Pixibox '14 október - Elbűvölt-e a szülinapi kiadás?

kedd, október 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

Általában sokkal hamarabb be szoktam számolni az aktuális Pixiboxról, azonban a mostani több okból is későbbre tolódott. Az egyik ok az volt, hogy mire hazaérek a munkából, már elég sötét van, így nem tudok viszonylag normális képeket készíteni, a másik ok pedig az volt, hogy ebben az esetben eléggé vívódtam magamban a doboz tartalmával kapcsolatban. 

Igazság szerint már eléggé hiányzott a Pixi-élmény, hiszen az augusztusi dobozt már júliusban megkaptuk, a Pixibag-et pedig nem tudtam megrendelni, ráadásul, mivel ez egy szülinapi kiadás, így nagyon vártam(főleg ahogy képeken láttam, milyen szuper volt a tavalyi), hogy megérkezzen ez a dobozka. Ennél a kiadásnál az is különlegesség volt, hogy nem mindenki azonos típusú dobozt kapott, hanem összesen három féle összeállításban érkeztek, ráadásul a szerencsések dobozába került még extra termék is. Azt hiszem, hogy ezen dolgok összessége volt az, ami miatt elég sokáig vívódtam ezzel a dobozzal kapcsolatban.

Ez volt az első alkalom, hogy a munkahelyemre érkezett a Pixim, így már reggel nagyon izgatottan értem be, és egész nap lestem a telefont, hogy mikor hívnak, hogy csomagom érkezett. Persze futottam is le gyorsan, mikor ideért, majd vissza az irodába és bontottam is gyorsan. Nagyon nem akartam bent megnézegetni, csak gondoltam gyorsan belekukkantok, mert nem bírtam volna kivárni míg hazaérek vele. :) Amikor kinyitottam... az valami csodás érzés volt. Annyira "csajos" volt benne minden. Az egész doboz finom rózsa illatú volt, és a színei... minden csupa fehér, rózsaszín és egy pici fekete. Nézzétek csak!
Hirtelen nem is tudtam, melyik terméknek örülök leginkább. A BeYu körömlakk színe egyszerűen telitalálat. Annyira finom és nőies. Igazság szerint régóta kerestem ilyen színt, eddig mindhiába, és tessék! A Pixi-csapat egy csapásra megoldotta. Aztán megpillantottam a Schwarzkpof Professional BC Oil Miracle Rose sampont és hajolajat. Ezektől picit megijedtem, mert rögtön azt láttam meg, hogy rózsa. Imádom a rózsa illatát, de amit rózsa-illat néven adnak sokszor a kozmetikumokhoz, az valami borzasztó. De ez nem olyan. Olyan illata van, mintha egy csokor rózsába szagolnék bele. Fantasztikus! A Naobay termékeit már nézegetem egy ideje, de az áruk kissé magas, így eddig csak a nézegetés maradt, viszont most rögtön két terméket is kipróbálhatok, méghozzá egy arctisztító tejet és egy oxigenizáló arcápoló krémet. Ezzel a dobozzal megérkezett az első NYX termékem is, aminek szintén nagyon örültem, hiszen már régóta nézegetem a termékeiket, de eddig a vásárlásig nem jutottam el. Az én dobozomban egy vízálló Doll Eye szempillaspirál volt, aminek nem kellene örülnöm, ha azt nézem, mennyi spirálom van jelenleg felbontva, de szívesen próbálok ki új spirálokat, így jó helye lesz a kicsikének. :) Az Eucerin pH5 kézkrém pont jókor jött, mert fogytán van az itthoni kézkrémem, így ezt gyorsan ki is próbáltam, és azóta ezt használom itthon, mert nagyon megszerettem. Végül egy Nina Ricci - Nina L'Eau parfümminta is a dobozomba került, aminek először nem örültem, mert már korábban szagoltam az egyik üzletben és annyira nem tetszett, de csak magamra fújtam kíváncsiságból, és rajtam nagyon kellemes illata van. 

És itt jön a kérdés, hogy ha minden terméknek ennyire örültem, akkor mégis mi a fenén rágódtam ennyit!?  Az egyik ami miatt nem csillagos 5-ös ez a doboz számomra, az az, hogy a tavalyi szülinapi kiadás után egy picit vártam még valamit. Hogy mit, azt ne kérdezzétek, mert fogalmam sincs. A másik az extra termék kérdése. Igazság szerint amikor olvastam, hogy hány dobozban lesz, rögtön le is mondtam róla, de azért mégis picit csalódásként ért, hiszen úgy azért sokkal tömöttebbnek tűnt volna a dobozom, ráadásul amikor megláttam, hogy extraként volt, aki a Schwarzkpof Professional BC Oil Miracle Rose hajolajból teljes kiszerelést kapott, az picit elszomorított. Ne értsetek félre, nagyon örülök, így is nagyon örülök a doboz tartalmának, sőt szerintem ez tetszik a legjobban az eddig megvásároltak közül, de nálam a csillag most elmarad, s remélem, hogy a decemberi kiadásnál eljön annak is az ideje. :)

Ti megrendeltétek a szülinapi Pixiboxot? Mit gondoltok róla?

Ági

18 megjegyzés:

  1. A tavalyi szülinapi box egy picivel ütősebb volt, talán sokan ezért vártunk az ideitől valamivel többet. Persze nem azt mondom, hogy bármi kifogásunk is lehetne a mostani kiadással, mert nálam is telitalálat volt gyakorlatilag minden termékük (a Naobay szépítőszereknek pedig mindennél jobban örülök), de szerintem titkon mindannyian számítottunk a meglepetéstermékre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak én érzem kicsit jobbnak a tavalyi szülinapi kiadást. :( Egy sima boxnak szuper lenne ez, de azért be volt harangozva, hogy szülinapi doboz, így szerintem egy kicsit többet vár mindenki. :(

      Törlés
  2. Nálam se nagy hajolaj, sem extra termék nem volt a dobozkában, mázlistaaaaaa! :D
    A NYX-ből én egy rúzst kaptam, úgy érzem, most már a Pixi csapata is rá akar venni a rúzsozásra, mert eddig feltűnően kerültem ezeket az ajakkencéket :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Következő kv-nál tessék megmutatni magadon. ;) Engem sikerült a Pixiknek rúzsozásra bírni az Artdeco rúzzsal. ♥

      Törlés
  3. Az elso ot dobozt megrendeltem. Az elejen meg alig ismertek. Utana mar kuzdeni kellett a dobozokert, es az mar nem annyira jott be, mert par perc alatt elfogyott, viszont a gep elott ulni pont akkor, lefagyott rendszer nelkul, elegge kihivas. Kesobb mar nem sikerult rendelni, igy mar nem is eroltetem. Elore nem szeretnek kifizetni 1 evre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,mostanában elég nehéz rendelni. :/ Elég sokan próbálkoznak, így gyorsan el is fogynak a dobozok. Én tavasszal fizettem elő, úgymond búcsú ajándékként az egyetemtől, az ösztöndíjam egy részét beáldoztam erre, így most olyan, mintha csak ajándékot kapnék. :D

      Törlés
  4. Nekem nem szimpatikus ez az egész Pixi-doboz mizéria (bár egyik meglepetésdoboz sem)...
    Azt sem tartom korrektnek, hogy ennyi pénzért valaki megkapja az alapcsomagot, más meg nagy kiszerelést és/vagy bónusz terméket.
    No mindegy, ennek ellenére a körömlakknak csodaszép színe van, szívesen megnéznék vele egy manikűrt és várom róla a véleményt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lakkal vannak ötleteim, alig várom, hogy sorra kerüljön. ;) Legkésőbb hétvégén megcsinálom, és akkor jövő héten meg tudom mutatni. :)
      Nekem az tetszik a Pixibox-ban, hogy olyan termékeket is ki tudok így próbálni, amit egyébként nem engedhetnék meg magamnak, vagy egyszerűen sajnálnám annyi pénzért megvenni, így pedig kipróbálhatom. Bár tény, hogy azért nem mindenkinek megfelelő a doboz tartalma, így az is benne van, hogy lehet, hogy nem fog tetszeni.

      Törlés
  5. Nem rossz doboz ez, és tényleg nagyon csajos, én utólag bánom, hogy esélyem sem volt lecsapni rá. Nem tudom, lesz-e még alkalmam valaha Pixit bontogatni, mert azért jó lenne, de akinek Murphy a vőlegénye, az gyakorlatilag lemondhat arról, hogy majd pont neki lesz szerencséje a küzdelemnél :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bontsd fel gyorsan a jegyességet! ;) Sajnos mostanában tényleg nagyon gyorsnak kell lenni, és ugye sokan dolgozunk és mindig munkaidőben van a nyitás, így azért ez is nehezítő körülmény. Sokan írják, hogy aki irodán dolgozik annak könnyű, de ezzel nem feltétlenül értek egyet. Én pl. ha dolgozok, akkor én nem tudom az órát lesni, hogy mikor van nyitás,mert folyamatos figyelmet igényel a munkám.

      Törlés
  6. Én is pont ugyan ilyen dobozhoz jutottam hozzá :) Aminek nagyon örültem, mert valóban telitalálat számomra. De valahogy én is úgy vagyok mint Te, hogy vártam egy kicsit nagyobb durranást, egy plusz valamit. :) A nagy kiszerelésű olajnak eszméletlenül tudtam volna örülni, de sajna nem az jutott.

    A lakk valóban gyönyörűség és baromira megörültem neki, de sajnos olyan borzalmasan csíkoz, hogy két réteggel is szörnyű. Majd megpróbálom a 3 réteget alkalmazni hátha úgy jobb lesz.
    Nálad is van ez a csíkozás, vagy csak velem van a hiba ? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne! :( Még nem volt időm kipróbálni, de holnap felkenem. Most már félve fogom kipróbálni a, pedig nagyon reménykedtem benne, hogy szuper lesz(főleg, hogy nem egy 500 Ft-os lakkról van szó)

      Törlés
  7. Ha egy lakk is lett volna a dobozomban, talán elégedettebb lettem volna. De az én dobozomban annyi volt, mint a tiédben, csak a NYX termék egy rúzs volt, és -1 lakk. Nem is igazán a tartalommal volt bajom, vagy a benne lévő termékek árával, hanem az, hogy olyan üresnek tűnt a doboz. Ráadásul a Luxbox csalódás után ez volt az első doboz, amit megrendeltem. No mindegy, túllépek rajta. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O Nem lehet, hogy hiányos a dobozod? Én nagyon örültem, hogy a Luxbox-ot nem rendeltem meg, mert azért az felháborító volt szerintem. Nekem is mindig az tűnik fel 1-1 kiadás kapcsán, hogy ha nincs a dobozban a papír olyan kis üresnek tűnik, de van, hogy még papírral is, pedig ha az értékét számolom, akkor visszajön a doboz ára.

      Törlés
  8. Kíváncsi lennék a lakk-tesztedre. Én hétvégén kipróbáltam és nekem katasztrófa volt. Csíkoz és foltos még három réteg után is. :( A színe gyönyörű, tartóssága is kiváló de amúgy... azért lennék kíváncsi, hogy neked is ilyen vagy csak én vagyok béna????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom,hogy neked sem működik a lakk. Még nem próbáltam, de így, hogy már ketten is ezt írtátok, holnap megnézem. Pedig lettek volna vele terveim. :( Na de majd beszámolok, hogy mit tapasztaltam. :)

      Törlés
  9. Nem rossz a doboz, de egyre inkább úgy gondolom, hogy nem az én világom sajna, a bag-eket sokkal jobban szeretem és mivel szeretem a koreai cuccokat is, ezért megrendeltem egy Memebox-ot, nagyon kíváncsi leszek, milyen lesz. Pixiboxra visszatérve, a Naobay-es cuccok számomra brutál nagy csalódások voltak, egyrészt szerintem nincs jó illatuk, a bőrömnek meg egész egyszerűen rossz. Úgyhogy vegyes érzéseim vannak a dobozkával kapcsolatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyen bőrtípusod van? Nekem kombinált és én sem érzem nekem valónak a lemosót, a krémmel azért elvagyok, mert ilyen hidegben már szárazabb területek is vannak az arcomon.
      A Memebox nekem is izgatja mostanában a fantáziámat, ha lesz egy kis felesleges pénzem, kipróbálom majd, mert eddig nagyon tetszett a tartalma.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...