Inspiráció #38

hétfő, október 13, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Sajnos a múlt hetem nem igazán úgy alakult ahogy szerettem volna. Történtek nagyon jó dolgok, amiknek nagyon örültem, de sajnos kaptam egy rossz hírt is, ami miatt most nagyon aggódok, így kicsit félve kezdem meg ezt a hetet, de nagyon bízom abban, hogy egy hét múlva, már újra nyugodt lehetek.  Egy kis figyelemelterelésként jöjjenek a heti képek.

1. Heti outfit


2. Heti haj





3. Heti smink 


4. Heti köröm





5. Heti barkács


6. Heti finomság


7. Heti cuki


8. Heti kint


9. Heti bent


10. Heti +1



 Van kedvenc képetek?  

Szép hetet!

Ági



4 megjegyzés:

  1. Remélem, hogy minden rendben lesz. Nagyon szorítok érted! :)

    A képek ismét csodásak, a heti bent, a nyuszis kép és a smink a kedvenceim. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, nagyon aranyos vagy. :)
      Örülök, hogy tetszenek a képek. :)

      Törlés
  2. A heti kint és a heti bent, na meg a nyuszika a kedvencem :-) Remélem, tényleg megnyugodtál azóta, és a rossz hír hatása nem tartott sokáig :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azóta szerencsére már nincs olyan nagy baj, de az aggódásom nem szűnik, bár ez szerintem természetes. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...