'14 októberi kedvencek

kedd, november 04, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments

Számomra meglepő módon, viszonylag időben vagyok az előző havi kedvenceim bemutatásával, amiből szerencsére volt több is, sőt úgy kellett szelektálnom belőlük. Számomra az október nagyon gyorsan eltelt, és igazán hullámzó volt a hangulatom is. Volt sok munka, izgalmas Catrice sajtótájékoztató, amit nagyon élveztem, azonban aggódásból sem volt hiány, de szerencsére azóta már megoldódni látszódnak a problémák.

Annak ellenére, hogy nem voltam teljesen elégedett a szülinapi Pixibox-szal (ITT olvashattok róla), rögtön sikerült néhány terméknek a szívembe lopnia magát. A Schwarzkopf Professional rózsaolajos sampon és hajolaj elsőként a fantasztikus illatával, később pedig a hajam puhaságával varázsolt el, mindenképpen szeretnék belőlük teljes kiszerelést is. Szintén a Pixibox-ban volt az Eucerin pH5 kézkrém, ami nagyon könnyed állagú, így könnyen kenhető, mégis szuper a hidratáló hatása. Írtam a blogon is arról, hogy rendeltem a Ziaja webshopból(ITT olvashatjátok el), és az elsőként kipróbált termék a narancsolajos testradír volt, ami rögtön a kedvencemmé vált. Igazi, friss narancs illata van, a sok apró radírozó szemcse nagyon jól végzi a dolgát. Radírozás után jön a testápolás, melyhez legtöbbször az Alverde évfordulós kiadású testvajcsomagból az aloe verás-mangós került elő legtöbbször, mert amellett, hogy finom illata van, nagyon jól ápolja a bőrömet is. 
Az arcbőröm kicsit hisztis volt októberben, így előkerült újra a La Roche-Posay Effeclar duo krém, amit mindig akkor veszek elő, amikor már baj van, de most is pár napon belül eltüntette a pattanásokat és a pirosságot is. Nappal persze korrektor után kellett nyúlnom, így a Catrice Camouflage Tégelyes Korrektor volt még nagy segítségemre. Sminkelni nem sok időm volt, így csak gyorsan elsatíroztam 1-2 színt(barnát :D) a szemhéjamon, amihez szinte mindig az essence satírozó ecsetet használtam, mert nagyon szépen és gyorsan lehet vele dolgozni. Amikor egy kicsit több időt tudtam reggel lecsípni, már nyúltan is a Maybelline fekete zselés tusa után, mert bár nem túl friss példány(ha jól emlékszem, egy éves), még mindig tökéletesen használható. Mivel a hideg rögtön kiszárítja az ajkaimat, gyakran használok ajakápolót, legújabb szerzeményem pedig a Catrice Beautifying Lip Smoother amit napi többször is használok, mert nagyon szép fényt ad és hidratáló hatása is van, bár még nagyon durva szárazsággal nem kellett megküzdenie. 
Még valamikor nyár elején vettem a Got2b  száraz sampont, amit Katy ajánlására szereztem be, de teljesen elfelejtkeztem róla, hogy van ilyenem, pedig nagyon jó. Nagyon kellemes, málnás illata van, szépen frissíti a hajat, de poros hatás nélkül. Köszönöm Katy. :)

Ezek voltak az én kedvenceim, most Ti jöttök. :) Mit használtatok szívesen októberben?

Ági

13 megjegyzés:

  1. A Schwarz sampon nem volt rossz, de én megfulladtam majdnem az illatától :D Annak ellenére tényleg jó :)
    Jaj a Ziaja testradír nálam is nagy favorit O.O De most télre a kakaóvajasat vásároltam meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére én egyáltalán nem érzem erősnek használat közben az illatát, szerintem ez inkább egyéni dolog. Kíváncsi lennék, hogy a kakaós is ilyen jó? Ha csak az lesz a boltban legközelebb, lehet én is kipróbálom. :)

      Törlés
  2. A Ziaja testradír bombajó cucc, imádtam, olyan, mintha instant Mirindával radírozna az ember :D
    A Catrice Camouflage korrektor pedig a korrektorok istene, mert tényleg elfed mindent, nem úgy, mint a többi, elcsúszó, elmászó, elkenődő, nemfedő társai.
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindkét termék szuper a maga kategóriájában. :)

      Törlés
  3. Van itt néhány dolog, amiket én is nagyon szeretek :)!

    VálaszTörlés
  4. A Catrice korrektor és a Maybelline tus nálam is nagyon szerelem. Az Essence ecsetet is szeretem, habár egy sietős reggelen azért bajos lenne egyedüli satírozóecsetként harcba menni vele a tükör előtt, ahhoz szerintem túl puha. De a szemöldökcsont felett szépen lehet finomítani vele a szeneket. :)
    A Catrice szájfényt muszáj megvennem, annyira tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mélyítő vonalba szoktam egy picit sötétebb árnyalatot felvinni és elsatírozni vele, erre tökéletesen bevált, bár nagyon eltérésnél, lehet, hogy nem lenne megfelelő.
      Bátran ajánlom, mióta megvettem(1 hónapja), minden nap használom. :)

      Törlés
  5. Ziaja testradírozón m ár gondolkodom egy ideje, de nem mertem még megvenni, na most :) Klassz bejegyzés :) Én kedvenceim itt ha esetleg érdekel: http://judymuhely.blogspot.hu/2014/11/oktoberi-kedvencek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is régóta szemeztem vele, de nagyon örülök, hogy végre megvettem. :)
      Köszi a linket, meg is nézem. :)

      Törlés
  6. A Got 2 be nekem is megvan, én is imádom, mert tényleg ad volument a hajamnak, és tényleg működik :)

    VálaszTörlés
  7. Jaj, úgy megörültem, amikor megláttam a képet, hogy több közös kedvencünk is van! Bár ebben a hónapban nem emeltem ki külön, azt hiszem, nekem már örökre ez a Got2B marad a kedvenc szárazsamponom :-) A testradír pedig mindjárt elfogy ugyan, de már van belőle utánpótlásom, sőt, most egy olyan csomagot is rendeltem, a Szépségbolttól, amiben narancsolajos arckrém is lapul, úgyhogy remélem, a termékcsalád többi darabjához hasonlóan az is beválik majd :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...