyzéssel, ugyanakkor a ma közzétett videómban én is elmondtam, hogy micellás víz után még arclemosót is használok, hogy teljesen tiszta bőrre kerüljenek a hidratáló termékek :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...