Realash- 10 hetes eredmény

kedd, október 21, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Korábban már írtam erről a szempillanövesztőről a blogon, akkor a 4 hetes eredményekről számoltam be, valamint írtam egy picit magáról a termékről is. Most nem írok le mindent újra, így ha kíváncsi vagy, ITT megtalálod, a mostani képeket pedig a tovább gombra kattintva érheted el.
Ismét készítettem előtte-utána fotókat, így szerintem most beszéljenek helyettem a képek. Az első képen a jobb, a másodikon pedig a bal szemem látható. Mindkét esetben a bal oldali kép a kiindulási állapot, a középső a 4 hetes, a jobb oldali pedig  a 10 hetes eredmény.



Azt hiszem, a képek után nem meglepő, ha azt mondom, hogy nagyon elégedett vagyok. A szempilláim sokkal dúsabbak, hosszabbak lettek. Igaz, hogy elég borsos ára van, de aki már mindent kipróbált és elégedetlen, annak szerintem megér ennyit. Én a továbbiakban már csak heti 2 alkalommal használom, hogy továbbra is egészségesek maradjanak a szempilláim.

Mit gondoltok? Szerintetek is látványos a változás?

Ági

12 megjegyzés:

  1. Wow! Ez azért szemmel látható eredmény :) Tényleg megéri annak, akinek belefér a keretbe és aki nagyon rövidnek véli a szempilláit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem csak képeken látható, egy idő tán már spirálozáskor is feltűnt, hogy itt valami változás van. :)

      Törlés
  2. Hű, nem semmi! *.* Nagyon szépek a szempilláid. :) Az enyémekre is ráférne már egy ilyen kezelés. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Ahogy emlékszem, azért neked sincsenek pici pilláid. :) Bár már régen találkoztunk, jó is lenne összefutni. :)

      Törlés
  3. 10 hét alatt ez nagyon jó éredmén szerintem. Csodaszép el lettek a pilláid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is nagyon jó eredmény ennyi idő alatt. Korábban használtam az alverde koffeines szempilla-erősítőjét, de annál nem vettem észre sok ilyen mértékű változást.

      Törlés
  4. Le a kalappal a Realash előtt! Szemmel látható a termékük hatása! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól látható, hogy nem csak üres ígéret. :)

      Törlés
  5. Egyre jobban lenyűgöz ez a termék, de sajnos akármennyire is szuper a hatása, az árát képtelen vagyok megfizetni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos tényleg nem túl olcsó, de ahogy Dii is írta, ha valaki 3D szempillázik, annak több pénze elmegy, és azok nem a saját pillái. :( Viszont abszolút megértelek, mert azért ennyi pénzt nem könnyű félretenni ilyesmire. :(

      Törlés
  6. Igazán meggyőzőek a képek nálad is ;) én amúgy arra a következtetésre jutottam magamban, hogy csak egy összegben tűnik drágának :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyet értek veled, főleg ha a műszempilla árát nézzük, ahogy írtad is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...