Schwarzkopf Professional BC Sun Protect termékcsalád

szerda, október 15, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Még tavasszal volt alkalmam részt venni a Schwarzkopf Professional sajtótájékoztatóján, s néhány nappal később érkezett tőlük egy csomag, melyben a Sun Protect termékcsalád néhány tagja lapult. Szorgosan el is kezdtem őket használni, mégis mindig tolódott ez a bejegyzés, de mivel az UV ellen ilyenkor is kell védekezni, ezért úgy gondoltam, nem hagyom tovább a piszkozatok között, és megosztom veletek a tapasztalataimat.

A sampon egy 200 ml-es tubusban található, s mivel a kupakja az alján van, így könnyű a terméket kinyerni belőle még akkor is, ha már kevés van a tubus alján. Nem gondoltam volna, hogy ez a kiszerelés ennyire kiadós lesz, de több, mint 3 hónapig elé volt, pedig hosszú hajam van volt, amikor használtam, ráadásul heti 2-3 alkalommal mosok hajat. Tisztító hatásával nagyon meg vagyok elégedve. Mindig kétszer samponozok, és már az első adag is nagyon szépen feloldotta a port, a zsírt és a száraz sampon maradványait is. Az első néhány alkalommal még a szöszösödést is csökkentette, de ez sajnos később vissza állt az eredeti állapotba. 


Ez a pakolás mennyei! A hajam nagyon könnyen fésülhető és puha lett a használata után. Ez is nagyon sokáig elég volt, bár ezt nem minden hajmosáskor használtam. Az illata is nagyon tetszik, s a hajamon is érezhető maradt ~2 napig. 

Én nagyon szeretem a fújkálós hajápolókat, mert nem kell bajlódni azzal, hogy mindenhonnan maradéktalanul kimossuk a hajunkból. Ez sem kivétel, mert amikor gubancolódós kedvében van a hajam, sokkal könnyebben ki tudom fésülni. Az alábbi képen láthatjátok, hogy felrázás után mennyi apró csillám úszkál benne, de a hajra fújva ez nem észrevehető(legalábbis én nem látom a hajamon).

Mindegyik terméket örömmel használomtam, bár az UV-védelmet és a klóros vízzel szembeni védelmet nem tudtam kitapasztalni. Ennek két fő oka volt: 1. nagyon ritkán járok strandra, ez idén teljesen ki is maradt, 2. napsütésből nem volt túl sok idén nyáron. Ami viszont feltűnt, bár nem tudhatom, hogy ezen termékek miatt volt-e, de sokkal gyorsabban nőtt az utóbbi időben a hajam, valamint egészségesebb is volt.
Ami számomra nem tetszik ezekkel a termékekkel kapcsolatban, az az áruk (mert nem éppen olcsó kategória), valamint, hogy nehezen beszerezhetőek(egyes fodrászszalonokban és egyes webshopokban, pl. az iparfümérián kapható)

Ismeritek valamelyik terméket? Fontosnak tartjátok, hogy a hajunkat is védjük az UV-fény káros hatásaitól?

Ági


8 megjegyzés:

  1. Nekem még van egy kicsi balzsamból és hajápolóból, nagyon szeretem őket, de sajnálom, hogy ennyire drágák :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem már csak a fújósból van, az szerintem fél évig simán elég, sőt még talán tovább is. Örülök, hogy Neked is beváltak. :)

      Törlés
  2. Nekem ezek nagyon tetszenek! Bevallom őszintén, hogy én a hajamon nem spórolok. Inkább veszek olcsóbb tusfürdőt meg kevesebb sminkcuccot, de ezt muszáj normálisan ápolni. Főleg hogy az enyém hullik és nagyon vékony szálú. Úgyhogy rájöttem, nekem muszáj a drágábbat használni. Amíg olcsóbbakat használtam, még rosszabb volt a helyzet. Most legalább már sikerült kicsit rendbe raknom. Utána nézek, ezek pontosan mit is ígérnek :) Köszi a bejegyzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült megtalálnod a számodra megfelelő hajápolókat. :)

      Törlés
  3. Imádom ezt a termékcsaládot, a sampont most is épp használom, nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon bejött ez a termékcsalád, szerepelni is fognak majd a kedvenceim között :-) Biztosan fogok még BC termékeket vásárolni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most a rózsaolajos termékekből került fel a kívánságlistámra. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...