5 kedvenc őszi lakkom

péntek, november 28, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments



A héten már szerepelt egy olyan bejegyzés(ITT), amit már régóta terveztem, íme a következő. Már a nyári kedvencek bemutatását is terveztem, de akkor elég sok akadállyal kellett megbirkóznom, így az elmaradt, de ezt szerencsére az őszi kedvenc lakkjaimat még éppen időben meg tudom mutatni Nektek.

Ebben az időszakban szívesen nyúlok a mélyebb színek után, főleg a bordós árnyalatok vonzanak, de azt hiszem, ez a képeket látva nem meglepő. Sajnos már nem mindegyik mostani kedvencem kapható már, de hasonlóakat lehet találni. Amelyikről volt már szó a blogon, azt linkeltem, egyedül a Flormar nem került még szóba, de ha érdekel titeket jelezzétek és kerítünk rá sort. :)
A körmeimen mindegyik lakkot két rétegben láthatjátok, fedőlakk nélkül.
Kisujj: Barry M - Pomegranate (ITT és ITT)
Gyűrűsujj: Flormar SUGAR CANDY - Sweet Grape 
Középső ujj: Catrice Even More Heavy Metallic(ITT)
Mutatóujj: essence What's my name? (ITT)
Hüvelykujj: essence Time for romance (ITT)





Ti melyik lakkokat hordjátok legszívesebben ebben az évszakban?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a lilás, burgundi lakkokat ilyenkor, de a What's my name is nagy favorit, mert nem mindig sikerül eldönteni, hogy épp milyen színű. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kis érdekes lakk, nagyon örülök, hogy megvettem. :)

      Törlés
  2. Igazából nekem mindegy, milyen évszak van. de több pirosat használok, mint nyáron :)

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik nagyon szép, a Promegranate-ra még mindig fáj a fogam. :)
    Én piros és bordó után nyúlok ilyenkor legszívesebben.

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik szín nagyon tetszik! Nekem mostanában a sötét árnyalatok jönnek be a leginkább. Lehet barna, bordó, kék stb. Ez azért érdekes, mert korábban nem tudtam elképzelni magam sötét körmökkel, pláne nem kékkel😊. A Flormar lakkról szívesen látnék egy bejegyzést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kékkel én is sokáig hadilábon álltam, de mostanában nálam is becsúszott a repertoárba. :)

      Törlés
  5. Szép mindegyik lakk! Nekem főleg a középső és a gyűrűs ujjadon lévők tetszenek nagyon!:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...